Eile lendas mu mootori rihma rullik kosmosesse. Ehk see rihm mis genekat ja muid rulle ringi veab. Ja seega ka küsimus kuna asun Pärnus sis ja auto ei liigu, kas seda on väga keeruks vahetada, või saab sellega ka mõni "hästi varustatud" töökoda kah hakkama
PS tänx saabiantile. Homme on vidinad juba käes.
mootoririhma vahetus
Algselt postitas: csn
kas keegi on siis sellega ise tegelenud või teab vähemalt kas asi on keeruline
Asi pole sugugi keeruline, otsi kasutamisjuhendist rihma skeem. Õhufiltri kopsik oleks mõnus eest ära liigutada aga vaja pole. lõdviku pead küll lahti päästma.
Vaha paari võtuit - mul piisas, kui õieti mäletan, nr 10 ja 13 ning pikem kruvikeeraja millega rihma paika ajada. Üks võti oli vaja rulliku lahtisaamiseks ja teine pingutusratta liigutamiseks.
Kasulik oleks ülejäänud rattad ka ära vahetada, ega nad sellest taevasseläinust palju kauem kesta.
Üks abiline oleks ka hea rihma paikaajamisel, kui esiotsa laiali ei lammuta siis on üks jube ebamugav rihma paika saada.
Muide, kui katkise rihma-rullikuga parklani veeresin, läks mootor muidugi kuumaks ja SID soovitas "check fan belt" - mu NG'l pole sellist asja kunagi olnudki.