kütusekulu suur
Tere!
Auto on 2.0 96 kW.
Kütusekulu on SiD järgi linnas 14-18 ja ka pika maanteesõidu järel maanteel 11,5. Kas see on normaalne?
Samuti on mootor uimane.. Kui pöörded jõuavad 3000 rpm peale siis hakkab auto väikese nõksuga hoopis paremini liikuma.
Kas tech2 óleks sellisel juhul abi, näiteks kui seguandur tuksis või muud sellist?
Kuidas võiks saada diagnoosida, kas kat on umbes? Olen kuulnud, et heitgaasi test seda tihtipeale välja ei näita.
Auto on 2.0 96 kW.
Kütusekulu on SiD järgi linnas 14-18 ja ka pika maanteesõidu järel maanteel 11,5. Kas see on normaalne?
Samuti on mootor uimane.. Kui pöörded jõuavad 3000 rpm peale siis hakkab auto väikese nõksuga hoopis paremini liikuma.
Kas tech2 óleks sellisel juhul abi, näiteks kui seguandur tuksis või muud sellist?
Kuidas võiks saada diagnoosida, kas kat on umbes? Olen kuulnud, et heitgaasi test seda tihtipeale välja ei näita.
Mis autoga tegu? Ja misasi on seguandur?
Alusta kõigepealt tehnohooldusest. Jürgen siit foorumist oli kunagi sama asjaga hädas. Tegin autole täishoolduse ja imeväel langes kütusekulu päris tuntavalt. Kui see ei aita siis on põhjust edasi kaevata auto sisemuses.
Alusta kõigepealt tehnohooldusest. Jürgen siit foorumist oli kunagi sama asjaga hädas. Tegin autole täishoolduse ja imeväel langes kütusekulu päris tuntavalt. Kui see ei aita siis on põhjust edasi kaevata auto sisemuses.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Algselt postitas: priit001
Kütusekulu on SiD järgi linnas 14-18 ja ka pika maanteesõidu järel maanteel 11,5. Kas see on normaalne?
SID-i järgi ei tea aga mul on mitme aasta _tegelik_ keskmine kulu olnud 8,2. Lühikesi otsi sõites ja talveperioodil ka 9-10 aga mitte üle. Linn/maantee ~40/60.
Algselt postitas: AndresV
SID-i järgi ei tea aga mul on mitme aasta _tegelik_ keskmine kulu olnud 8,2. Lühikesi otsi sõites ja talveperioodil ka 9-10 aga mitte üle. Linn/maantee ~40/60.
Mis see siia puutub praegu:wtf:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Võrdlusmaterjal, milline oleks normaalne..;) Abi küll sellest pole eriti, sest teemaalgataja saab ise ka aru, et praegune on liiga palju..:P Samas on teada, et SID-i näit paneb pisut puusse, paagimõõtmisel saab täpsema tulemuse.
Algselt postitas: iisak
Mis see siia puutub praegu:wtf:
Algselt postitas: iisak
Algselt postitas: AndresV
SID-i järgi ei tea aga mul on mitme aasta _tegelik_ keskmine kulu olnud 8,2. Lühikesi otsi sõites ja talveperioodil ka 9-10 aga mitte üle. Linn/maantee ~40/60.
Mis see siia puutub praegu:wtf:
Abi on sellest ikka. Vähemalt mingi orjentiir, milline võiks olla NG900 normaalne kütusekulu.
Hooldused on kõik äsja tehtud.
Samuti vahetasin välja kõik pragulised vaakumvoolikud. Vahetamata jäi ainult kütusefilter, aga see ei tohiks vast kütusekulu nii palju mõjutada.
ÜV sai ka käidud heitgaase mõõtmas - kõik oli normis.
Kui sooja mootori tööd tähelepanelikult kuulata jääb mulje, et ei põleta kogu kütusesegu korralikult ära...
Priit, minul oli täpselt sama asi, carringu arvates oli see kulu täitsa normaalne, aga ma ei jätnud jonni, Iisak tegi autole hoolduse, mis tegi imesi. St. külasta mõnda tegijamat töökoda, las teevad su autole ühe suure suure hoolduse ja kui see ka ei aita siis...
Kütusekulu probleem lahenes.
Nimelt oli kahtlus, et soetatud Bosch küünlad ei sobinud. Keerasin vanad NKG küünlad peale, sõitsin natuke. Võtsin akul klemmid maha, kruvisin uued tagasi... Aju hakkas kõigega otsast peale.
Nüüd linnas 10-11, maanteel 8-9.
Tänud nõu eest!
Nimelt oli kahtlus, et soetatud Bosch küünlad ei sobinud. Keerasin vanad NKG küünlad peale, sõitsin natuke. Võtsin akul klemmid maha, kruvisin uued tagasi... Aju hakkas kõigega otsast peale.
Nüüd linnas 10-11, maanteel 8-9.
