Autos külm

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Berg
Postitusi: 108
Liitunud: E Okt 10, 2005 8:35
Asukoht:
Auto:

#1

R Nov 23, 2007 18:32

Kliimast ei tule enam õiget sooja. Kliimaautomaatik. Salongi puhutav õhk on jahe ja ühesugune, sõltumata sellest, kas paned 18 kraadi või MAX. Muutub vaid ventika töö. Pole vahet ka AUTO ja ECO rezimmil. Aknad on puhtad, aga külm. õues +3. Konsulteerisin ka Troostiga, panin aja.
Kummaline on see, et katsusin soojenduse lõdvikuid - tulikuum ja tein jahe. Kõik tumdub ju õige? Katsetasin töökojas + 18, uksed lahti, AUTO sees. Temp.servo liikus alumisse asendisse ja sinna jäigi, nagu peab. Kuuma ei tulnud. Eelmine talv tuli! Kui oleks radikas must ei oleks tagasivool jahe. Tagasivool ühendatud pumba ja väikse ringi imiga. Väiksemaks ta ise ei lähe. Ons mehaaniline takistus, imirõhu puudumine a la. Mootori temp. horisontaalis, esivent puhub. On kellegil sama esinenud?
Berg
Postitusi: 108
Liitunud: E Okt 10, 2005 8:35
Asukoht:
Auto:

#2

R Nov 23, 2007 18:51

See test näitab 0.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#3

R Nov 23, 2007 19:16

Soojendusradikas võib umbes olla. Päris jahedaks see ventikas seda radikat ei puhu kui ikka vedelik korralikult läbi käib.
Berg
Postitusi: 108
Liitunud: E Okt 10, 2005 8:35
Asukoht:
Auto:

#4

R Nov 23, 2007 20:07

Seda testida ju pea võimatu?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#5

R Nov 23, 2007 20:11

võta mõlemad soojendus radika lõdvikute otsad mootori küljest lahti ja proovi kui "umbes" ta on, näiteks lase voolikust vett läbi, siis ju kohe näha kas tuleb peaaegu ilma takistuseta või on ikkagi midagi aja jooksul ette tekkinud. Muidugi soovitan kõigepealt targemate soovitused ära oodata ja kuulata.
Berg
Postitusi: 108
Liitunud: E Okt 10, 2005 8:35
Asukoht:
Auto:

#6

R Nov 23, 2007 20:15

See ju visuaalne test? Vedelikku vahetanud iga aasta. Tundus ok.
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 490
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#7

R Nov 23, 2007 20:59

kui radikas korralikult läbi käib on mõlemad lõdvikud ühtmoodi kuumad.
Berg
Postitusi: 108
Liitunud: E Okt 10, 2005 8:35
Asukoht:
Auto:

#8

R Nov 23, 2007 21:14

Seega aitab.....?
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#9

T Nov 27, 2007 13:22

Läbi pesemine
indrek
Postitusi: 183
Liitunud: T Mär 02, 2004 11:18
Asukoht:
Auto:

#10

T Nov 27, 2007 14:22

Algselt postitas: jupats
Läbi pesemine

Kuidas see käib ja kas ikka aitab?
Sügisel lasin u.2 aasta vanuse tripperililla välja, roosa vedelik kolis sisse, kuid soojendus puhub ikka sellist kusesooja..
Berg
Postitusi: 108
Liitunud: E Okt 10, 2005 8:35
Asukoht:
Auto:

#11

T Nov 27, 2007 16:26

Pesin niiöelda vee ja suruõhuga, küll päri- ja vastupäeva. Mingit soga sealt eraldus. Läks tunduvalt paremaks! Järgmine etapp oleks keemia. Milline parem, kas terve süsteemi pesemine, või soojendusradikas eraldi likku panna. Soovitage kogemustest. Millist keemiat valida.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#12

N Nov 29, 2007 6:07

Ega nii päris heaks ei saagi.Osa,sodist vabanenud kanaleid tagavad piisava läbivoolu ja isegi mitmekordse lubatud survega puhastades ei vabastata ülejäänud ummistunud kanaleid.
Seetõttu on soojusvaheti efektiivsus oluliselt langenud.
Vasta