OG 9-3 siduri reguleerimine.
-
- Postitusi: 136
- Liitunud: T Mai 22, 2007 18:37
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 3.0 V6 Griffin MY2001
Oskab keegi öelda, kas siduri teekonda/tundlikkust saab ka miskitmoodi reguleerida?
Hetkel siduriga selline lugu, et võtma hakkab pedaali lahti lastes alles kuskil viimase 2/3 või lausa 3/4 juures ja eriti tundlik on just viimane lõpp - st. et vahest, kui lõpus jalg pedaali pealt ära võtta (kui see on veel vaid õrnalt alla vajutatud), käib jõnks läbi. See on tunda 1-3 käikude vahel.
Veidi raskendab see ka ülesmäkke kohaltvõttu, kuna tihtipeale ei taba seda teist kolmandikku päris täpselt ära (eks see on muidugi harjumuse asi ka) ja auto kipub tagasi vajuma. Võimalus on muidugi rahulikult see võtmispunkt üles otsida enne jala pidurilt tõstmist, aga Tallinna liikluses on rahulolematutelt tagaolijatelt signaalitamine kiire tulema.
Hea on võrrelda venna NG 900 trossiga siduriga, mis toimib otse vastupidi - sellel võtab sidur järsult kohe põhjast ja ülejäänud 2/3 pedaalikäiguga pole eriti miskit teha. See on aga teine äärmus.
Kas on võimalik seda teekonda pikendada või veidi varasemaks seada? Tasapisi olen küll harjunud sellega ümber käima, kuid ei ütleks ära kui asja paremaks võimalik saada. :)
Hetkel siduriga selline lugu, et võtma hakkab pedaali lahti lastes alles kuskil viimase 2/3 või lausa 3/4 juures ja eriti tundlik on just viimane lõpp - st. et vahest, kui lõpus jalg pedaali pealt ära võtta (kui see on veel vaid õrnalt alla vajutatud), käib jõnks läbi. See on tunda 1-3 käikude vahel.
Veidi raskendab see ka ülesmäkke kohaltvõttu, kuna tihtipeale ei taba seda teist kolmandikku päris täpselt ära (eks see on muidugi harjumuse asi ka) ja auto kipub tagasi vajuma. Võimalus on muidugi rahulikult see võtmispunkt üles otsida enne jala pidurilt tõstmist, aga Tallinna liikluses on rahulolematutelt tagaolijatelt signaalitamine kiire tulema.
Hea on võrrelda venna NG 900 trossiga siduriga, mis toimib otse vastupidi - sellel võtab sidur järsult kohe põhjast ja ülejäänud 2/3 pedaalikäiguga pole eriti miskit teha. See on aga teine äärmus.
Kas on võimalik seda teekonda pikendada või veidi varasemaks seada? Tasapisi olen küll harjunud sellega ümber käima, kuid ei ütleks ära kui asja paremaks võimalik saada. :)
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Odavam on vist tõesti siduriketas ära vahetada, sest hiljem on väljaminek juba tunduvalt suurem. Mul ei andnud mingit kahtlast vihjet kuni pühapäevani ei tahtnud käigud eriti hästi sisse minna. Hetkel varuosade arve lauapeal(7k) ja sellele lisanud veel vahetus.
Soovitan lasta asi üle vaadata ja siis tegutseda, enne kui on pilpad taga:)
Soovitan lasta asi üle vaadata ja siis tegutseda, enne kui on pilpad taga:)
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: rantto
Odavam on vist tõesti siduriketas ära vahetada, sest hiljem on väljaminek juba tunduvalt suurem. Mul ei andnud mingit kahtlast vihjet kuni pühapäevani ei tahtnud käigud eriti hästi sisse minna. Hetkel varuosade arve lauapeal(7k) ja sellele lisanud veel vahetus.
Soovitan lasta asi üle vaadata ja siis tegutseda, enne kui on pilpad taga:)
no mida kõike sa siis seal ära vahetasid!?:freak:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
ee. sidurikomplekt 2809.- (kuni -08/00) või 2484.- (alates 9/00-), www.autoosad.ee. Isegi kui silindrid palju maksavad, siis 7k kõlab kuidagi nööritavalt. Ja alati kannatab uurida-küsida, kas diiselvectra asjad on samad, reeglina on täpselt sama vidin (rattalaagritel ntx) ja maksab ~2x vähem.. globaliseerumise mõnud:).
Ja minul hakkab vist minema (survelaager hakkas see nädal häält tegema) kellade peal on ~220tkm. Viimased 70 kkm minu käes ja sellest julgelt pool on tallinnas ummikutes..
Ja minul hakkab vist minema (survelaager hakkas see nädal häält tegema) kellade peal on ~220tkm. Viimased 70 kkm minu käes ja sellest julgelt pool on tallinnas ummikutes..
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Mul kelladel 245tkm ja kui juba vahetamiseks läheb siis teha juba korralikult, kui kedagi huvitama peaks siis vanad osad küsin endale. Juhul kui kellegil on mingit pool pidust vigurit vaja siis saan aidata.
Ei usu, et nööritakse ja oleks ehk odavamaltki saanud aga mul on osad juba käes ja ootavad vahetamist.
Ei usu, et nööritakse ja oleks ehk odavamaltki saanud aga mul on osad juba käes ja ootavad vahetamist.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Mul ei läinud enam tagumine käik sisse töötava mootoriga ja käigud läksid kehvalt sisse. Vahetasin ära kõik mis kulub ja siiamaani mingil hetkel hakkab sidur libisema. Carringu omadele pole mul õnnestud seda tõestada, just siis pole libisemist esinenud:wall:
Siduriketas ja korv näevad täitsa OK välja. Seda ma ei tea kas jääki on veel piisavalt, et asi korralikult toimiks.