Tänud nõu eest!
kas keegi oskab sama teemat kommenteerida 2,3liitrise vaba ng900 kohta kah aastast 1994
et mis nurmaalne sidi näit ja nii edasi
mul külmade või vihmaste ilmadega tiba uimane ja siis teeb gaasi pedaal lõpulähedal mingi sahina
muidu üldiselt jõudu kuramusel on 2000rmp juurest edasi on päris nauditav
enda sidi näit 15,8-16liitrit sajale linnas
maanteele pole väga asja kuna tegemised käigud tartu linnas enamasti
et mis nurmaalne sidi näit ja nii edasi
mul külmade või vihmaste ilmadega tiba uimane ja siis teeb gaasi pedaal lõpulähedal mingi sahina
muidu üldiselt jõudu kuramusel on 2000rmp juurest edasi on päris nauditav
enda sidi näit 15,8-16liitrit sajale linnas
maanteele pole väga asja kuna tegemised käigud tartu linnas enamasti
ma millegi pärast kardan et pedaalisahin pole väga raske jalaga seotud
küttekulu veits on jala taga aga ma arvan et mitte rohkem kui pluss minus liiter linnas
sid pole mul 11 ja 2 stabiilselt kunagi näidanud...kas see normaalne või asi selles et pole teine maanteele saanud või mis
küttekulu veits on jala taga aga ma arvan et mitte rohkem kui pluss minus liiter linnas
sid pole mul 11 ja 2 stabiilselt kunagi näidanud...kas see normaalne või asi selles et pole teine maanteele saanud või mis
Minu libiseva siduriga 2.3l näitas keskmist 10l/100km. Pikal maanteesõidul liikus visalt 9-saks. Ja ma ikka litsusin seda pedaali korralikult... Niiet paljuvõitu sul.
Uimane auto niiske ilmaga:) viitab minuteada mingile elektrikalale. Võid ju küünlajuhtmete takistuse ära mõõta ja vaadata, mis seisus jagaja kaan/rootor on.
Aga kontrolli ära. Sõida kütus peaegu otsa. Nulli Sid. Tangi, ja arvuta, siis saad teada, kas Sid paneb puuse.
Siis vaatab edasi...
Uimane auto niiske ilmaga:) viitab minuteada mingile elektrikalale. Võid ju küünlajuhtmete takistuse ära mõõta ja vaadata, mis seisus jagaja kaan/rootor on.
Aga kontrolli ära. Sõida kütus peaegu otsa. Nulli Sid. Tangi, ja arvuta, siis saad teada, kas Sid paneb puuse.
Siis vaatab edasi...
-
- Postitusi: 281
- Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.
Mul on 900 2,0 vabalthingava, pikalt-pikalt nullimata Sid pidevalt näiduga 10,7. Põhiliselt sõidan linnas ja kui pikalt maanteel sõita, siis kukub näit paar pügalat. Minu arvates on nii raske auto jaoks see täiesti normaalne, et kütuse kulu on kuskil 11l 100le. Kui kW rohkem, siis 12-13-14-15.
Algselt postitas: Eleri
Su SID ei hakka alla 12 nigunii näitama. nii loodab muidugi ka minu õel hing, endal 2.0 t raske jalaga lühikesed sõidud 12,2
Ära nüüd enne jõule nii õel ka ole:) Teemasse tagasi tulles näitab minul SID 9-9.5, tegelik on kuhugi 10 kanti. Sõitudest on linn ja maantee pooleks ja jalg väga kerge ei ole.
Algselt postitas: napoleon
Algselt postitas: Eleri
Su SID ei hakka alla 12 nigunii näitama. nii loodab muidugi ka minu õel hing, endal 2.0 t raske jalaga lühikesed sõidud 12,2
Ära nüüd enne jõule nii õel ka ole:) Teemasse tagasi tulles näitab minul SID 9-9.5, tegelik on kuhugi 10 kanti. Sõitudest on linn ja maantee pooleks ja jalg väga kerge ei ole.
No näed ma polegi ju õel keskmine 10 on normaalne, ainult linnas raske jalaga ta ikkagist alla 12 ei saa:P
EDIT: 8,7 jaoks peab sõitma nagu emane, enne ostke omale Yaris, säästu taga ajades ei ole mõtet omada auto mootorit, piisab mikromootorist. Sry lause ülesehituse pärast, kuid just selle teema pärast proovisin nv öko sõitu, buuh
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Vana jama tagasi... Sid ronis 13-14 keskmise peale, nagu ka tegelik kütusekulu.
Kas keegi teadjam oskaks öelda kuidas saaks testida lambdaanduri tööd ja kat'i korrasolekut?
Kõik muu on juba järgi proovitud/vahetatud ja pole paremaks läinud.
Kas kuskilt saaks 2.0 küünlajuhtmede lubatud takistusi ka teada? Mõõdaks ära. Juhtmed suht kallid, niisama huupi kahtluse peale ei tahaks vahetada...
Kas keegi teadjam oskaks öelda kuidas saaks testida lambdaanduri tööd ja kat'i korrasolekut?
Kõik muu on juba järgi proovitud/vahetatud ja pole paremaks läinud.
Kas kuskilt saaks 2.0 küünlajuhtmede lubatud takistusi ka teada? Mõõdaks ära. Juhtmed suht kallid, niisama huupi kahtluse peale ei tahaks vahetada...