kütusekulu suur

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
priit001
Postitusi: 45
Liitunud: P Okt 07, 2007 8:33
Asukoht:
Auto:

#1

T Dets 11, 2007 21:01

Tere!

Auto on 2.0 96 kW.

Kütusekulu on SiD järgi linnas 14-18 ja ka pika maanteesõidu järel maanteel 11,5. Kas see on normaalne?

Samuti on mootor uimane.. Kui pöörded jõuavad 3000 rpm peale siis hakkab auto väikese nõksuga hoopis paremini liikuma.

Kas tech2 óleks sellisel juhul abi, näiteks kui seguandur tuksis või muud sellist?

Kuidas võiks saada diagnoosida, kas kat on umbes? Olen kuulnud, et heitgaasi test seda tihtipeale välja ei näita.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#2

K Dets 12, 2007 8:25

Mis autoga tegu? Ja misasi on seguandur?
Alusta kõigepealt tehnohooldusest. Jürgen siit foorumist oli kunagi sama asjaga hädas. Tegin autole täishoolduse ja imeväel langes kütusekulu päris tuntavalt. Kui see ei aita siis on põhjust edasi kaevata auto sisemuses.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#3

K Dets 12, 2007 8:56

Algselt postitas: priit001
Kütusekulu on SiD järgi linnas 14-18 ja ka pika maanteesõidu järel maanteel 11,5. Kas see on normaalne?

SID-i järgi ei tea aga mul on mitme aasta _tegelik_ keskmine kulu olnud 8,2. Lühikesi otsi sõites ja talveperioodil ka 9-10 aga mitte üle. Linn/maantee ~40/60.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#4

K Dets 12, 2007 10:19

Algselt postitas: AndresV
SID-i järgi ei tea aga mul on mitme aasta _tegelik_ keskmine kulu olnud 8,2. Lühikesi otsi sõites ja talveperioodil ka 9-10 aga mitte üle. Linn/maantee ~40/60.

Mis see siia puutub praegu:wtf:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#5

K Dets 12, 2007 10:23

Võrdlusmaterjal, milline oleks normaalne..;) Abi küll sellest pole eriti, sest teemaalgataja saab ise ka aru, et praegune on liiga palju..:P Samas on teada, et SID-i näit paneb pisut puusse, paagimõõtmisel saab täpsema tulemuse.
Algselt postitas: iisak
Mis see siia puutub praegu:wtf:
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
priit001
Postitusi: 45
Liitunud: P Okt 07, 2007 8:33
Asukoht:
Auto:

#6

K Dets 12, 2007 11:16

Algselt postitas: iisak
Algselt postitas: AndresV
SID-i järgi ei tea aga mul on mitme aasta _tegelik_ keskmine kulu olnud 8,2. Lühikesi otsi sõites ja talveperioodil ka 9-10 aga mitte üle. Linn/maantee ~40/60.

Mis see siia puutub praegu:wtf:


Abi on sellest ikka. Vähemalt mingi orjentiir, milline võiks olla NG900 normaalne kütusekulu.

Hooldused on kõik äsja tehtud.
Samuti vahetasin välja kõik pragulised vaakumvoolikud. Vahetamata jäi ainult kütusefilter, aga see ei tohiks vast kütusekulu nii palju mõjutada.

ÜV sai ka käidud heitgaase mõõtmas - kõik oli normis.
Kui sooja mootori tööd tähelepanelikult kuulata jääb mulje, et ei põleta kogu kütusesegu korralikult ära...
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#7

K Dets 12, 2007 11:18

Kui heitgaaid normis, siis peab mingi muu asi liikumist takistama. Pidurid korras? Laagrid ei tee häält?
priit001
Postitusi: 45
Liitunud: P Okt 07, 2007 8:33
Asukoht:
Auto:

#8

K Dets 12, 2007 19:03

Arvan, et Sid näitab mul üsna õieti, kuna arvutusi tehes tuleb kütusekulu enamvähem sama.

