auto soojeneb aeglaselt
Algselt postitas: oicu
Auto hakkas aeglaselt soojenema. Udu kaob klaasidelt ära väga aeglaselt. Salong soojeneb ka natuke aeglaselt. Oskab keegi nõu anda?
http://www.ilm.ee/tartu/ andmetel on täna hommikul 9 paiku Tartus õhutemperatuur -14 kraadi ja http://meteo.physic.ut.ee/ andmeil -8 kraadi kandis. Võib-olla on see põhjuseks? ;)
Lase autole paigaldada välistemperatuuri seadmise lisa (viimane kord kui uurisin hinda, oli ropult kallis).
:P
Filtrit ma ise kontrollida ei saa, sellise ilmaga ei tahaks väljas sellist tööd teha.
peab vist töökoda külastama.
ei tea kas sellest infost abi on, kuid kohapeal seistes soojeneb salong aeglaselt(Kui salong on soe, ja paigal seista, siis jahtub suht kiiresti).
tänud vastajatele.
peab vist töökoda külastama.
ei tea kas sellest infost abi on, kuid kohapeal seistes soojeneb salong aeglaselt(Kui salong on soe, ja paigal seista, siis jahtub suht kiiresti).
tänud vastajatele.
Algselt postitas: oicu
Auto hakkas aeglaselt soojenema. Udu kaob klaasidelt ära väga aeglaselt. Salong soojeneb ka natuke aeglaselt. Oskab keegi nõu anda?
Autoks on saab 9-3 2000a.
termostaat vaheta ära.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: oicu
hommikul kui kohapeal oli auto käinud 10 minutit ja peale linnas sõitu ~10 minutit, siis sulatas jääd esiklaasilt ainult natukene alt
Mida temp'i näit ütleb?
Üldiselt öeldi juba ühe korra - vaheta termostaat ära ja probleemid lahenevad.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Ega see termostaat eriti kaua vastu ei pea. Tunduvad olevat odavad ja saasta kvaliteediga margist sõltumata. Peale aastast kasutamist oli tunda väsimuse märke, pooleteise aastaga oli täiesti surnd. Tonnisel on vahetus lihtne, termostaat maksab alla 200 ja vahel võiks tosooli ka vahetada profülaktika mõttes
Algselt postitas: qdwin
Tonnisel on vahetus lihtne, termostaat maksab alla 200 ja vahel võiks tosooli ka vahetada profülaktika mõttes
Ehhee, hakkan vastu vaidlema.
Uuematel (95+) RIDANELI Tonnistel on vahetus suhteliselt lihtne- Ehk siis väga palju muid vidinaid ei pea eest ära kiskuma. Vanematel R4 modradel ja V6 modral vahetus vist oluliselt keerulisem.
Aga lihtne oli näiteks 1,8modraga obljäädil termostaati vahetada - mitte midagi ei pidanud eest kruvima.
Ja hind oli ikka pigem üle, kui alla 200.
Lugejate autodest paistab, et sul ju trakats. Kui see just päris lõunamaalt pärit pole, siis võiks tal lisa-ahjuke juba peal olla ja soojenemine suhteliselt kiire. Eelsoojendiks muundamine maksab siis samuti suurusjärgu jagu vähem ja on väga mõnus lisa :thumb:
Aga termostaat peab mõistagi kõigepealt korras olema, edasi peaks ahju kahtlustama.
Aga termostaat peab mõistagi kõigepealt korras olema, edasi peaks ahju kahtlustama.
Algselt postitas: roomlane
..
Võimalik on paigaldada ka eelsoojendus, mis kütab salongi määratud kellaajaks soojaks. Arvan, et selle hind on suurusjärgus ~25k. Keskmine kütusekulu võiks talvel tunduvalt väheneda lühikeste sõitude puhul jne.
nonii, auto tuli remondist v2lja ja... väljas -20 sees -19. Tee mis tahad, auto ei soojene. Tanklas vaatasin, et jahutusvedeliku paak täiesti tühi. Täitsin selle ära, hakkas sooja õhku tulema, sain 15 minutit sõita, hakkas jälle külma õhku tulema. Kapoti alla piiludes oli paak jälle tühi.
Vaatasin, paagi ümbert tundus nagu kõik kuiv.
Tekkis küsimus. Palju seda sinna läheb?
Täitsin vahepeal uuesti kolmveerand paaki, 10 minuti sõidu järel tundus, et vedeliku tase paagis on sama, kuid sõites vahepeal puhus sooja õhku, vahepeal külma.
Vaatasin, paagi ümbert tundus nagu kõik kuiv.
Tekkis küsimus. Palju seda sinna läheb?
Täitsin vahepeal uuesti kolmveerand paaki, 10 minuti sõidu järel tundus, et vedeliku tase paagis on sama, kuid sõites vahepeal puhus sooja õhku, vahepeal külma.
Paisupaagi külje peal on märk, kuhu maani peab jahutusvedelikku külma mootoriga sees olema. Kui vedelikku kusagilt ei leki, siis läheb paisupaagist see ainult jahutussüsteemi. Tundub, et sul on süsteemis õhk sees. Võta paisupaagi kork maha ja vala paisupaaki vedelikku niipalju juurde, kuni enam alla ei vaju. Vahepeal võid ringi ka sõita, vajadusel korda tegevust. Siis lase mootoril maha jahtuda ja vala kuni märgini uuesti sisse.
Kui siis ikka ära kaob, on kusagil selline leke, mis on sul kahe silma vahele jäänud.
Kui siis ikka ära kaob, on kusagil selline leke, mis on sul kahe silma vahele jäänud.
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
Paar tüüpilist lekkekohta on 9-3`l radikas-termostaat,radikas-veepump lõdvikud.Lisaks drosselklapi peenikesed jahutusvoolikud.Tavaliselt loiku alla nähtavalt ei jää,kõik voolab laiali mööda raame-plaste.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
lihtsalt uitmõte. Kuna teema algatajal läheb paak nii kiiresti tühjaks. See peaks ikka miski loigu või niiske laigu tekitama.
Ega austatud teema algataja masin keema pole läind minevikus ja plokikaan kõver selle tulemusena?
Siis võib olla keiss, kus jahutusvedelik otse silindritesse tuiskab ja sümptomid on täpselt sellised, et kiirelt kaduv jahutusvedelik ja natuke suurem auru kogus summutist välja.
Sama asja tekitab ka emane plokikaane tihend (mõlemad keisid omal nahal üle elatud, küll klassikuga, aga vahet ei tohiks olla).
Ega austatud teema algataja masin keema pole läind minevikus ja plokikaan kõver selle tulemusena?
Siis võib olla keiss, kus jahutusvedelik otse silindritesse tuiskab ja sümptomid on täpselt sellised, et kiirelt kaduv jahutusvedelik ja natuke suurem auru kogus summutist välja.
Sama asja tekitab ka emane plokikaane tihend (mõlemad keisid omal nahal üle elatud, küll klassikuga, aga vahet ei tohiks olla).