Prolbeem on selles, et käsipidur ei jää hästi peale ja kui korralikult peale tõmmata, siis tagurdamisel blokeerib rattad.
Suure tõenäosusega tuleb ära vahetada käsipiduri klotsid.
Kui keeruline (remondimehel) ja aeganõudev on klotside vahetamine saab 9-3'l.
Kas peaks ka vahetama käsipiduri trossi?
9-3 käsipiduri parandus
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Mul võtab jällegi liiga põhjast, selleks et pidama hakkaks peab käsipidutikangi enamvähem püstloodi tõmbama. Sai nädalavahetusel velgede seest sodi eemaldatud ja silmitsetud ka piduriklotse mis tundusid igati korralikud.
Mul ka häda, et võtab jube põhjast ja sedagi siis kui ise tahab. Tagurpidi liikumist takistab hästi. Külmaga jääb peale ka. Minuarust kas mitte käsipidur ei tööta trumli abil? Pole praegu auto juures, aga paljudel on nii, et sõidupidur on ketastega ja käsipidur on pisikese trumli sees. Võin ka eksida.
Algselt postitas: kala
Minuarust kas mitte käsipidur ei tööta trumli abil? Pole praegu auto juures, aga paljudel on nii, et sõidupidur on ketastega ja käsipidur on pisikese trumli sees. Võin ka eksida.
Just täpselt nii ongi.
Algselt postitas: rantto
Mul võtab jällegi liiga põhjast, selleks et pidama hakkaks peab käsipidutikangi enamvähem püstloodi tõmbama. Sai nädalavahetusel velgede seest sodi eemaldatud ja silmitsetud ka piduriklotse mis tundusid igati korralikud.
Käsipiduri klotse tasuks vaadata, aga põhja alt annab natuke peale ka keerata.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Mina uudistasin tavlisi piduriklotse. Kas kuskilt võiks leida mõnda joonist/pilti milline se käsipiduri süsteem välja näeb? Peale keeramine on vist mööduv nähtus ja siis kui uued klotsid panna peab tagasi sättima.
Algselt postitas: rantto
Mina uudistasin tavlisi piduriklotse. Kas kuskilt võiks leida mõnda joonist/pilti milline se käsipiduri süsteem välja näeb? Peale keeramine on vist mööduv nähtus ja siis kui uued klotsid panna peab tagasi sättima.
Kas sa mõtleb seda, kust peale keerata?
Sealt saab regulleerida ka tummlit maha võtmata, aga soovitaks ikka siis juba sisse ka vaadata. Mul oli näiteks ühel klotsil kate maha tulnud ja need vedrud, mis hoiavad klotse paigal olid ka lahti läinud, sest seal selline suht. loll süsteem.
Enne,kui trumlist peale kruttida,tuleb trossiregulaator täiesti maha keerata.Kui klotsid võrdselt paigas,tuleb trossist pingutada niikaua,kui kangi lukusti 5 hammas
on max. pidurdus.(eesti keeli- kang teeb tõmmates 5 "plõksu")
on max. pidurdus.(eesti keeli- kang teeb tõmmates 5 "plõksu")
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
see on ikka väga nõme et saab noid pidureid kasutab, jälle üks opeli lollus juures (ja mitte ainult oopeli)
siiani parim kässari süsteem on tahes tahtmata klassiku,l kui töötab, siis töötab kuni klotsi jagub automaatne reguleerimine ,ei mingit ajaraiskamist (kahju, et esiratastele)
siiani parim kässari süsteem on tahes tahtmata klassiku,l kui töötab, siis töötab kuni klotsi jagub automaatne reguleerimine ,ei mingit ajaraiskamist (kahju, et esiratastele)