vesi mati all
-
- Postitusi: 157
- Liitunud: E Juun 04, 2007 15:07
- Asukoht:
- Auto:
.. otsisin siit ja sealt aga mingit konkreetset artiklit ei leidnud. Asi selles lihtsalt, et kisub kuidagi väga märjaks eest, mattide alt. Tegu on ikka veega, mitte jahutusvedelikuga. Kust see võib sinna küll saada, rattakoopad peaks olema kõik terved ... Igaks juhuks olgu ka öeldud, et jalgadega ma seda lund sisse ei vea ka. Et siis selline mõtisklus.
-
- Postitusi: 157
- Liitunud: E Juun 04, 2007 15:07
- Asukoht:
- Auto:
Ei ole konditsioneeri..
-
- Postitusi: 157
- Liitunud: E Juun 04, 2007 15:07
- Asukoht:
- Auto:
Ega siin jah mingit kindlat kohta polegi vist, tuleb hakata nokkima ja leiutama.
Viimastel päevadel on palju sadanud. Vaatasin täna esimeste põrandamattide alla ja kaunis märg on seal põrand. Mõlemal pool. Katuseluugi drenaaži võib vast välistada kui lagi on seest täiesti kuiv? Mis siis üle jääb? Põhjaalused punnid ja mis veel?
Kui järele mõelda siis see auto on juba aastaid seest niiskevõitu olnud. Märjema ilmaga lähevad aknad kergesti uduseks ja kondentsi tekib.
EDIT: kui ma paar nädalat hiljem viitsisin lõpuks vaibad üles tõmmata (päris lihtsalt käis, tänud Iisakule julgustamast), siis poroloonid seal all olid nii vett täis, et ei olnud võimalik neid tõsta, ilma, et rebeneks :red:. Juhi poolel oli eriti hull, paljastus mitmeid kohti, kust sai näpud läbi värvi, roostepuru ja bituumeni välja lükata. Suurima augu diameetriks kujunes lõpuks ~15 cm. Lasin lapid alla keevitada ja pintseldasin bituumenmastiksiga üle, nii väljast kui seest. Eks paistab, kas aknad püsivad nüüd puhtamad talvel.
Kui järele mõelda siis see auto on juba aastaid seest niiskevõitu olnud. Märjema ilmaga lähevad aknad kergesti uduseks ja kondentsi tekib.
EDIT: kui ma paar nädalat hiljem viitsisin lõpuks vaibad üles tõmmata (päris lihtsalt käis, tänud Iisakule julgustamast), siis poroloonid seal all olid nii vett täis, et ei olnud võimalik neid tõsta, ilma, et rebeneks :red:. Juhi poolel oli eriti hull, paljastus mitmeid kohti, kust sai näpud läbi värvi, roostepuru ja bituumeni välja lükata. Suurima augu diameetriks kujunes lõpuks ~15 cm. Lasin lapid alla keevitada ja pintseldasin bituumenmastiksiga üle, nii väljast kui seest. Eks paistab, kas aknad püsivad nüüd puhtamad talvel.
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2280
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Mul jäi ka aken autol ööseks lahti, täiesti alla oli lastud...ja öösel kallas terve öö. Juhtus see umbes paar nädalat tagasi või nii ja siis oli kõrvalistuja matt vee sees. ja istmest me ei räägigi.
Aga nüüdseks on juba enam-vähem ära kuivanud. Võimalusel jätsin masina garaaži uksed-aknad pärani ja päeval seisab esimesed aknad 1-2 cm alla lastud.
Aga tegelt on auto seest mul samamoodi koguaeg niiske olnud. Arvan, et see filter, mis välisõhu ees, on kohutavas olukorras aga see selline suur jurakas, ümmargune...
Aga nüüdseks on juba enam-vähem ära kuivanud. Võimalusel jätsin masina garaaži uksed-aknad pärani ja päeval seisab esimesed aknad 1-2 cm alla lastud.
Aga tegelt on auto seest mul samamoodi koguaeg niiske olnud. Arvan, et see filter, mis välisõhu ees, on kohutavas olukorras aga see selline suur jurakas, ümmargune...
Lappisin aukliku autopõhja ära (vt. 2 posti ülespoole) ja arvasin, et nüüd on korras. Aga täna hommikul, peale öist suuremat vihma, oli kaardilugejapoolses põrandaporoloonis jälle vähemalt liiter vett sees. (Tõsi, ma avastasin selle alles peale 1 km sõitu mööda märga asfalti.)
Jahutusvedelik on normis, mootoriruumis tulemüüri küljes rippuva kummist äravoolu tegin eile värskelt kuivast leheprügist puhtaks. Juhi poolel on matialune kuiv.
