900s tagurpidi käik
Terekest!
Auto soetamisest peale on olnud probleem tagumise käigu sisse saamisega. Algul mõtlesin, et vajab lihtsalt osavat kätt, nüüd on selge, et probleem tõsine. Viimane kord pusisin tagurpidi käiku sisse 20 minutit. Võtit ka kätte ei saa.
Kas mõni 900 omanik on vaevelnud sama probleemi käes?
Läbisõitu kah suht palju, ligemale 3 sadatuhat. Tõenäoliselt mõni vidin järgi andnud...?
Auto soetamisest peale on olnud probleem tagumise käigu sisse saamisega. Algul mõtlesin, et vajab lihtsalt osavat kätt, nüüd on selge, et probleem tõsine. Viimane kord pusisin tagurpidi käiku sisse 20 minutit. Võtit ka kätte ei saa.
Kas mõni 900 omanik on vaevelnud sama probleemi käes?
Läbisõitu kah suht palju, ligemale 3 sadatuhat. Tõenäoliselt mõni vidin järgi andnud...?
oo see on ka minu igapäevane probleem
niikaua kuni raha kogun ja aega leian tallinasse sõita või tartus spetsialisti leian harrastan 1eselt käigult otse tagumise panemist
1,3 või neljas käik fikseerib asendi ja siis nagu läheb tagumine sisse aga muidu ta mul kah sisse ei lähe
proovi või mine spetsialisti juurde
kes teab parandjat tartus andke tead,,,,soovitavalt kokkupuude saabidega või kogemus oma saabiku peal
niikaua kuni raha kogun ja aega leian tallinasse sõita või tartus spetsialisti leian harrastan 1eselt käigult otse tagumise panemist
1,3 või neljas käik fikseerib asendi ja siis nagu läheb tagumine sisse aga muidu ta mul kah sisse ei lähe
proovi või mine spetsialisti juurde
kes teab parandjat tartus andke tead,,,,soovitavalt kokkupuude saabidega või kogemus oma saabiku peal
endal selline jama, et tagurpidi käik läheb küll sisse , aga kui sidurit hakkan üles laskma ning sel hetkel kui sidur vedama hakkab, siis viskab tagurpidi käigu välja. Selline keeruline ja segane seletus veale. Kas see viitab ka köik sellele et ühelhetkel ei hakka enam üldse tagurpidi käik sisse minema ?
Ise kah Tartu inimene, Tallinasse külle ei tahaks masinat remonti viia, läheb kullakest pidevalt vaja.
Ootab, võibolla oskab keegi midagi veel soovitada...
Kui ei, kisun järgmine nädalavahetus kangilukust kuni kastini kõik laiali ja üritan vea üles leida. Annan teada kuidas asi laheneb.
Ootab, võibolla oskab keegi midagi veel soovitada...
Kui ei, kisun järgmine nädalavahetus kangilukust kuni kastini kõik laiali ja üritan vea üles leida. Annan teada kuidas asi laheneb.
Tavaliselt 2 põhjust - kulunud käiguvahetushoovastik ja väsinud mootoripadjad. Ideaalne lahendus - uuemat tüüpi käiguvahetuskuliss (VM võib pakkuda ka vanemat tüüpi, kuid seda pole erilist mõtet panna) ja uued mootoripadjad (soovitavalt uretaanist - Taliaferro, Speedparts). Kulub ka käigukangi ümber olev kraam, mis seostub võtme kättesaamisega.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Algselt postitas: roomlane
otsi sõnu "kuliss", "kulissi" näiteks. Kõige lihtsam, mida proovida saad, on reguleerida seda kulissi. Aga tavaliselt see ei aita. Endal sain korda, kui käigukastis mõned hammakad ära vahetati.
Mis selline hammasrataste vahetus ka maksab? Mu tonnisel üks võll läbi (nuudid täisnurksed kolmnurgad + võll kõver/viskab) ja 5 käigu hammikas (nuudid samamoodi täisnurksed kolmnurgad, kuigi peaks olema trapets).
Ja selle teise NG kasti suutsid nad suruda mingid pea-aegu sobivad vene koonuslaagrid,mille põhjusel aga korpus pragunes kastil.See ilmnes hiljem.Aastakest paar sõitis veel see korduvalt siin-seal lapitud kast.Nüüd vedeleb meil näitlikuks õppevahendiks: kuidas ei tohiks kasti remontida.
