paluks abi 2.5 V6 kohta

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
mastarCarl
Postitusi: 2
Liitunud: T Jaan 25, 2005 20:32
Asukoht:
Auto:

#1

T Jaan 25, 2005 20:35

plaanisin siis osta 93a 900 2.5mootoriga ja sellest siis , küsimus et kui palju raha ta nõuab,et kas rõõmsaks saabiomanikuks saamine vaeseks ei tee :) et siis konkreetselt bensukulu ja palju näiteks mootoririhma vahetus läheb saabiantis või troostautos...
aitäh
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13588
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#2

T Jaan 25, 2005 21:56

Ja vastamise kord on Mõigu KEK-i käes...Ei seekord siis kodanik Sigaelmar..;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Gunn
Postitusi: 179
Liitunud: K Okt 20, 2004 12:22
Asukoht:
Auto:

#3

T Jaan 25, 2005 22:36

Tartus üks aasta noorem ja ka odavam isend müügis:

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/Saab+900+SE/id=98986

Sveitsist tulnud ka, kuuldavasti see veidi parem näitaja kui saksamaa (kus, nagu siin foorumis keegi ütles, kolvid sumpa kaudu välja põletatakse)
Automaat küll pisut janusem kui manuaal.

Edit: Tegin lingi korda, kasutage ikka vastavaid tag'e siis saab pärast klikkida neid linke ka..
Cyber
sigaelmar
Postitusi: 874
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#4

K Jaan 26, 2005 0:37

Selle Saabi eelis on see, et mootorijupid on Opeli omad :) Rihmakomplekt koos rullikutega (SKF rullikud, Gates'i rihm) maxis minu mäletamist mõõda ca 2500,- (raamatust Opeli oma, kuna Saabi SKF raamatus ei olnud) ja soovitax soojalt veepump ja termostaat ka ühtlasi ära vahetada (kuigi ei ole hammasrihma pealt, lihtsalt üx lammutamine) Veepump oli Opeli oma SKF ca 700,- Arvestama pead umbes päevatööga või veidi vähem. Küttekulu on talvises linnas ca 12 l/100 km, täpselt ei tea kuna pardakompuuter ei tööta. Bahni peal 7-8 l vahel. Et näitex 3e küünalt vahetada, peab sisselaskekollektori küljest ära võtma, selliste asjadega pead ka arvestama, eriti kui kusagil kõrge hinnaga teeninduses käid.

Vaesex ta võib sind teha küll, summuti tagumine pütt näitex 2500,- Bosal, termostaat isegi maxis kolm korda rohkem, kui tavalise auto oma. Aga ega Saab ei olegi kõige odavam auto, mida üleval pidada, sul tekib vähemalt see eelis, et ei pea mootoriosadega Saabi esindusse põõrduma ;)
Gunn
Postitusi: 179
Liitunud: K Okt 20, 2004 12:22
Asukoht:
Auto:

#5

K Jaan 26, 2005 8:54

to Cyber:

Sorry, ma ei ole selle internetinduses ja linginduses just eriline tegija.

to: mastarCarl - kui just V6 sul elu kinnisidee ei ole ja piisab ka 2,3 liitrist siis vaata minu müügikuulutust siin foorumis.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13588
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#6

K Jaan 26, 2005 9:33

Siit inimeste autodega on enamjaolt kindel, et saad kontrollida ajalugu. Tihti on need ühe ja sama remontija käest läbi käinud ja ka sealt saab kinnitust asjale.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
mastarCarl
Postitusi: 2
Liitunud: T Jaan 25, 2005 20:32
Asukoht:
Auto:

#7

K Jaan 26, 2005 13:08

mää :(...see rihmavahetuse maksumus tõi mind maa peale...peab raha koguma ja oma saabiostu vist ikka kevadesse lükkama...siis äkki ka suurem valik...seniks sõidan oma Vento GT seljas edasi(see ka müügis hetkel, kui huvi on kellegil...)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 6986
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

K Jaan 26, 2005 14:48

to sigaelmar: ei pea mitte V6 mootoril küünaldevahetuseks sisselaset
maha võtma,õiged tööriistad peavad lihtsalt olema.Opeli insenerid pole just kõige rumalamate killast.
-termostaat on seepärast 500-700.- ,et ta on koos korpuse ja toruga
monoliitne.

to masterCarl:see rihmavahetus V6 mootoril on ju oluliselt odavam,kui
näiteks kettide vahetus R4 mootoril.
sigaelmar
Postitusi: 874
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#9

N Jaan 27, 2005 2:46

Termostaat Wahler oli jah pea 500,- ja koos korpusega, aga küünalde kohta õeldi mulle teenenduses, ma ise ei ole näinudki, mismoodi need seal taga on.

Ikkagi on Senatorit ja oli Passatit märksa odavam üleval pidada :beer:
Kasutaja avatar
Garu
Postitusi: 417
Liitunud: T Mär 08, 2005 11:29
Asukoht:
Auto:

#10

K Mär 30, 2005 13:46

Algselt postitas: Trionic
to masterCarl:see rihmavahetus V6 mootoril on ju oluliselt odavam,kui näiteks kettide vahetus R4 mootoril.


Palju see kettide vahetus siis R4 mootoril maksab?
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2212
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn
Auto: Kui naine on lahke siis 9-5 Griffin,
kui Hemi on lahke siis Klassik.

#11

K Mär 30, 2005 14:11

Vikingus ketivahetus Saab 9000 puhul ca 11000 kronu (üks täispäev tööd).
Arno
Postitusi: 318
Liitunud: P Apr 18, 2004 18:07
Asukoht:
Auto:

#12

K Mär 30, 2005 15:34

Kas see on Vikingis koos töö ja materjalidega (rattad, ketid, ...) ning koos KM'ga?
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2212
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn
Auto: Kui naine on lahke siis 9-5 Griffin,
kui Hemi on lahke siis Klassik.

#13

K Mär 30, 2005 20:55

Nii töö kui jupid on sees ja vist ikka koos maksudega.
Kasutaja avatar
Zazou
Saabiklubi liige
Postitusi: 1171
Liitunud: P Mär 28, 2004 23:28
Asukoht:
Auto:

#14

K Mär 30, 2005 21:33

Saabianti hind on (või vähemalt oli) 6k (ilma ühe talla vahetuseta) ja 9k terve mäng. Trionicul ka sama hinnaklass vist.

Samas pead loomulikult ise spetsialistidelt konkreetselt järgi küsima, kui huvi on! Need hinnad on lihtsalt mingi hetk kõrva jäänud.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 6986
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#15

K Mär 30, 2005 22:02

Saab odavamalt ka,kõike ei pea vahetama ja selle kurikuulsa suure keti
pingutustalla(mille vahetamiseks peab plokikaane eemaldama)suudan juba ammu vahetada ilma kaant eemaldamata.Tallad ja bal.keti hammakas,mis v.võllile käib,tuleks igatahes uued panna.Teiste asjadega paned sisetunde järgi.
Vasta