900s tagurpidi käik

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
priit001
Postitusi: 45
Liitunud: P Okt 07, 2007 8:33
Asukoht:
Auto:

#1

L Okt 13, 2007 21:23

Terekest!

Auto soetamisest peale on olnud probleem tagumise käigu sisse saamisega. Algul mõtlesin, et vajab lihtsalt osavat kätt, nüüd on selge, et probleem tõsine. Viimane kord pusisin tagurpidi käiku sisse 20 minutit. Võtit ka kätte ei saa.

Kas mõni 900 omanik on vaevelnud sama probleemi käes?

Läbisõitu kah suht palju, ligemale 3 sadatuhat. Tõenäoliselt mõni vidin järgi andnud...?
snowguy
Postitusi: 409
Liitunud: N Jaan 04, 2007 12:43
Asukoht:
Auto:

#2

L Okt 13, 2007 21:36

oo see on ka minu igapäevane probleem

niikaua kuni raha kogun ja aega leian tallinasse sõita või tartus spetsialisti leian harrastan 1eselt käigult otse tagumise panemist

1,3 või neljas käik fikseerib asendi ja siis nagu läheb tagumine sisse aga muidu ta mul kah sisse ei lähe

proovi või mine spetsialisti juurde

kes teab parandjat tartus andke tead,,,,soovitavalt kokkupuude saabidega või kogemus oma saabiku peal
flood
Postitusi: 227
Liitunud: K Juul 11, 2007 16:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu/Saaremaa
Auto:

#3

L Okt 13, 2007 21:51

endal selline jama, et tagurpidi käik läheb küll sisse , aga kui sidurit hakkan üles laskma ning sel hetkel kui sidur vedama hakkab, siis viskab tagurpidi käigu välja. Selline keeruline ja segane seletus veale. Kas see viitab ka köik sellele et ühelhetkel ei hakka enam üldse tagurpidi käik sisse minema ?
priit001
Postitusi: 45
Liitunud: P Okt 07, 2007 8:33
Asukoht:
Auto:

#4

L Okt 13, 2007 21:56

Ise kah Tartu inimene, Tallinasse külle ei tahaks masinat remonti viia, läheb kullakest pidevalt vaja.

Ootab, võibolla oskab keegi midagi veel soovitada...

Kui ei, kisun järgmine nädalavahetus kangilukust kuni kastini kõik laiali ja üritan vea üles leida. Annan teada kuidas asi laheneb.
snowguy
Postitusi: 409
Liitunud: N Jaan 04, 2007 12:43
Asukoht:
Auto:

#5

L Okt 13, 2007 22:03

kui edeneb ja korda saab anna teada ...ehk viitsid minu oma kah ära lappida:thumb:
priit001
Postitusi: 45
Liitunud: P Okt 07, 2007 8:33
Asukoht:
Auto:

#6

L Okt 13, 2007 22:05

Sul siiski vähe tõsisem(teistlaadi) probleem. Kui käigu välja viskab siis tõenoliselt ootab ees kasti remont.
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#7

L Okt 13, 2007 22:05

Tavaliselt 2 põhjust - kulunud käiguvahetushoovastik ja väsinud mootoripadjad. Ideaalne lahendus - uuemat tüüpi käiguvahetuskuliss (VM võib pakkuda ka vanemat tüüpi, kuid seda pole erilist mõtet panna) ja uued mootoripadjad (soovitavalt uretaanist - Taliaferro, Speedparts). Kulub ka käigukangi ümber olev kraam, mis seostub võtme kättesaamisega.
priit001
Postitusi: 45
Liitunud: P Okt 07, 2007 8:33
Asukoht:
Auto:

#8

L Okt 13, 2007 22:16

Kahtlustan ise kah kõige rohkem hoovastuku kulumise varianti. Egas midagi tuleb kanalile sõita. Igal juhul tänud asjaliku vastuse eest MadMan.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#9

L Okt 13, 2007 22:21

Algselt postitas: roomlane
otsi sõnu "kuliss", "kulissi" näiteks. Kõige lihtsam, mida proovida saad, on reguleerida seda kulissi. Aga tavaliselt see ei aita. Endal sain korda, kui käigukastis mõned hammakad ära vahetati.