Tsitaat:Aga teenindus on ikka sedasi, et väga peab pinda käima, et töö ette võetaks ja siis ka mitu nädalat kohal käima utsitamas Ei meeldinud neile millegipärast NG900 käigukast, mõnel teisel autol saab vähema tööga kasti auto küljest kätte jne...
NG man.kasti eraldamine on üks lihtsamaid, teiste markide-mudelitega võrreldes(va.tonnine,94...)
Tsitaat:Aga teenindus on ikka sedasi, et väga peab pinda käima, et töö ette võetaks ja siis ka mitu nädalat kohal käima utsitamas Ei meeldinud neile millegipärast NG900 käigukast, mõnel teisel autol saab vähema tööga kasti auto küljest kätte jne...
NG man.kasti eraldamine on üks lihtsamaid, teiste markide-mudelitega võrreldes(va.tonnine,94...)
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: flood
endal selline jama, et tagurpidi käik läheb küll sisse , aga kui sidurit hakkan üles laskma ning sel hetkel kui sidur vedama hakkab, siis viskab tagurpidi käigu välja. Selline keeruline ja segane seletus veale. Kas see viitab ka köik sellele et ühelhetkel ei hakka enam üldse tagurpidi käik sisse minema ?
Minu kast teeb samamoodi, lihtsalt kätt peab kangi peal hoidma, kui tagurdama hakkad. Kaheksa kuuga pole olukord hullemaks ega paremaks läinud.
Tavaliselt algab viga(käikude väljahüppamine)kulissi-patjade jms.teemavälise süül,aga kui algpõhjust kiiresti ei likvideerita,rikneb kast päris kiiresti.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: ill
Algselt postitas: flood
endal selline jama, et tagurpidi käik läheb küll sisse , aga kui sidurit hakkan üles laskma ning sel hetkel kui sidur vedama hakkab, siis viskab tagurpidi käigu välja. Selline keeruline ja segane seletus veale. Kas see viitab ka köik sellele et ühelhetkel ei hakka enam üldse tagurpidi käik sisse minema ?
Minu kast teeb samamoodi, lihtsalt kätt peab kangi peal hoidma, kui tagurdama hakkad. Kaheksa kuuga pole olukord hullemaks ega paremaks läinud.
Mina pole küll jaksanud kangi selhetkel kinni hoida kui käigu välja loobib. Tulemuseks on see, et lööb käigu välja , mina üritan jõuga aga käiku sees hoida. Seetõttu, kuna sidur juba veab, siis suruks nagu käiku ilma sidurita sisse. Ning kostub väga jubedaid hääli....
Algselt postitas: flood
Mina pole küll jaksanud kangi selhetkel kinni hoida kui käigu välja loobib. Tulemuseks on see, et lööb käigu välja , mina üritan jõuga aga käiku sees hoida. Seetõttu, kuna sidur juba veab, siis suruks nagu käiku ilma sidurita sisse. Ning kostub väga jubedaid hääli....
No sul on midagu hullemat seal lahti, ma pean kätt lihtsalt kergelt kangil hoidma ja kui juba liikuma hakkab, siis välja ei hüppa. Edaspidi käigud käivad ka korralikult.
kui mul kast ikke tagumise käigu pilu üles leiab siis töötab kõik kenasti ei pea käega kinni hoidma ega midagi, samuti töötavad ideaalselt kõik teised käigud minuarust...peale selle et tagumine käik oleneb täiesti auto tujust kas läheb esimesel või viiendal katsel
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
aga kas te olete 2 varda abil kontrollinud käigukangi asendit??
yks läheb hoovastiku juures oleva kummikatte alla olevasse avasse, teine kasti juures olevasse avasse. nii fikseeritakse asi. ja vardad peavad kylaltki täpsed olema.
ehk saab paremaks?
yks läheb hoovastiku juures oleva kummikatte alla olevasse avasse, teine kasti juures olevasse avasse. nii fikseeritakse asi. ja vardad peavad kylaltki täpsed olema.
ehk saab paremaks?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Ehk oskad kirjeldada, kus kastil olev auk võiks paikneda. Kasti korpus õli ja tolmu korra all, ei õnnestu teist leida. Eriti abiks oleks, kui kellelgi oleks võimalik pilt teha... teistel hädalistel ka hea vardad sisse torgata ja hoovastik paika reguleerida:)
Ettevaatust.
