vabandan kohe alguses, kui sellest varem juttu olnud (otsinguga ei leidnud vastuseid). (ja siis vabandan ka kohe, kui jutt jääb arusaamatuks, kuid emakeeleks pole mul eesti keel....)
et siis juhtus selline asi minu ukselukkuga, et näiliselt on kinni ja esimese katsega (väljastpoolt) lahti ei tulegi, kuid teise katsega uks avaneb, kusjuures nupp jääb alla. ma vahepeal ei vajuta puldi nuppule ja ei tee muud, kui tõstan uuesti lingi.
praegu ilmselt külma pärast (?) lukkud hästi ei reageeri puldile. aga et uks on tegelikult kinni ja teise katsega kohe lahti... ei tea kas sellise juhtumi võib miinus kraadide arvele kirjutada?
ukselukk käitub imelikult
Tõenäoliselt, enda masinal on peale niiskeid ilmasid ja käredamat külma kaks varianti - kas uksed ei tule lahti (kesklukk ainult, eraldi tulevad) või ei lähe kinni. Samm edasi on veel võimalus, kus kesklukk tuleb küll maha, aga linki tõmmates läheb kohe uuesti peale.
Peale mõnda sulamist (nii palju kui auto seestpoolt soojendab) ja uuesti jäätumist enam kinni ei jää (ilmselt kaob niiskus parematele jahimaadele).
Peale mõnda sulamist (nii palju kui auto seestpoolt soojendab) ja uuesti jäätumist enam kinni ei jää (ilmselt kaob niiskus parematele jahimaadele).
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/392899.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/392899.png[/IMG][/URL]
see et kesklukk ei tööta, ei häiriks nii väga sellise külmaga.
aga ma saan nuppu alla vajutada ja uks jääbki lukku.
kuid et siis lihtsustades (ma ei tea kas ma saaks ise ka endast aru) :
1., nupp alla ja uks kinni
2., tõmban ukselingi väljast -> uks ei avane
3., tõmban ukselingi kohe uuesti ja uks avaneb - nupp seejuures ei tõuse.
4., midagi muutmata lükkan ukse kinni -> ukselingi tõmmates lukkus
5., kohe tõmban lingi uuesti ja uks lahti
6., jne...
proovisin kümme korda järjest ja sama värk - alati esimese lingiliigutusega tundub lukkus, teisega tuleb vabalt lahti.
ei tea kas eelmainitud asjaga on seotud, aga varem jaanuaris lukudega selline juhtum oli:
lühise tõttu suri auto elektroonika. helistasin sõbrale, et tuleks appi. panin aga ukse nuppudest lukku, kuna sõber lubas alles paari tunni pärast tulla (kesklukk elektrita ju ei töötanud) ja enam väljast võtmega lahti ei saanud. õnneks luuk oli lahti tagant (kogemata) ja sain ronida sisse. kuid seest ka nuppud lahti ei tulnud. sai akku külge juhtmed pandud ja auto varsti käivitus - uksed ikka lukkus. siis prooviks vajutasin 'lock' nuppule ja uksed kohe avanesid.
helistasin saabi-antile, kus öeldi et see pole võimalik et autot võtmetega avada ei saa. ja ei saanud lahti. ja siis oli +7 kraadi...
aga ma saan nuppu alla vajutada ja uks jääbki lukku.
kuid et siis lihtsustades (ma ei tea kas ma saaks ise ka endast aru) :
1., nupp alla ja uks kinni
2., tõmban ukselingi väljast -> uks ei avane
3., tõmban ukselingi kohe uuesti ja uks avaneb - nupp seejuures ei tõuse.
4., midagi muutmata lükkan ukse kinni -> ukselingi tõmmates lukkus
5., kohe tõmban lingi uuesti ja uks lahti
6., jne...
proovisin kümme korda järjest ja sama värk - alati esimese lingiliigutusega tundub lukkus, teisega tuleb vabalt lahti.
ei tea kas eelmainitud asjaga on seotud, aga varem jaanuaris lukudega selline juhtum oli:
lühise tõttu suri auto elektroonika. helistasin sõbrale, et tuleks appi. panin aga ukse nuppudest lukku, kuna sõber lubas alles paari tunni pärast tulla (kesklukk elektrita ju ei töötanud) ja enam väljast võtmega lahti ei saanud. õnneks luuk oli lahti tagant (kogemata) ja sain ronida sisse. kuid seest ka nuppud lahti ei tulnud. sai akku külge juhtmed pandud ja auto varsti käivitus - uksed ikka lukkus. siis prooviks vajutasin 'lock' nuppule ja uksed kohe avanesid.
helistasin saabi-antile, kus öeldi et see pole võimalik et autot võtmetega avada ei saa. ja ei saanud lahti. ja siis oli +7 kraadi...
tegelikult ma olen seda funktsiooni kasutanud päris tihti, kus keeran 90 kraadi kinni lukku ja seest lahti ei saa. puldist panen sellisel juhul ainult signa tööle.
autol ei ole orig signa, aga see ei mõjuta seda 'topeltlukustust'.
autol ei ole orig signa, aga see ei mõjuta seda 'topeltlukustust'.