auto soojeneb aeglaselt

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
oicu
Postitusi: 91
Liitunud: N Jaan 11, 2007 16:21
Asukoht:
Auto:

#1

T Jaan 23, 2007 9:59

Auto hakkas aeglaselt soojenema. Udu kaob klaasidelt ära väga aeglaselt. Salong soojeneb ka natuke aeglaselt. Oskab keegi nõu anda?

Autoks on saab 9-3 2000a.
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#2

T Jaan 23, 2007 10:02

Minu esimene mõte on salongi filter. Kui see hallitab ning idaneb seal, pole head loota.
Iga ratas veab and then some!
oicu
Postitusi: 91
Liitunud: N Jaan 11, 2007 16:21
Asukoht:
Auto:

#3

T Jaan 23, 2007 10:05

kas seda on võimalik ise kindlaks teha, või peab remondimehe juurde viima?
kaarel
Postitusi: 619
Liitunud: P Juul 16, 2006 14:39
Asukoht:
Auto:

#4

T Jaan 23, 2007 10:16

Algselt postitas: oicu
Auto hakkas aeglaselt soojenema. Udu kaob klaasidelt ära väga aeglaselt. Salong soojeneb ka natuke aeglaselt. Oskab keegi nõu anda?

http://www.ilm.ee/tartu/ andmetel on täna hommikul 9 paiku Tartus õhutemperatuur -14 kraadi ja http://meteo.physic.ut.ee/ andmeil -8 kraadi kandis. Võib-olla on see põhjuseks? ;)

Lase autole paigaldada välistemperatuuri seadmise lisa (viimane kord kui uurisin hinda, oli ropult kallis).

:P
kaarel
Postitusi: 619
Liitunud: P Juul 16, 2006 14:39
Asukoht:
Auto:

#5

T Jaan 23, 2007 10:26

Mina lasin Carringis kõik drenaažitorud läbi puhuda ning hoobilt said aknad kuivaks. Kojameeste all, salongi õhutfiltri juures olevatest vee äravooluavadest 2 tk olid 3-st umbes.
oicu
Postitusi: 91
Liitunud: N Jaan 11, 2007 16:21
Asukoht:
Auto:

#6

T Jaan 23, 2007 12:56

Filtrit ma ise kontrollida ei saa, sellise ilmaga ei tahaks väljas sellist tööd teha.
peab vist töökoda külastama.
ei tea kas sellest infost abi on, kuid kohapeal seistes soojeneb salong aeglaselt(Kui salong on soe, ja paigal seista, siis jahtub suht kiiresti).
tänud vastajatele.
oicu
Postitusi: 91
Liitunud: N Jaan 11, 2007 16:21
Asukoht:
Auto:

#7

T Jaan 23, 2007 14:02

tänud, peale tööd proovin seda.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

T Jaan 23, 2007 22:35

Algselt postitas: oicu
Auto hakkas aeglaselt soojenema. Udu kaob klaasidelt ära väga aeglaselt. Salong soojeneb ka natuke aeglaselt. Oskab keegi nõu anda?

Autoks on saab 9-3 2000a.


termostaat vaheta ära.
oicu
Postitusi: 91
Liitunud: N Jaan 11, 2007 16:21
Asukoht:
Auto:

#9

T Jaan 23, 2007 22:39

kui keeruline seda vahetada on?
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#10

K Jaan 24, 2007 8:51

huvitav, kas see auto+off mõikab ka 9-5 puhul?
oicu
Postitusi: 91
Liitunud: N Jaan 11, 2007 16:21
Asukoht:
Auto:

#11

K Jaan 24, 2007 9:09

no proovisin eile selle auto+off ära. Tükk aega oli ekraanil 0.
Guun
Postitusi: 132
Liitunud: N Juun 30, 2005 0:42
Asukoht:
Auto:

#12

K Jaan 24, 2007 9:21

Algselt postitas: oicu
no proovisin eile selle auto+off ära. Tükk aega oli ekraanil 0.


siis peaks kliimaga ju kõik korras olema
oicu
Postitusi: 91
Liitunud: N Jaan 11, 2007 16:21
Asukoht:
Auto:

#13

K Jaan 24, 2007 9:52

seda hea kuulda.
auto vist ehmus sellise külma peale.
oicu
Postitusi: 91
Liitunud: N Jaan 11, 2007 16:21
Asukoht:
Auto:

#14

K Jaan 24, 2007 10:20

hommikul kui kohapeal oli auto käinud 10 minutit ja peale linnas sõitu ~10 minutit, siis sulatas jääd esiklaasilt ainult natukene alt
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#15

K Jaan 24, 2007 10:26

Algselt postitas: oicu
hommikul kui kohapeal oli auto käinud 10 minutit ja peale linnas sõitu ~10 minutit, siis sulatas jääd esiklaasilt ainult natukene alt

Mida temp'i näit ütleb?

