NG900 poolass loksub käigukasti otsas
On kellelgi kogemust, kas kastis on puks, mille sisse poolassi ots käib? Kui on, kuidas seda vahetada saab? Olulise loksuga on juhi pool, kiirendusel on tunda selline vibra, nagu oleks sisemine poolassi ots kutu. Autoks on -96a 900 Aero, manuaal.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
seal on puks.
kuigi räägiti, et need niipea läbi ei lähe ja ennem hakkab õli välja ajama, kui puksist vibra tulema. aga seda räägiti.
mõni saab ka kätte kasti maha võtmata.
kuigi räägiti, et need niipea läbi ei lähe ja ennem hakkab õli välja ajama, kui puksist vibra tulema. aga seda räägiti.
mõni saab ka kätte kasti maha võtmata.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Seal on laager,mis ära sureb.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
elustaksin vana teema.
V6tsin enda 9-3 kasti maha, kuna tekkis samuti tugev vibratsioon keresse kiirendustel ning autot alt uurides avastasin samuti vasema pooltelje tugeva l6tkumise.
Edasi sai siis kast maha v6etud, kuna diffri laagrit pidasin surnuks ning 2. k2ik ei tahtnud rasketel tingimustel sees pysida ning l2heb suurema rapsimisega raginaga sisse ja kolmas k2iki ragises samuti aegajalt alla vahetades = synkrod vahetada (minu loogika).:gun:
T2na kasti lahti v6ttes aga yllatus suur. Diffri laagrid kulunud normaalselt, ei mingeid j2lgi ebanormaalsest kulumisest. Kas kogenud mehed ytlevad kindlalt, et laager kutu, kui eelpool mainitud symptomid autol esinesid ? Iseenesest tegu ju koonuslaagriga, mille kulumist saaks vastavate seibidega kompenseerida!!!
M66tsin huvip2rast pooltelje otsa (diffripoolse) 27,2 mm. Diffri ava l2bim66t oli nii 27,45-50mm. Kas ei peaks olema asi tihkem juba diffrist ???
Synkrode vahed m66tsin samuti 2ra= t2iesti lubatud piirides. SAmuti synkrode hambad t2iesti normaalsed.
Ootaks h2id tarku n6uandeid ja kui kellelgi pakkuda vaba kasti b204 turbo mootorile (endal R variant), siis tuleksin astuksin l2bi ja prooviksin oma poolteljega, kui tihkelt asi diffris pysib.:red:
T2nud ette.
V6tsin enda 9-3 kasti maha, kuna tekkis samuti tugev vibratsioon keresse kiirendustel ning autot alt uurides avastasin samuti vasema pooltelje tugeva l6tkumise.
Edasi sai siis kast maha v6etud, kuna diffri laagrit pidasin surnuks ning 2. k2ik ei tahtnud rasketel tingimustel sees pysida ning l2heb suurema rapsimisega raginaga sisse ja kolmas k2iki ragises samuti aegajalt alla vahetades = synkrod vahetada (minu loogika).:gun:
T2na kasti lahti v6ttes aga yllatus suur. Diffri laagrid kulunud normaalselt, ei mingeid j2lgi ebanormaalsest kulumisest. Kas kogenud mehed ytlevad kindlalt, et laager kutu, kui eelpool mainitud symptomid autol esinesid ? Iseenesest tegu ju koonuslaagriga, mille kulumist saaks vastavate seibidega kompenseerida!!!
M66tsin huvip2rast pooltelje otsa (diffripoolse) 27,2 mm. Diffri ava l2bim66t oli nii 27,45-50mm. Kas ei peaks olema asi tihkem juba diffrist ???
Synkrode vahed m66tsin samuti 2ra= t2iesti lubatud piirides. SAmuti synkrode hambad t2iesti normaalsed.
Ootaks h2id tarku n6uandeid ja kui kellelgi pakkuda vaba kasti b204 turbo mootorile (endal R variant), siis tuleksin astuksin l2bi ja prooviksin oma poolteljega, kui tihkelt asi diffris pysib.:red:
T2nud ette.
Võimsust pole kunagi piisavalt
Pooltelgede pesade laagrid on alati päris suure lõtkuga ja vibratsiooni sealt küll kätte ei saa.Tripoidliigend põhjustab viimast tihti,kui pesa on kahjustada saanud,või mõni nõel rändama läinud.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Trionic
Pooltelgede pesade laagrid on alati päris suure lõtkuga ja vibratsiooni sealt küll kätte ei saa.Tripoidliigend põhjustab viimast tihti,kui pesa on kahjustada saanud,või mõni nõel rändama läinud.
tripoidliigendi all mõtled siis v.pooltelje sisemist liigendit ?
Võimsust pole kunagi piisavalt
Algselt postitas: sigaelmar
Jah, see on seest kolmnurkse kujuga, sellest ka nimi.
tegin lahti, pesin puhtaks, k6ik omal kohal ning v2liseid kahjustusi pole. Mida soovitate j2rgnevalt kontrollida ???
Võimsust pole kunagi piisavalt
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kui kõik laagrid ja poolteljeotsad ja sateliidid ja difri hammakad on yle kontrollitud, siis proovi ka rattaid tasakaalustada ja nende jooksu pingis vaadata; äkki miskit viskab ja sellest vibratsioon
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: ivomets
kui kõik laagrid ja poolteljeotsad ja sateliidid ja difri hammakad on yle kontrollitud, siis proovi ka rattaid tasakaalustada ja nende jooksu pingis vaadata; äkki miskit viskab ja sellest vibratsioon
KRt lootsin v2ltida diffri laialiv6tmist, kuna selle tarbeks pean terve kasti laiali v6tma. Hetkel v6tsin lihtsalt kaane maha, ning piirdusin v2liste vaatlustega.
Ratastes ei usu viga peituvat, sest vibratsioon enne puudus ning tekkis suht kiiresti. SAmuti ei ole vibratsiooni normaal koormusel s6ites st. esineb ainult kiirendus momentidel.
Võimsust pole kunagi piisavalt
Algselt postitas: daags
KRt lootsin v2ltida diffri laialiv6tmist, kuna selle tarbeks pean terve kasti laiali v6tma. Hetkel v6tsin lihtsalt kaane maha, ning piirdusin v2liste vaatlustega.
Ratastes ei usu viga peituvat, sest vibratsioon enne puudus ning tekkis suht kiiresti. SAmuti ei ole vibratsiooni normaal koormusel s6ites st. esineb ainult kiirendus momentidel.
Aga proovi ikkagi tagarehvid ette tõsta ja vastupidi. Võibolla rehvis traadid välja veninud ja venitab koormusega rehvi laperguseks. Mul pea olematu mustriga Primacid käitusid sedasi.
55581286
Algselt postitas: sigaelmar
Minu NGl loksusid ka veovõllid kasti seest üsna mehiselt, kast laiali, laagrid uued sisse. Loksust sain lahti aga ulgumine jäi miskipärast :wtf:
eks see on plaanis jah, kui juba asi laiali. eks n2is mis kokkupanduna saab. hoian kursis
Võimsust pole kunagi piisavalt