9-3 T7 knock 4. silindris

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Tormi2k8
Postitusi: 95
Liitunud: T Veebr 03, 2015 13:34
Asukoht:
Auto:

#1

L Okt 12, 2019 21:10

Tere,

püsikiirushoidjaga sõites kipub 4. silinder knocke koguma. 100 km kohta nii ~30 tk. Samas kui esimeses kolmes silindris max 5 knock'i.

FPR'i voolik vahetatud, küttefilter vahetatud. Kuigi nende puhul peaks olema knock'e igas silindris.

Autol peal 2017. aasta originaal TK3.7 DI kassett (proovitud ka teist, 2018. aasta originaal TK3.7 kassetti). Proovitud nii PFR6H-10 (1,0 vahe) kui BCPR7-ES (0,9 vahe) ja ei mingit muutust.

Põhjagaasiga kiirendades ei mingit kõhklemist, katkumist, puterdamist. Samuti MiFi ja knock ei kerki. Küll aga künklikul teel püsikiirushoidjaga sõites või õrnal kiirendusel, just neljas silinder korjab knock'e.

Mida võiks veel kontrollida?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

E Okt 14, 2019 8:31

4 silindri sisselaskest võetakse pidurivõimendile hõrendust.. Kontrolli vaakumklapi toimimist ja muid võimalikke lekkeid.
Tormi2k8
Postitusi: 95
Liitunud: T Veebr 03, 2015 13:34
Asukoht:
Auto:

#3

N Okt 17, 2019 17:21

Sammu tõele lähemal.

1) drosselklapi ja plasttoru vaheline rõngastihend puru, kuigi sai seda ca kuu aega tagasi vahetatud
2) kollektoris oleva pidurivõimendustoru liitmik lekkis. Kuu tagasi sai vahetatud too punane plastjublakas ja sisemine rõngastihend. Survestamisel pidas ilusti, praegu aga lekkis rõngastihend liitmiku ja kollektori vahelt.
3) BPC klapi pistikust alates 1 bar hakkas läbi pahisema. Kuu tagasi veel seda viga ei esinenud.

Võimalik, et pidurivõimendi ja selle külge ühenduva toru kummiühendus tuleks ka vahetada/värskendada. Paraku ühesuunaklapp toimib ja rõhu all sealt leket ei näe. Vaakumpumpa aga käepärast ei ole.
Vasta