Miks Mitsu turbo ei hoia rõhku?

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#1

T Mär 27, 2007 17:59

Situatsioon: Kolmas käik, hoiad trottelit lahti ja rõhk on üleval ja paari sekundiga hakkab langema, kuigi trottelipedaali hoiad samas asendis. Miks rõhk langema hakkab ja turbiin ei hoia rõhku? Vist peaks mõnd raamatut lugema, aga ikkagi mind see asi häirib. Rõhk võiks olla ilusti niikaua üleval kui throttle lahti asendis. Kas on mingit rohtu ka selleks et ta hoiaks rõhku?
Sent from my Monte Carlo using B236
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#2

T Mär 27, 2007 18:01

Millega sa seda mõõdad, et kas hoiab rõhku või mitte.

Nimelt kui sa kiirendad on igaljuhul Turbo rõhul piigid sees. Näiteks kiirendamisel vajutad põhja käib sul 1,1 bari peal ära ning edasi on ühtlane 0,9 bari.
Iga ratas veab and then some!
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#3

T Mär 27, 2007 18:04

mul on turborõhu originaalkell. siiani pole seda tjüüningkella paigaldanud.
Sent from my Monte Carlo using B236
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14296
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#4

T Mär 27, 2007 19:11

Algselt postitas: kasparius
Vist peaks mõnd raamatut lugema
See on üle pika aja üks hea mõte...:P Näiteks Corky Bell, "Maximum Boost"
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#5

T Mär 27, 2007 22:37

Algselt postitas: Cyber
Algselt postitas: kasparius
Vist peaks mõnd raamatut lugema
See on üle pika aja üks hea mõte...:P Näiteks Corky Bell, "Maximum Boost"

Olen kuulnud, aga pole näinud. Kihvt oleks muidugi omada seda "teost".
Sent from my Monte Carlo using B236
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

K Mär 28, 2007 8:23

Turbo rõhuhoidmisega pole siin midagi pistmist-nimetatud agregaat ei tegele rõhu akumuleerimisega..Peaksid tõesti natuke eneseharimisega tegelema.Rõhk saadakse üles vastavalt mootori koormatusevajadusele,mis alates täisgaasiga sõidu algusmomendist kargab lakke ja seejärel hakkab langema.Vastavalt sellele kukub ka ülelaadimisrõhk. Et pauku pidevalt laes hoida,kasutatakse erinevaid softe ja ka rauda vaja muuta.
Kui T-7 mootorijuhtimisega kangutada üle ecu map`des ettenähtud rõhkude,keeratakse drosselklappi igal juhul maha,sõltumata,mis on sinu poolt etteantud võimsussoov.Lisaks krutitakse ka süüdet hilisemaks,segu rikkamaks,alandatakse turborõhku.Mida rikkam segu,seda vähem võimu.Ideaal on detonatsioonieelne kriitiline piir võimalikult lahja segu ja -varase süütemomendiga.
Ehk siis üldiselt viib igasugune võimsuse tõstmise soov tegeliku võimsuse langemiseni.Heal juhul saad hüppelise võimsusekasvu väga kitsasse pööretevahemikku,aga mootori tegelik võimsus kahaneb.
Ei ole see nii lihtne,et lambist krutid endameelest rõhku üles.
Teema sobiks rohkem turbopurustaja peatüki alla,seal ka infot piisavalt.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#7

K Mär 28, 2007 12:22

tänud härrased. Cyber juba avitas mind teemakohase kohustusliku kirjandusega.:notworthy: Seal ilusti algajale lahti seletatud. Turbopurustaja teemas on kohati arusaamatud lõigud, sest põhitegijatel seal eelnevad teadmised olemas. Mina alles alustan.
Sent from my Monte Carlo using B236
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#8

K Mär 28, 2007 12:48

Algselt postitas: kaspariusTurbopurustaja teemas on kohati arusaamatud lõigud, sest põhitegijatel seal eelnevad teadmised olemas. Mina alles alustan.


Küsi aga julgelt üle kui miski seal arusaamatu :)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

K Mär 28, 2007 15:46

Lihtsalt täienduseks: igasuguseid provokatsioone laseb T-5 vägagi edukalt läbi viia.Tänu üha karmistuvatele CARB nõudmistele on kõik uuemad mootorijuhtimissüsteemid ehitatud väga suure õppimisvõimega ja -arenenud enesekontrollisüsteemidega. Kõik,mis mälumatriitsides olevatest andmetest teatud % erineb,tunnistatakse automaatselt veaks,mida üritatakse adaptsioonide abil ravida ja kui see ei õnnestu teatud arv kordi,on ületatud veateate genereerimiseks vajalikud kriteeriumid. Ja siis minnakse avariirežiimi,halvemal juhul "limp-home`sse"
Vasta