Mis julla see pooltelje küljes on?

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#1

R Sept 28, 2007 23:07

ju see mingi tasakaalustus pallast on
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#2

R Sept 28, 2007 23:24

arvatavasti ikka selle pärast et see mitte ei vibreeriks mingite painete juures ja just ei läheks kõveraks.
y2k87
Postitusi: 107
Liitunud: R Veebr 16, 2007 13:50
Asukoht:
Auto:

#3

R Sept 28, 2007 23:50

kas ta ei ole mitte kummist ülde ja minig pehmendus seal???
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#4

L Sept 29, 2007 1:28

Chipy ütles juba kõik ära:wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
aednik
Postitusi: 459
Liitunud: R Aug 11, 2006 15:13
Asukoht:
Auto: Diisel Saab

#5

L Sept 29, 2007 12:04

See julla on tegelikult rõngas ja kui see pöörlema panna, tekib temas kesktõmbejõud e. tsentripetaaljõud kujuteldava tsentri poole, tasakaalustades telje oma vibrat.

Vaata kui iluvõimlejad viskad rõnga õhku ja panevad selle pöörlema, siis see püsib seal vägagi stabiilselt.:D
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#6

L Sept 29, 2007 15:58

Algselt postitas: roomlane
"Veermik, kere, sisustus" ehk oleks parem?
Sa pole veel aru saanud, et see jaotus kohe varsti hingusele läheb? Lipp kätte... :bs:
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

P Sept 30, 2007 6:33

Pikkadel telgedel on kalduvus teatud pöörlemissagedusel mootori -oma suhtes resonantsi minna ja laagred lammutama hakata,lisaks mürale ja vibratsioonile.
Vasta