Tundub, et vesi tuleb põrandale poroloonist, mis asub vahetult salongiradikat ümbritseva plastkobaka all. Ja niriseb mööda pigi- (või plast?)matti põrandale. Tähistasin märja porolooni alaserva valge joonega:
Trionic soovitas üle vaadata salongiradika (?) drenaažitorud, mõlemal pool radikat. Kas ilma kondita autol ikka on need olemas? Ma ei näe neid seal ja ei tunne ka, kui pistan käe valge joone kohalt porolooni ja veekindla mati vahelt sisse. Kangutan kojamehed küljest ja vaatan, mis seal välise katteplasti all toimub. Kas seal on veel mõni ääravool peale kummilutu, mis läbi tulemüüri läheb?
Jahutusvedelik on normis, mootoriruumis tulemüüri küljes rippuva kummist äravoolu tegin eile värskelt kuivast leheprügist puhtaks. Juhi poolel on matialune kuiv.
Tundub, et vesi tuleb põrandale poroloonist, mis asub vahetult salongiradikat ümbritseva plastkobaka all. Ja niriseb mööda pigi- (või plast?)matti põrandale. Tähistasin märja porolooni alaserva valge joonega:
Trionic soovitas üle vaadata salongiradika (?) drenaažitorud, mõlemal pool radikat. Kas ilma kondita autol ikka on need olemas? Ma ei näe neid seal ja ei tunne ka, kui pistan käe valge joone kohalt porolooni ja veekindla mati vahelt sisse. Kangutan kojamehed küljest ja vaatan, mis seal välise katteplasti all toimub. Kas seal on veel mõni ääravool peale kummilutu, mis läbi tulemüüri läheb?
Kuigi lagi on kuiv, kontrollisin igaks juhuks katuseluugi äravoolud üle. Kõik 4 töötavad. Siis võtsin kojamehed ja nendealuse plasti maha. Lehti ja peenemat pudi muidugi leidus aga ei midagi hullu. Kõik kolm äravooluauku funktsioneerivad. Kruvisin lahti ka salongifiltri korpuse aga panin sama targalt tagasi.Korpuse alune poroloontihend oli küll üsna plastmassiseks tõmmanud aga see ei tohiks midagi lugeda sest äravoolud on vabad ja salongifiltri korpus istub ümber ~4mm kõrguse "krae", mis peaks keskmisele vihmale vastava veekoguse küll kinni hoidma. Salongifiltri elemendi nokkisin aasta eest välja, jätsin alles vaid võrgu, mis peab lehed kinni ja isegi kasepudi, või vähemalt osa sellest. Ühesõnaga põhjust pole seni leidnud :(.
Proua Amanda Austraaliast on täpselt samasugusest probleemist (õigemini tagajärjest) oluliselt selgema foto teinud aga see ripub sisselogimist nõudvas foorumis. Loodan, et ta ei pahanda, kui ma selle ilma paroolita üles riputan.
http://www.saablink.net/forum/car-problems-ng900-old-9-3-only/49385.htm
Edit oktoobri lõpus: Peale salongifiltrit katva plasti aluse puhastamist augustis on seis paranenud. Matialune poroloon on kuiv! Salongiradika alune poroloon veel (?) pisut niiske aga kokkuvõttes on salong siiski palju kuivem ja aknad selgemad kui enne. NG ei ole enam kõige ähmasemate akendega auto parklas :thumb:.
Proua Amanda Austraaliast on täpselt samasugusest probleemist (õigemini tagajärjest) oluliselt selgema foto teinud aga see ripub sisselogimist nõudvas foorumis. Loodan, et ta ei pahanda, kui ma selle ilma paroolita üles riputan.
http://www.saablink.net/forum/car-problems-ng900-old-9-3-only/49385.htm
Edit oktoobri lõpus: Peale salongifiltrit katva plasti aluse puhastamist augustis on seis paranenud. Matialune poroloon on kuiv! Salongiradika alune poroloon veel (?) pisut niiske aga kokkuvõttes on salong siiski palju kuivem ja aknad selgemad kui enne. NG ei ole enam kõige ähmasemate akendega auto parklas :thumb:.
Update NG osas - nüüdseks, peale miinuskraadidega nädalat, võib öelda, et põhja lappimine ja poroloonide kuivatamine on autost niiskuse minema peletanud :). Kui niiske ilmaga ja külma autoga lühikesi otsi sõita või lumiste riietega tihedalt sisse-välja käia, saab klaasid uduseks ikka aga see läheb ruttu üle. Maha jahtunud autosse ronides ei pea enam seestpoolt jääd kraapima! :thumb: