Konditsioneer.

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Kasutaja avatar
Motorhead
Postitusi: 613
Liitunud: N Aug 10, 2006 12:23
Asukoht: Tallinn
Auto:

#1

K Okt 10, 2007 21:47

Kes foorumlastest on ehitanud NG konditsioneeri?
Ja kus on Tallinnas usaldusväärseid tegijaid?
Pump veel toimetab, kuid salongis keskkonsooli tagant tuleb juba teist päeva pärast kondi töölelülitamist susin. :)
Kondi ventikas nagu käiks kah järjest tihemini.
Süda aimab halba. :wtf:
Lisaks ootab kondi parandamist üks mitte-Saab.
Tõsised vastused väga oodatud.
Niisama-oletusi palun teemasse mitte postitada.
Aitähh.
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 1966
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#2

K Okt 10, 2007 22:09

Teeme klubi? Mul täpselt sama asi. Susin muutus ajas pikemaks ja lõpuks lõppes üldse (umbes kuu-poolteisega). Enam külma ei tule.
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#3

K Okt 10, 2007 22:12

Vähemalt ühel mittesaabil põhjustas sellist susinat vähene külma-aine. Aitas täitmine ja nüüdseks 2 kuud juba töötab ilma susinata.
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 1966
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#4

K Okt 10, 2007 22:13

Kuskilt peab ju see külmaaine välja saama?
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#5

K Okt 10, 2007 22:14

Mul susises ka kuna peaaegu tühjades torudes pidigi selline heli tekkima, ja kui aine täitsa otsas kaob ka susin.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Kasutaja avatar
Motorhead
Postitusi: 613
Liitunud: N Aug 10, 2006 12:23
Asukoht: Tallinn
Auto:

#6

K Okt 10, 2007 22:21

Tegelikult ei ole mul Saabil kordagi täita küll tulnud veel. Eks täidan ära ja vaatan, mis juhtub.
Keegi võiks ainult susina arukalt ära põhjendada mulle enne seda.
Kui aine otsas, ei tohiks pump töötada.
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#7

K Okt 10, 2007 22:23

Algselt postitas: ill
Kuskilt peab ju see külmaaine välja saama?


Jah, aga leke võib olla ka nii väike, et sõidad aastaid, enne kui jälle susisema hakkab. Tasub minna kuskile firmasse ja lasta survestada ja kui masin näitab, et peab (piisavalt) saab ta jälle tööle. Ega 10a vanustel autodel kont täiuslikult hermeetiline pole ühelgi ma arvan.

E: Sul võib olla veel piiripeal. Susiseb, aga veel töötab. mul oli ka nii ühel mittesaabil.
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 1966
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#8

K Okt 10, 2007 22:24

Teemasse ka: Saabi kondi muredega võib vabalt Laki tänava troosti pöörduda, seal on õppind mehed ja rootsi(?) riistad. Kas nad muid marke ka jutule võtavad, peab neilt endilt küsima.
Kasutaja avatar
Motorhead
Postitusi: 613
Liitunud: N Aug 10, 2006 12:23
Asukoht: Tallinn
Auto:

#9

K Okt 10, 2007 22:31

Teisel autol on korralikumat sorti leke. Lasin prooviks niisama sisse 3 ATM surve. Alla 3 päeva kestis puhkeasendis, siis enam pumpa järgi ei võtnud.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14296
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#10

K Okt 10, 2007 22:38

Mina lasin oma tonnisel suve algusess konditsioneeri kontrollida ja täita Pärnu maanteel Autopartneris, seal linna piiril. Neil oli seal mingi kampaanivärk. Enne oli täiesti tühi vist, piiskagi külma ei tulnud. Siiani aga toimetab küll, värvainet aeti ka sisse, et lekkekohta oleks võimalik vajadusel tuvastada.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Motorhead
Postitusi: 613
Liitunud: N Aug 10, 2006 12:23
Asukoht: Tallinn
Auto:

#11

K Okt 10, 2007 22:39

Palju pappi võeti? Mingi alla kilo veidi?
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 1966
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#12

K Okt 10, 2007 22:40

800.- on seal
Vasta