Siduriketas ja korv näevad täitsa OK välja. Seda ma ei tea kas jääki on veel piisavalt, et asi korralikult toimiks.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Algselt postitas: ivomets
kas sa korvi ka vahetasid?
Kõik vahetati ära: korv, ketas, pedaalisilinder, töösilinder/survelaager. Suvalisel hetkel hakkab sidur libisema, algul 5000km peale vahetust hakkas libisema. 7000km järelt lõppes ära, hetkel väga harva aga esineb. Suvalisel hetkel hakkab pööre lihtsalt pööre tõusma ja sekundi jooksul lõppeb ära.
Edit: praeguseks olen selle siduriga sõitnud ca 17 000km
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
aaa, et ka pea- ja töösilindrid sul,mitte trossiga; siis äkki peasilinder umbes, seal õli tagasivoolu ava jääb kinni pasa tõttu ja õli ei tule tagasi paaki ja jääbki libisema.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: ml
Hmm, mis saab sidurikorvil läbi minna, see ju metallist? Esimese käiguga kohalt võttes tiba väristab nagu. Kas kettavahetusest ei piisaks?
Kindlasti ei piisa:wtf:
Korvi lamellvedrud kaht ketast üle ei ela.
Tahad enesele peatseid lisakulutusi,siis vaheta loomulikult ainult ketas.
Varsti vahetad survelaagri,hiljem veel korvi. Ja peatselt tuleks ka töösilindriga tõtt vaadata.
Ja iga kord raam alt ja kast maha.
Viva El Economico:head:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: ivomets
aaa, et ka pea- ja töösilindrid sul,mitte trossiga; siis äkki peasilinder umbes, seal õli tagasivoolu ava jääb kinni pasa tõttu ja õli ei tule tagasi paaki ja jääbki libisema.
Seal üks haige seibi näoga vidin,mis tegelikult on eelpingestatud vedruklapp,mis ka tihti sarnast keemiat põhjustab.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: rantto
Siis peab ikka süsteemi lahti võtma või on mõni muu rohi selle jama vastu? Kusjuures õli pidi ka ära vahetama aga kas seda ka tehti ei tea, arvel see ei kajastu.
Kui silindreid vahetad,siis pole muud valikut,kui DOT vahetada. Vana voolab ju minema.
On ette tulnud vigaseid korve,valesid kettaid,"iselukustuvaid" siduritorusid(milledel mingi armeeringualune kaka õlirõhu peale jätab jne.).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kas sul kahemassiline hooratas? Lambist ei meenu praegu.Vilets on tuvastada küll sellist harvaesinevat jama.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 157
- Liitunud: E Juun 04, 2007 15:07
- Asukoht:
- Auto:
Mul teeb ka siduri survelaager natuke häält, kui alla vajutada sidur. On kellegil infot, et kas peaks vist ära vahetama selle laagri ja palju ka selline vidin maksab ja kas on raske töö vahetada ära too laager ?
Töömaht on sama,mis kasti-,või siduri vahetamisel,seega kui töö ette võtta,vaheta kompl. sidur ja vända simmerling(tegelikult soovitaks ka kasti peavõlli simmer vahetada).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Minu saaga veel kestab kuid täna võttis t8 sidurisüsteemi lahti. Paigalduse käigus oli vigastatud töösilinrit(simmer katki), mille tulemuse oli kambris ~0,5L õli. Ketas oli õlist läbi imbunud, tagatipuks oli ka käigukast õli silmini täis valatud.
Hetkel veel sibur kergelt libiseb kuid on lootus, et lõppeb kui ketas kulub.
Hetkel veel sibur kergelt libiseb kuid on lootus, et lõppeb kui ketas kulub.
Paigaldusvea puhul tuleks ju paigaldajale pähe istuda. Aga kuidas kusagil kombeks.Ise hiljuti tegin endale "meeldiva" ligi 10 kilose jõulukingi:( .
Vigase momentvõtme süül läks üks mootor natuke katki,aga mina,kui töö teostaja sebisin operatiivselt treilaga masina teisest eesti otsast töökotta,tegin korda ja kõik on rahul(v.a. mu rahakott).Vaeval klienti huvitab,kas mul on viletsad tööriistad,või olen ise jobu. Tema tahab korras masinat.
Vigase momentvõtme süül läks üks mootor natuke katki,aga mina,kui töö teostaja sebisin operatiivselt treilaga masina teisest eesti otsast töökotta,tegin korda ja kõik on rahul(v.a. mu rahakott).Vaeval klienti huvitab,kas mul on viletsad tööriistad,või olen ise jobu. Tema tahab korras masinat.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ranto ootabki carringult nüüd vastust, et kas ta saab uue siduri või ei. Igatahes šokolaadi ja kalendri sai juba - kliente tuleb hoida.:freak:
Kalendrist-šokolaadist on vähe rõõmu,kui masin ei sõida nii,kui peab. Endal on ülipositiivsed kogemused United Motorsiga,kus on tulnud paar korda tehtud tööd üle lasta teha.Mitte keegi pole isegi üritanud vaielda. Võeti kohe vahele ja likvideeriti "kalad". Ma muidugi nõuan ka ise alati maksimumi,kuigi mu auto on nende mõistes vana ja odav.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989