Mis selline hammasrataste vahetus ka maksab? Mu tonnisel üks võll läbi (nuudid täisnurksed kolmnurgad + võll kõver/viskab) ja 5 käigu hammikas (nuudid samamoodi täisnurksed kolmnurgad, kuigi peaks olema trapets).
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

L Okt 13, 2007 23:04

Ja selle teise NG kasti suutsid nad suruda mingid pea-aegu sobivad vene koonuslaagrid,mille põhjusel aga korpus pragunes kastil.See ilmnes hiljem.Aastakest paar sõitis veel see korduvalt siin-seal lapitud kast.Nüüd vedeleb meil näitlikuks õppevahendiks: kuidas ei tohiks kasti remontida.

Tsitaat:Aga teenindus on ikka sedasi, et väga peab pinda käima, et töö ette võetaks ja siis ka mitu nädalat kohal käima utsitamas :) Ei meeldinud neile millegipärast NG900 käigukast, mõnel teisel autol saab vähema tööga kasti auto küljest kätte jne...

NG man.kasti eraldamine on üks lihtsamaid, teiste markide-mudelitega võrreldes(va.tonnine,94...)
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 1965
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#11

L Okt 13, 2007 23:34

Algselt postitas: flood
endal selline jama, et tagurpidi käik läheb küll sisse , aga kui sidurit hakkan üles laskma ning sel hetkel kui sidur vedama hakkab, siis viskab tagurpidi käigu välja. Selline keeruline ja segane seletus veale. Kas see viitab ka köik sellele et ühelhetkel ei hakka enam üldse tagurpidi käik sisse minema ?


Minu kast teeb samamoodi, lihtsalt kätt peab kangi peal hoidma, kui tagurdama hakkad. Kaheksa kuuga pole olukord hullemaks ega paremaks läinud.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#12

P Okt 14, 2007 7:35

Tavaliselt algab viga(käikude väljahüppamine)kulissi-patjade jms.teemavälise süül,aga kui algpõhjust kiiresti ei likvideerita,rikneb kast päris kiiresti.
flood
Postitusi: 227
Liitunud: K Juul 11, 2007 16:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu/Saaremaa
Auto:

#13

E Okt 15, 2007 20:07

Algselt postitas: ill
Algselt postitas: flood
endal selline jama, et tagurpidi käik läheb küll sisse , aga kui sidurit hakkan üles laskma ning sel hetkel kui sidur vedama hakkab, siis viskab tagurpidi käigu välja. Selline keeruline ja segane seletus veale. Kas see viitab ka köik sellele et ühelhetkel ei hakka enam üldse tagurpidi käik sisse minema ?


Minu kast teeb samamoodi, lihtsalt kätt peab kangi peal hoidma, kui tagurdama hakkad. Kaheksa kuuga pole olukord hullemaks ega paremaks läinud.


Mina pole küll jaksanud kangi selhetkel kinni hoida kui käigu välja loobib. Tulemuseks on see, et lööb käigu välja , mina üritan jõuga aga käiku sees hoida. Seetõttu, kuna sidur juba veab, siis suruks nagu käiku ilma sidurita sisse. Ning kostub väga jubedaid hääli....
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 1965
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#14

E Okt 15, 2007 20:39

Algselt postitas: flood


Mina pole küll jaksanud kangi selhetkel kinni hoida kui käigu välja loobib. Tulemuseks on see, et lööb käigu välja , mina üritan jõuga aga käiku sees hoida. Seetõttu, kuna sidur juba veab, siis suruks nagu käiku ilma sidurita sisse. Ning kostub väga jubedaid hääli....


No sul on midagu hullemat seal lahti, ma pean kätt lihtsalt kergelt kangil hoidma ja kui juba liikuma hakkab, siis välja ei hüppa. Edaspidi käigud käivad ka korralikult.
snowguy
Postitusi: 409
Liitunud: N Jaan 04, 2007 12:43
Asukoht:
Auto:

#15

E Okt 15, 2007 20:51

kui mul kast ikke tagumise käigu pilu üles leiab siis töötab kõik kenasti ei pea käega kinni hoidma ega midagi, samuti töötavad ideaalselt kõik teised käigud minuarust...peale selle et tagumine käik oleneb täiesti auto tujust kas läheb esimesel või viiendal katsel
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#16