Kasti pistetav pulk peab olema 5mm. läbimõõduga(sarnane ka kulissi) ja kastiväline ots peab kindlasti olema kas kõver,või tunduvalt jämedam,et vältida pulga kukkumine kasti. Ise kasutan 5st puuri,ots isoleeritud jämedaks kasti puhul ja kulissi sobib hästi "torx" võti.
Kasti pistetav pulk peab olema 5mm. läbimõõduga(sarnane ka kulissi) ja kastiväline ots peab kindlasti olema kas kõver,või tunduvalt jämedam,et vältida pulga kukkumine kasti. Ise kasutan 5st puuri,ots isoleeritud jämedaks kasti puhul ja kulissi sobib hästi "torx" võti.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Snowguy'le: ei olnud vaja hoovastiku maha kiskuda, piisas hoovastiku reguleerimisest.
Kuna sul sama aasta ja liitritega masin arvan, et leiad oma probleemile sama lahenduse.
Protsess iseenesest lihtne, aega võttis 15 min.
Infoks veel niipalju, et kasti läks max 3,5-ne ja kangi juurde max 4,5 cm läbimõõduga pulk.
Edu!
Kuna sul sama aasta ja liitritega masin arvan, et leiad oma probleemile sama lahenduse.
Protsess iseenesest lihtne, aega võttis 15 min.
Infoks veel niipalju, et kasti läks max 3,5-ne ja kangi juurde max 4,5 cm läbimõõduga pulk.
Edu!
-
- Postitusi: 25
- Liitunud: L Veebr 24, 2007 23:10
- Asukoht:
- Auto:
On see tagurpidikäigu viga vanematel ng 900del või võib esineda ka esimestel 9-3del?
Samuti tagumine ei taha sees püsida ja auto soetatud tartust- detsembris ja shveitsist (läbi autopoe.)
Ehk see teine vigane? Esimesed kuud polnud viga.
Viga esineb nii kuidas juhtub, tõsiselt häirib vast mõned korrad kuus, kui vaja parklast kergel tõusul tagurdada.
Remondikomplekt (eksisteerib ju selline asi?)on midagi ulmelist või saab suvaline saabihuviline asjast aimu?
Huvi ikka auto korras hoida, igapäevaselt teel.
Samuti tagumine ei taha sees püsida ja auto soetatud tartust- detsembris ja shveitsist (läbi autopoe.)
Ehk see teine vigane? Esimesed kuud polnud viga.
Viga esineb nii kuidas juhtub, tõsiselt häirib vast mõned korrad kuus, kui vaja parklast kergel tõusul tagurdada.
Remondikomplekt (eksisteerib ju selline asi?)on midagi ulmelist või saab suvaline saabihuviline asjast aimu?
Huvi ikka auto korras hoida, igapäevaselt teel.
Tsitaat:
Infoks veel niipalju, et kasti läks max 3,5-ne ja kangi juurde max 4,5 cm läbimõõduga pulk.
Tegelikult on mõlemad avad 5mm. Igasugune sitt ja oksiidid petavad ära auguseintel.
Infoks veel niipalju, et kasti läks max 3,5-ne ja kangi juurde max 4,5 cm läbimõõduga pulk.
Tegelikult on mõlemad avad 5mm. Igasugune sitt ja oksiidid petavad ära auguseintel.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: virtuality
On see tagurpidikäigu viga vanematel ng 900del või võib esineda ka esimestel 9-3del?
Samuti tagumine ei taha sees püsida ja auto soetatud tartust- detsembris ja shveitsist (läbi autopoe.)
Ehk see teine vigane? Esimesed kuud polnud viga.
Viga esineb nii kuidas juhtub, tõsiselt häirib vast mõned korrad kuus, kui vaja parklast kergel tõusul tagurdada.
Remondikomplekt (eksisteerib ju selline asi?)on midagi ulmelist või saab suvaline saabihuviline asjast aimu?
Huvi ikka auto korras hoida, igapäevaselt teel.
Sarnane viga kummitab kõiki esiveolisi.Padjad väsivad ja liigendid kuluvad ju.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
On uus kuliss ka viimastel NG`del.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989