Tere
Mureks on saab 9-3 (YS3F) 2.0t bensiin ja automaat kast. Mootori tuli läks põlema ja ekraanile tuli gearbox malfunction. Limited perfo..... arvuti taha pannes oli veaks p0715 ehk vända andur. Vahetasin selle ära ja kustutasin koodi. Kõik toimis ilusti, sõitsin sadamasse, jäin checkini seisma töötava mootoriga ja 10min pärast sama teema. Auto kohapealt ei taha eriti liikuma minna ning tundub et libistab korralikult sidurit ha siis mul tuli mõte et panin seistes manuaali peale ja mida ma näen. Mul on ainult m2 ja m5 käik, aga tundub et drive-i peal kasutab ainult 5ndat, ka kohapealt stardis. Kohapeal manuaal käike lapates (ehk siis m5 pealt m2 ja tagasi m5) lähevad käigud päris tugeva löögiga sisse.
Kas kelletil on sarnast probleemi olnud või oskaks kedagi soovitada kelle poole pöörduda.
Ette tänades, Ron
Saab 9-3 käigukasti viga?
P0715 ei ole vända anduri veakood, vaid kasti sisendvõlli veakood. Ma arvan, et ajasid need omavahel sassi.
Väntvõlli oma oleks olnud P0336 vms.
Vaata oma veakood uuesti üle. Kui kast kiirust ei tea või andur aiateibaid paneb, siis loobibki safe mode teda.
Väntvõlli oma oleks olnud P0336 vms.
Vaata oma veakood uuesti üle. Kui kast kiirust ei tea või andur aiateibaid paneb, siis loobibki safe mode teda.
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Käigukastil avariirežiimis jääbki vaid 2 ja 5. käik. Sedasi on suht ohtlik liigelda, tean omast käest, kõikjal jääd jalgu, paugutab käike ja auto sureb suvalises kohas ka vahel välja.
Mis aasta autoga on tegu?
Kuni MY2005 oli tüüpveaks jahutusvedeliku lekkimine automaatkasti, mis rikkus ära kasti solenoidbloki sisu.
Kegemal juhul pääsed mõne kasti küljes oleva kiirusanduri vahetusega.
Mis aasta autoga on tegu?
Kuni MY2005 oli tüüpveaks jahutusvedeliku lekkimine automaatkasti, mis rikkus ära kasti solenoidbloki sisu.
Kegemal juhul pääsed mõne kasti küljes oleva kiirusanduri vahetusega.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
-
- SaabiJumal
- Postitusi: 490
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
Ega neid alt ei näegi. Aku koos karbiga ära ja siis hakkad nägema. Sisendvõlli andur ( Input RPM) on väntvõlliga samal joonel, väljundvõlli andur ( Output RPM ) pooltelgedega samal joonel.
Tere, soovin antud teemas samuti abi.loodetavasti said korda, kuid Saab93 aastast 99 2.0 automaat, et peale mootori vahetust auto liikus mõnikümmend km ja ilma midagi hoiatamata pöörates paremale viskas jõu käigult välja. Nyyd siis käigud sisse lähevad kuid auto ei liigu, ei edasi ega tagasi. Kontrollisin õli ja kõike, kuid auto ei taha käike taha võtta. Pöörded korras ja ebaharilikke hääli pole. Nyyd arvatavasti läks avarii režiimile ja läks põlema ka gearbox tuli. Kust ja mida võiksin kontrollida, et asjale läheneda ja viga ylesse leida.