Ega vist hetkel midagi välja ei nuputa. Käin Carring'is diagnostikas ära eks siis sealt vaatab edasi...
Jürgen

#9

K Dets 12, 2007 21:13

Priit, minul oli täpselt sama asi, carringu arvates oli see kulu täitsa normaalne, aga ma ei jätnud jonni, Iisak tegi autole hoolduse, mis tegi imesi. St. külasta mõnda tegijamat töökoda, las teevad su autole ühe suure suure hoolduse ja kui see ka ei aita siis...
priit001
Postitusi: 45
Liitunud: P Okt 07, 2007 8:33
Asukoht:
Auto:

#10

K Dets 12, 2007 22:19

Ega sa ei mäleta, mida hooldus endast kujutas?
Kas õli, filtrid, küünlad või midagi tõsisemat?

Üldiselt tahaks piirduda siiski vaid vea üles leidmisega teeninduses. Ülejäänu teeks oma kätega ära.
Jürgen

#11

K Dets 12, 2007 22:23

Kasutaja "Jürts" annab sulle selle info ehk, tema käes on nüüd see tšekk.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#12

K Dets 12, 2007 22:32

Tehnohoolde kirjeldus peaks olema owner manualis kirjas. Kilometraazhi järgi tehakse kontrolle erinevatele sõlmedele. Pidurid, õlid, küünlad jne...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Jürts
Postitusi: 129
Liitunud: K Sept 05, 2007 17:59
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3, 1.9 TTiD Vector

#13

N Dets 13, 2007 18:30

Tšekil kirjas järgmine: õlid, filtrid, jahutusvedelik, 3ne klapp + hooldus ja remonttööd.
Pirnid ja muu kraam, mis siin veel on ilmselt ei puutu kütuse kulusse.
priit001
Postitusi: 45
Liitunud: P Okt 07, 2007 8:33
Asukoht:
Auto:

#14

R Dets 14, 2007 19:50

Kütusekulu probleem lahenes.

Nimelt oli kahtlus, et soetatud Bosch küünlad ei sobinud. Keerasin vanad NKG küünlad peale, sõitsin natuke. Võtsin akul klemmid maha, kruvisin uued tagasi... Aju hakkas kõigega otsast peale.
Nüüd linnas 10-11, maanteel 8-9.

Tänud nõu eest!
snowguy
Postitusi: 409
Liitunud: N Jaan 04, 2007 12:43
Asukoht:
Auto:

#15

R Dets 14, 2007 20:14

kas keegi oskab sama teemat kommenteerida 2,3liitrise vaba ng900 kohta kah aastast 1994

et mis nurmaalne sidi näit ja nii edasi

mul külmade või vihmaste ilmadega tiba uimane ja siis teeb gaasi pedaal lõpulähedal mingi sahina

muidu üldiselt jõudu kuramusel on 2000rmp juurest edasi on päris nauditav

enda sidi näit 15,8-16liitrit sajale linnas

maanteele pole väga asja kuna tegemised käigud tartu linnas enamasti
Jürgen

#16

R Dets 14, 2007 20:40

Snowguy, sul raske jalg lihtsalt, usu mind.
snowguy
Postitusi: 409
Liitunud: N Jaan 04, 2007 12:43
Asukoht:
Auto:

#17

R Dets 14, 2007 20:54

ma millegi pärast kardan et pedaalisahin pole väga raske jalaga seotud

küttekulu veits on jala taga aga ma arvan et mitte rohkem kui pluss minus liiter linnas

sid pole mul 11 ja 2 stabiilselt kunagi näidanud...kas see normaalne või asi selles et pole teine maanteele saanud või mis
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#18

R Dets 14, 2007 22:59

Su SID ei hakka alla 12 nigunii näitama. nii loodab muidugi ka minu õel hing, endal 2.0 t raske jalaga lühikesed sõidud 12,2

EDIT: aga täna 15.12.2007 suutsin maanteel 8,7 saavutada. :)
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
priit001
Postitusi: 45
Liitunud: P Okt 07, 2007 8:33
Asukoht:
Auto:

#19

L Dets 15, 2007 20:26

Minu libiseva siduriga 2.3l näitas keskmist 10l/100km. Pikal maanteesõidul liikus visalt 9-saks. Ja ma ikka litsusin seda pedaali korralikult... Niiet paljuvõitu sul.

