jahutusvedelik väljas

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
codex
Postitusi: 26
Liitunud: P Dets 03, 2006 22:04
Asukoht:
Auto: 900NG, 9-5 Aero, ja 9-5 NG

#1

N Veebr 08, 2007 22:24

Nüüd siis see juhtus kui peale 5 aastast truud teenistust esimest korda pidin oma saabiku nööriotsas teelt ära vedama. Ütles, et jahutusvedeliku tase madal. Esialgu oligi vähemaks jäänud, natuke hiljem ka torud juba tühjad. Ja aru ei saanud, kust välja jooksis. Survega asja välja lõi eest paremalt, aga kust täpselt ja miks, aru ei saa? Väljas muidugi pime ka. Jahutusvedelik ise sügisel välja vahetatud ja sisse sai vähemalt -40, seega mingi lõdvikus süldiks tõmbumise variant justkui välistatud.
Kas oskab keegi arvata, et mis põhjusel veel jahutusvedeliku välja lüüa võib ja kust kui lõdvikud terved ja paigas?
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#2

N Veebr 08, 2007 22:31

lõdvikud võivad ju korras olla aga probleemiks võib olla plastmasspõlved. Neid jagub süsteemipeale kõvasti:D
mulju peos neid torukesi siis kuuled, kust välja laseb. Kui esialgu tuleb ühest kohast siis teised lekkimisallikad on kiired tulema. Salongi ei tilgu midagi?
foxer
Postitusi: 442
Liitunud: N Sept 07, 2006 13:54
Asukoht:
Auto:

#3

N Veebr 08, 2007 23:31

Kui tõesti näha ei ole, siis ka plokikaane tihend, endal võttis samuti kuivaks...
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=2341#pid24189
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/392899.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/392899.png[/IMG][/URL]
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#4

N Veebr 08, 2007 23:33

vala vesi sisse ja siis näed kust jooksma hakkab.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#5

R Veebr 09, 2007 8:46

Algselt postitas: jupats
lõdvikud võivad ju korras olla aga probleemiks võib olla plastmasspõlved. Neid jagub süsteemipeale kõvasti:D
mulju peos neid torukesi siis kuuled, kust välja laseb. Kui esialgu tuleb ühest kohast siis teised lekkimisallikad on kiired tulema. Salongi ei tilgu midagi?

NG-l plastmasspõlved:wtf: ?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#6

R Veebr 09, 2007 9:18

millest siis?
ega ma kindel pole:red:... Ma kahtlen kas nad metallist on.
oicu
Postitusi: 91
Liitunud: N Jaan 11, 2007 16:21
Asukoht:
Auto:

#7

R Veebr 09, 2007 9:25

minul oli sama probleem, jahutusvedelik haihtus kuhugi. Probleemiks oli katkine veepump, mis vahetati ära. Üllatusena maksis veepump vähe (~900). Nüüd on auto soe :)
codex
Postitusi: 26
Liitunud: P Dets 03, 2006 22:04
Asukoht:
Auto: 900NG, 9-5 Aero, ja 9-5 NG

#8

R Veebr 09, 2007 10:04

Päevavalgel siis selgus niipalju et jahutusvedeli kaob kuskilt karpa alt, ei taha veel uskuda, et plokikaane tihend läbi. Nüüd tuleb selgeks saada, mis lõdvikud ja põlved sealt jooksevad. Kuramuse kitsas seal, ei näe midagi.
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#9

R Veebr 09, 2007 10:08

Mul naise bemaril oli samuti kusagil mootori ja salongi vahelisel alal auk. Lammutasime sebastianiga pool autot lahti kui avastasime. Hetkel ma arvan, et võiksid kasutada isegi neid lekkekinnitamis vahendeid ning siis kui soojaks läheb, siis asi ette võtta.
aga ega see tegelt vast hea mõte ei oleks:D
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#10

R Veebr 09, 2007 10:09

Karpa alt????
Millest me mehed räägime? Jube raske on niimoodi aidata,kui mingisugustest plastmasspõlvedest ja karpadest NG puhul räägitakse:freak:
Ja praeguste temperatuuridega lekke-eemalditega jamada...palju õnne!
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#11

R Veebr 09, 2007 10:12

Mis moodi siis NG jahutus süsteem ehitatud on?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#12

R Veebr 09, 2007 10:21

Terastorud jooksevad ümber mootori,nagu kõigil Saabidel,termostaadi korpus on alu,nagu kõigil Saabidel,lõdvikud on kummist.Karpat pole NG`l kunagi kasutatud.Alates 93`st on kõigil Saabidel sissepritse.
Codexi ng`l lekib üks sisselaskesse minevatest lõdvikutest,lekke-eemaldajast pole kasu,rikud ainult salongi soojusvaheti.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#13

R Veebr 09, 2007 10:33

olen murekaaslane, sest minu 9-3-l ka kuhugi vesi kaob. vaikselt ,aga varmalt.
eks peab remondifirmat külastama.
Sent from my Monte Carlo using B236
binleo
Postitusi: 225
Liitunud: K Nov 15, 2006 14:53
Asukoht:
Auto:

#14

R Veebr 09, 2007 10:59

Paistab, et see mingi üldlevinud viga, :freak: sest minagi pean vahetevahel natukene jahutusvedelikku juurde kallama. Nind SID lõugab kogu aeg, et tase madal, kuid see mingi ühenduse/elektroonika viga.
veldur
Postitusi: 241
Liitunud: R Juul 08, 2005 14:53
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 Aero 05

#15

R Veebr 09, 2007 11:21

Ju siis järjekordne tüüphäda :gun:
Mul ka vedelik väheneb. Vahepeal tuli juba tihti peale kallata.
Plokk ka koos sellega eest nurgast, tundub et plokikaane tihend...:freak:
Ja kui külm mootor käima panna, siis vesi vuliseb, kaassõitjad on õnnelikud
codex
Postitusi: 26
Liitunud: P Dets 03, 2006 22:04
Asukoht:
Auto: 900NG, 9-5 Aero, ja 9-5 NG

#16

R Veebr 09, 2007 11:56

Karburaatorit mu saabil tõesti ei ole ja seda ma tean seda ise ka, et tegemist sissepritsega- vale sõnakasutus. Trionicu diagnoos täitsa õige, lekib karterist sissepritsesüsteemi (paremat sõna ei tea) minev lõdvik- pealt lõhki. Asi leitud ja juba ka tellitud. Kui aega saan siis lisan ka EPC-st pildi. Tänud vastajatele abi eest;)
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#17

R Veebr 09, 2007 13:20

Minul oli 9000-dega anloogne kogemus.
Nimelt esialgu kadus vaikselt, siis nägin juba autoall väikset loiku, mis tuli radika paremast servast, arvasin samuti, et rdiga plast põlv praguline.
Sõitsin nii oma mitu kuud, üle päeva ca~0,4 l peale kallates. Kui ühekorraga ta kohinal jooksma hakkas. Ja avastasin, et lõdvik oli hoopis mäda.
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Vasta