mootoririhma vahetus

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#1

E Jaan 29, 2007 15:17

Eile lendas mu mootori rihma rullik kosmosesse. Ehk see rihm mis genekat ja muid rulle ringi veab. Ja seega ka küsimus kuna asun Pärnus sis ja auto ei liigu, kas seda on väga keeruks vahetada, või saab sellega ka mõni "hästi varustatud" töökoda kah hakkama
PS tänx saabiantile. Homme on vidinad juba käes.
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#2

E Jaan 29, 2007 16:50

kas keegi on siis sellega ise tegelenud või teab vähemalt kas asi on keeruline
guidz
Postitusi: 49
Liitunud: K Mär 22, 2006 8:08
Asukoht:
Auto:

#3

T Jaan 30, 2007 8:53

Algselt postitas: csn
kas keegi on siis sellega ise tegelenud või teab vähemalt kas asi on keeruline


Asi pole sugugi keeruline, otsi kasutamisjuhendist rihma skeem. Õhufiltri kopsik oleks mõnus eest ära liigutada aga vaja pole. lõdviku pead küll lahti päästma.

Vaha paari võtuit - mul piisas, kui õieti mäletan, nr 10 ja 13 ning pikem kruvikeeraja millega rihma paika ajada. Üks võti oli vaja rulliku lahtisaamiseks ja teine pingutusratta liigutamiseks.

Kasulik oleks ülejäänud rattad ka ära vahetada, ega nad sellest taevasseläinust palju kauem kesta.

Üks abiline oleks ka hea rihma paikaajamisel, kui esiotsa laiali ei lammuta siis on üks jube ebamugav rihma paika saada.

Muide, kui katkise rihma-rullikuga parklani veeresin, läks mootor muidugi kuumaks ja SID soovitas "check fan belt" - mu NG'l pole sellist asja kunagi olnudki.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#4

T Jaan 30, 2007 9:23

ettevaatlik tuleb olla pingutushoova valikul ja kasutamisel!!!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Vasta