9-3 T7 knock 4. silindris
Postitatud: L Okt 12, 2019 21:10
Tere,
püsikiirushoidjaga sõites kipub 4. silinder knocke koguma. 100 km kohta nii ~30 tk. Samas kui esimeses kolmes silindris max 5 knock'i.
FPR'i voolik vahetatud, küttefilter vahetatud. Kuigi nende puhul peaks olema knock'e igas silindris.
Autol peal 2017. aasta originaal TK3.7 DI kassett (proovitud ka teist, 2018. aasta originaal TK3.7 kassetti). Proovitud nii PFR6H-10 (1,0 vahe) kui BCPR7-ES (0,9 vahe) ja ei mingit muutust.
Põhjagaasiga kiirendades ei mingit kõhklemist, katkumist, puterdamist. Samuti MiFi ja knock ei kerki. Küll aga künklikul teel püsikiirushoidjaga sõites või õrnal kiirendusel, just neljas silinder korjab knock'e.
Mida võiks veel kontrollida?
püsikiirushoidjaga sõites kipub 4. silinder knocke koguma. 100 km kohta nii ~30 tk. Samas kui esimeses kolmes silindris max 5 knock'i.
FPR'i voolik vahetatud, küttefilter vahetatud. Kuigi nende puhul peaks olema knock'e igas silindris.
Autol peal 2017. aasta originaal TK3.7 DI kassett (proovitud ka teist, 2018. aasta originaal TK3.7 kassetti). Proovitud nii PFR6H-10 (1,0 vahe) kui BCPR7-ES (0,9 vahe) ja ei mingit muutust.
Põhjagaasiga kiirendades ei mingit kõhklemist, katkumist, puterdamist. Samuti MiFi ja knock ei kerki. Küll aga künklikul teel püsikiirushoidjaga sõites või õrnal kiirendusel, just neljas silinder korjab knock'e.
Mida võiks veel kontrollida?