E Okt 15, 2007 23:56

aga kas te olete 2 varda abil kontrollinud käigukangi asendit??
yks läheb hoovastiku juures oleva kummikatte alla olevasse avasse, teine kasti juures olevasse avasse. nii fikseeritakse asi. ja vardad peavad kylaltki täpsed olema.
ehk saab paremaks?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
priit001
Postitusi: 45
Liitunud: P Okt 07, 2007 8:33
Asukoht:
Auto:

#17

T Okt 16, 2007 20:08

Ehk oskad kirjeldada, kus kastil olev auk võiks paikneda. Kasti korpus õli ja tolmu korra all, ei õnnestu teist leida. Eriti abiks oleks, kui kellelgi oleks võimalik pilt teha... teistel hädalistel ka hea vardad sisse torgata ja hoovastik paika reguleerida:)
priit001
Postitusi: 45
Liitunud: P Okt 07, 2007 8:33
Asukoht:
Auto:

#19

K Okt 17, 2007 21:07

Väga seltsimehelik ja abivalmis suhtumine. Suured tänud!:thumb:

Proovin nädalavahetusel ära, ehk SAABki tõrge kõrvaldatud.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#20

K Okt 17, 2007 22:05

Ettevaatust.
Kasti pistetav pulk peab olema 5mm. läbimõõduga(sarnane ka kulissi) ja kastiväline ots peab kindlasti olema kas kõver,või tunduvalt jämedam,et vältida pulga kukkumine kasti. Ise kasutan 5st puuri,ots isoleeritud jämedaks kasti puhul ja kulissi sobib hästi "torx" võti.
priit001
Postitusi: 45
Liitunud: P Okt 07, 2007 8:33
Asukoht:
Auto:

#21

L Okt 20, 2007 19:04

Snowguy'le: ei olnud vaja hoovastiku maha kiskuda, piisas hoovastiku reguleerimisest.
Kuna sul sama aasta ja liitritega masin arvan, et leiad oma probleemile sama lahenduse.

Protsess iseenesest lihtne, aega võttis 15 min.

Infoks veel niipalju, et kasti läks max 3,5-ne ja kangi juurde max 4,5 cm läbimõõduga pulk.

Edu!
virtuality
Postitusi: 25
Liitunud: L Veebr 24, 2007 23:10
Asukoht:
Auto:

#22

N Okt 25, 2007 21:19

On see tagurpidikäigu viga vanematel ng 900del või võib esineda ka esimestel 9-3del?
Samuti tagumine ei taha sees püsida ja auto soetatud tartust- detsembris ja shveitsist (läbi autopoe.)
Ehk see teine vigane? Esimesed kuud polnud viga.
Viga esineb nii kuidas juhtub, tõsiselt häirib vast mõned korrad kuus, kui vaja parklast kergel tõusul tagurdada.
Remondikomplekt (eksisteerib ju selline asi?)on midagi ulmelist või saab suvaline saabihuviline asjast aimu?
Huvi ikka auto korras hoida, igapäevaselt teel.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#23

N Okt 25, 2007 22:03

Tsitaat:
Infoks veel niipalju, et kasti läks max 3,5-ne ja kangi juurde max 4,5 cm läbimõõduga pulk.

Tegelikult on mõlemad avad 5mm. Igasugune sitt ja oksiidid petavad ära auguseintel.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#24

N Okt 25, 2007 22:04

Algselt postitas: virtuality
On see tagurpidikäigu viga vanematel ng 900del või võib esineda ka esimestel 9-3del?
Samuti tagumine ei taha sees püsida ja auto soetatud tartust- detsembris ja shveitsist (läbi autopoe.)
Ehk see teine vigane? Esimesed kuud polnud viga.
Viga esineb nii kuidas juhtub, tõsiselt häirib vast mõned korrad kuus, kui vaja parklast kergel tõusul tagurdada.
Remondikomplekt (eksisteerib ju selline asi?)on midagi ulmelist või saab suvaline saabihuviline asjast aimu?
Huvi ikka auto korras hoida, igapäevaselt teel.

Sarnane viga kummitab kõiki esiveolisi.Padjad väsivad ja liigendid kuluvad ju.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#25

N Okt 25, 2007 22:39

On uus kuliss ka viimastel NG`del.
Vasta