Üldiselt öeldi juba ühe korra - vaheta termostaat ära ja probleemid lahenevad.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#16

K Jaan 24, 2007 11:04

Ega see termostaat eriti kaua vastu ei pea. Tunduvad olevat odavad ja saasta kvaliteediga margist sõltumata. Peale aastast kasutamist oli tunda väsimuse märke, pooleteise aastaga oli täiesti surnd. Tonnisel on vahetus lihtne, termostaat maksab alla 200 ja vahel võiks tosooli ka vahetada profülaktika mõttes
oicu
Postitusi: 91
Liitunud: N Jaan 11, 2007 16:21
Asukoht:
Auto:

#17

K Jaan 24, 2007 11:38

väljas näitas -13 ja sees oli sätitud 22-24 :)
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#18

K Jaan 24, 2007 11:42

Algselt postitas: qdwin
Tonnisel on vahetus lihtne, termostaat maksab alla 200 ja vahel võiks tosooli ka vahetada profülaktika mõttes

Ehhee, hakkan vastu vaidlema.
Uuematel (95+) RIDANELI Tonnistel on vahetus suhteliselt lihtne- Ehk siis väga palju muid vidinaid ei pea eest ära kiskuma. Vanematel R4 modradel ja V6 modral vahetus vist oluliselt keerulisem.
Aga lihtne oli näiteks 1,8modraga obljäädil termostaati vahetada - mitte midagi ei pidanud eest kruvima.

Ja hind oli ikka pigem üle, kui alla 200.
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#19

K Jaan 24, 2007 12:55

Lugejate autodest paistab, et sul ju trakats. Kui see just päris lõunamaalt pärit pole, siis võiks tal lisa-ahjuke juba peal olla ja soojenemine suhteliselt kiire. Eelsoojendiks muundamine maksab siis samuti suurusjärgu jagu vähem ja on väga mõnus lisa :thumb:
Aga termostaat peab mõistagi kõigepealt korras olema, edasi peaks ahju kahtlustama.

Algselt postitas: roomlane
..
Võimalik on paigaldada ka eelsoojendus, mis kütab salongi määratud kellaajaks soojaks. Arvan, et selle hind on suurusjärgus ~25k. Keskmine kütusekulu võiks talvel tunduvalt väheneda lühikeste sõitude puhul jne.
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#20

K Jaan 24, 2007 13:04

Tundub, et sain sooja"juurde" paisupaagi korgi vahetusega.
:drive:
oicu
Postitusi: 91
Liitunud: N Jaan 11, 2007 16:21
Asukoht:
Auto:

#21

N Jaan 25, 2007 20:04

nonii, auto tuli remondist v2lja ja... väljas -20 sees -19. Tee mis tahad, auto ei soojene. Tanklas vaatasin, et jahutusvedeliku paak täiesti tühi. Täitsin selle ära, hakkas sooja õhku tulema, sain 15 minutit sõita, hakkas jälle külma õhku tulema. Kapoti alla piiludes oli paak jälle tühi.
Vaatasin, paagi ümbert tundus nagu kõik kuiv.
Tekkis küsimus. Palju seda sinna läheb?
Täitsin vahepeal uuesti kolmveerand paaki, 10 minuti sõidu järel tundus, et vedeliku tase paagis on sama, kuid sõites vahepeal puhus sooja õhku, vahepeal külma.
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#22

N Jaan 25, 2007 20:23

Paisupaagi külje peal on märk, kuhu maani peab jahutusvedelikku külma mootoriga sees olema. Kui vedelikku kusagilt ei leki, siis läheb paisupaagist see ainult jahutussüsteemi. Tundub, et sul on süsteemis õhk sees. Võta paisupaagi kork maha ja vala paisupaaki vedelikku niipalju juurde, kuni enam alla ei vaju. Vahepeal võid ringi ka sõita, vajadusel korda tegevust. Siis lase mootoril maha jahtuda ja vala kuni märgini uuesti sisse.
Kui siis ikka ära kaob, on kusagil selline leke, mis on sul kahe silma vahele jäänud.
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#23

N Jaan 25, 2007 20:41

Paar tüüpilist lekkekohta on 9-3`l radikas-termostaat,radikas-veepump lõdvikud.Lisaks drosselklapi peenikesed jahutusvoolikud.Tavaliselt loiku alla nähtavalt ei jää,kõik voolab laiali mööda raame-plaste.
oicu
Postitusi: 91
Liitunud: N Jaan 11, 2007 16:21
Asukoht:
Auto:

#24

N Jaan 25, 2007 20:57

pean siis mingi garaazhi leidma. Ehk leiavad vea üles.
miku
Saabiklubi liige
Postitusi: 567
Liitunud: T Apr 13, 2004 13:02
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#25

R Jaan 26, 2007 8:39

lihtsalt uitmõte. Kuna teema algatajal läheb paak nii kiiresti tühjaks. See peaks ikka miski loigu või niiske laigu tekitama.

Ega austatud teema algataja masin keema pole läind minevikus ja plokikaan kõver selle tulemusena?

Siis võib olla keiss, kus jahutusvedelik otse silindritesse tuiskab ja sümptomid on täpselt sellised, et kiirelt kaduv jahutusvedelik ja natuke suurem auru kogus summutist välja.

Sama asja tekitab ka emane plokikaane tihend (mõlemad keisid omal nahal üle elatud, küll klassikuga, aga vahet ei tohiks olla).
Vasta