9-3 SE 2.0t 147kW (1998) ei käivitu - lahendatud
Postitatud: N Mai 14, 2020 9:16
Endal mõistus otsas. Auto ei läinud ühel õhtul lihtsalt käima (enne käivitus hästi). Starter veab, aga midagi ei juhtu. Mootorituld ega teadet ei tule.
Niipalju ma tean, et bensupump töötab, aga säde puudub (panin küünlad kassetti ja maandasin traadiga miinusklemmi külge - ei tea kas nii võib?). Kontrollisin vändaanduri pistikust takistust. Kahe klemmi vahel 514 oomi, teised ei näitanud midagi (nii vist peabki?).
Käivitamisel tahokas korraks hüppab ja jääb alumise kriipsu peale püsima. Kas see koos takistusega näitab, et vändaandur on kindlasti korras? Kusagilt foorumist lugesin, et sellist testi ei ole, mis vändaanduri töökorda täielikult näitaks.
Kõige veidram kogu asja juures on, et kui autot paar tundi ei proovi ja siis starterit anda, siis korraks nagu lubab. Kohe uuesti proovides ei tee jälle midagi. Mis asi võib paari tunniga jälle koguneda? Või äkki läheb midagi kuumaks ja pärast jahtub maha...
Mis siis üle jääb? Kasett või aju?
Kas on mingit lihtsat viisi kuidas neid välistada?
Igasugune hüva nõu on teretulnud.
Niipalju ma tean, et bensupump töötab, aga säde puudub (panin küünlad kassetti ja maandasin traadiga miinusklemmi külge - ei tea kas nii võib?). Kontrollisin vändaanduri pistikust takistust. Kahe klemmi vahel 514 oomi, teised ei näitanud midagi (nii vist peabki?).
Käivitamisel tahokas korraks hüppab ja jääb alumise kriipsu peale püsima. Kas see koos takistusega näitab, et vändaandur on kindlasti korras? Kusagilt foorumist lugesin, et sellist testi ei ole, mis vändaanduri töökorda täielikult näitaks.
Kõige veidram kogu asja juures on, et kui autot paar tundi ei proovi ja siis starterit anda, siis korraks nagu lubab. Kohe uuesti proovides ei tee jälle midagi. Mis asi võib paari tunniga jälle koguneda? Või äkki läheb midagi kuumaks ja pärast jahtub maha...
Mis siis üle jääb? Kasett või aju?
Kas on mingit lihtsat viisi kuidas neid välistada?
Igasugune hüva nõu on teretulnud.