Kui autol vähe bensiini(10L) paagis, siis käiguga pöörates vasakule jookseb kinni. Siduripedaal sisse ja vabakäigul töötab. Kui vaba sisse ei paneks jookseb kinni kuni väljasureiseni. Ühtlasen sõidul pole ka pritse päris ühtlane.
Vahetati bensiinifilter, aga selles polnud asi. Nüüd olen arvamusel, et paagis filtrid umbes. on seal filtrid?
Kas bensiinipaagist tuleb muidu vasakult poolt kütet mootorisse?
Kui nüüd paaki maha hakata monteerima, siis peaks läbipesema asja. Mis on need vahendid millega pesta?
Pole sinna alla vaadanud veel, aga mismoodi see paak seal asetseb ja kuidas lahti käib?
Krt see on see kui paagi sõidad nii tyhjaks, et aint paar liitrit sisse jääb ene tankimist:(
Bensiinipaagis ummistus?
-
- SaabiJumal
- Postitusi: 490
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
ega pole põhja alla mingit matsu saanud? täpselt sama sümptom on kui pumba ümber olev plastkopsik katki. muidu on kopsik kogu aeg bensu täis isegi kui üldine tase madalam on. kui kopsik katki, siis ulatub pumbani ainult üldine tase ja kurvis jääb pump kuivale.
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Algselt postitas: t8
ega pole põhja alla mingit matsu saanud? täpselt sama sümptom on kui pumba ümber olev plastkopsik katki. muidu on kopsik kogu aeg bensu täis isegi kui üldine tase madalam on. kui kopsik katki, siis ulatub pumbani ainult üldine tase ja kurvis jääb pump kuivale.
Ei ole matsu põhja saanud. Ometi, kui on paagis kuskil 10L ja alla siis ei saa nagu sirgel teel kah normaalselt sõita. Eks seda kopsiku teemat võib uurida küll. Ei tea, mida veel uurida võiks...
Sent from my Monte Carlo using B236
Eile just lappisin sarnase veaga tonnist.Lõpuks ei jäänud enam üldse käima,kui
kütus miinimumis ja tuluke põles. Etteandepumba toru oli purunenud ka võtturi kopsik, sarnaselt,nagu t8 mainis täiesti tühi.
kütus miinimumis ja tuluke põles. Etteandepumba toru oli purunenud ka võtturi kopsik, sarnaselt,nagu t8 mainis täiesti tühi.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
palju asju siis vahetama pidi? või kuidagi oli võimalik remontida?Algselt postitas: Trionic
Eile just lappisin sarnase veaga tonnist.Lõpuks ei jäänud enam üldse käima,kui
kütus miinimumis ja tuluke põles. Etteandepumba toru oli purunenud ka võtturi kopsik, sarnaselt,nagu t8 mainis täiesti tühi.
Sent from my Monte Carlo using B236
etteandepumba
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Mul olemas üks toimiv etteandepump, tonnise oma muidugi. Olemas ka see plastkopsik aga vanem mall (Boshi survepumbale, Walbro pumbale ei sobi).
Sellel kopsikul ja survepumbal on küll võrgud ees aga need ei saa nii umbe minna, et bens enam läbi ei tule.
See süsteem on nii ehitatud, et paagis on omaette väike kopsik, milles istub survepump, mis siis bensiini pumpab. Sinna kopsikusse pumpab bensiini väike etteandepump, mis saab hakkama ka siis, kui bensiin-õhk segamini. Survepumbal aga tekivad kohe raskused rõhu hoidmisega, kui veidi õhku sisse neelab. Sellepärast siis selline aretus.
Ja tonnisel peaks saama pumbale pakiruumist ligi, niiet pole vaja paaki maha võtta.
Sellel kopsikul ja survepumbal on küll võrgud ees aga need ei saa nii umbe minna, et bens enam läbi ei tule.
See süsteem on nii ehitatud, et paagis on omaette väike kopsik, milles istub survepump, mis siis bensiini pumpab. Sinna kopsikusse pumpab bensiini väike etteandepump, mis saab hakkama ka siis, kui bensiin-õhk segamini. Survepumbal aga tekivad kohe raskused rõhu hoidmisega, kui veidi õhku sisse neelab. Sellepärast siis selline aretus.
Ja tonnisel peaks saama pumbale pakiruumist ligi, niiet pole vaja paaki maha võtta.