OG9-3 2.2TiD 92kw 2001 j6udu pole(<1500rpm)

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Kasutaja avatar
juhan00
Postitusi: 26
Liitunud: E Sept 21, 2020 20:25
Asukoht: pealinn
Auto: OG9-3 2.0t 205L

#1

P Veebr 21, 2021 23:53

Ca 100 kilomeetrise teekonna l6petuseks, kilomeeter enne koduhoovi, kukkus j6ud tagant 2ra ja veeresin ohukatega l6puni.

1) Ei 1. ega 2. k2iguga 2000rpm ei j6udnud, k66lus 1500 kandis. CEL hakkas p6lema(mingil momendil kustub 2ra korraks)
2) Tyhik2igul yhtlaselt 1000rpm ning kapoti alla vaadates j2i silma, et EGR klapp on avatud(?) asendis(mehhanismi poolt alla asendisse t6mmatud). Mootori v2lja suretasin, siis ca 20sek p2rast lasi EGR klapi vabaks.

Kellelgil kogemusi?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

E Veebr 22, 2021 7:26

Vaakumvoolikud ja nende juhtklapid
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1196
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#3

E Veebr 22, 2021 10:50

2) Tyhik2igul yhtlaselt 1000rpm ning kapoti alla vaadates j2i silma, et EGR klapp on avatud(?) asendis(mehhanismi poolt alla asendisse t6mmatud). Mootori v2lja suretasin, siis ca 20sek p2rast lasi EGR klapi vabaks.

egri sa silmaga ei näe(kui väljasuretus klapi osa ei eemalda). Silmaga näed sisselaske pöördklappe ja turbo geomeetria klapp.
Kui need töötavad, siis lihtsam seda vilkuvat veakoodi proovida lugeda, juhatab kiiremini vigase tüki juurde. Asjad mis veel võivad sellist jama põhjustada, egr kinni( egr on see jublakas kohe sisselaske keskel, 2 väikest jahutustoru jookseb ka sinna sisse.) Õhulugeja pekkis.
Vasta