Uimane auto niiske ilmaga:) viitab minuteada mingile elektrikalale. Võid ju küünlajuhtmete takistuse ära mõõta ja vaadata, mis seisus jagaja kaan/rootor on.

Aga kontrolli ära. Sõida kütus peaegu otsa. Nulli Sid. Tangi, ja arvuta, siis saad teada, kas Sid paneb puuse.
Siis vaatab edasi...
Jürgen

#20

L Dets 15, 2007 20:27

Minu 900 sid näitas maanteel stabiilselt 6.8-7.4, linnas 9.6-11(koos mergiga).
Fabrik
Postitusi: 281
Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.

#21

P Dets 16, 2007 17:14

Mul on 900 2,0 vabalthingava, pikalt-pikalt nullimata Sid pidevalt näiduga 10,7. Põhiliselt sõidan linnas ja kui pikalt maanteel sõita, siis kukub näit paar pügalat. Minu arvates on nii raske auto jaoks see täiesti normaalne, et kütuse kulu on kuskil 11l 100le. Kui kW rohkem, siis 12-13-14-15.
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#22

P Dets 16, 2007 21:27

Algselt postitas: Eleri
Su SID ei hakka alla 12 nigunii näitama. nii loodab muidugi ka minu õel hing, endal 2.0 t raske jalaga lühikesed sõidud 12,2


Ära nüüd enne jõule nii õel ka ole:) Teemasse tagasi tulles näitab minul SID 9-9.5, tegelik on kuhugi 10 kanti. Sõitudest on linn ja maantee pooleks ja jalg väga kerge ei ole.
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#23

P Dets 16, 2007 21:44

Algselt postitas: napoleon
Algselt postitas: Eleri
Su SID ei hakka alla 12 nigunii näitama. nii loodab muidugi ka minu õel hing, endal 2.0 t raske jalaga lühikesed sõidud 12,2


Ära nüüd enne jõule nii õel ka ole:) Teemasse tagasi tulles näitab minul SID 9-9.5, tegelik on kuhugi 10 kanti. Sõitudest on linn ja maantee pooleks ja jalg väga kerge ei ole.


No näed ma polegi ju õel keskmine 10 on normaalne, ainult linnas raske jalaga ta ikkagist alla 12 ei saa:P

EDIT: 8,7 jaoks peab sõitma nagu emane, enne ostke omale Yaris, säästu taga ajades ei ole mõtet omada auto mootorit, piisab mikromootorist. Sry lause ülesehituse pärast, kuid just selle teema pärast proovisin nv öko sõitu, buuh
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
madisklm
Postitusi: 25
Liitunud: K Mai 23, 2007 23:11
Asukoht:
Auto:

#24

P Dets 16, 2007 21:48

Muuseas kõige rohkem muutub SIDi järgi keskmine kütusekulu tühikäigul ja seistes, kui liitrid kuluvad ja läbisõitu ei ole.
priit001
Postitusi: 45
Liitunud: P Okt 07, 2007 8:33
Asukoht:
Auto:

#25

P Dets 16, 2007 22:42

Vana jama tagasi... Sid ronis 13-14 keskmise peale, nagu ka tegelik kütusekulu.

Kas keegi teadjam oskaks öelda kuidas saaks testida lambdaanduri tööd ja kat'i korrasolekut?
Kõik muu on juba järgi proovitud/vahetatud ja pole paremaks läinud.

Kas kuskilt saaks 2.0 küünlajuhtmede lubatud takistusi ka teada? Mõõdaks ära. Juhtmed suht kallid, niisama huupi kahtluse peale ei tahaks vahetada...
Vasta