vesi mati all

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
andreas1982
Postitusi: 157
Liitunud: E Juun 04, 2007 15:07
Asukoht:
Auto:

#1

N Veebr 07, 2008 10:59

.. otsisin siit ja sealt aga mingit konkreetset artiklit ei leidnud. Asi selles lihtsalt, et kisub kuidagi väga märjaks eest, mattide alt. Tegu on ikka veega, mitte jahutusvedelikuga. Kust see võib sinna küll saada, rattakoopad peaks olema kõik terved ... Igaks juhuks olgu ka öeldud, et jalgadega ma seda lund sisse ei vea ka. Et siis selline mõtisklus.
Kasutaja avatar
saabotska
Postitusi: 306
Liitunud: P Mai 22, 2005 16:26
Asukoht: Rakvere
Auto: SAAB 9-5 1.9TiD `08

#2

N Veebr 07, 2008 11:12

Konditsioneer on?
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
andreas1982
Postitusi: 157
Liitunud: E Juun 04, 2007 15:07
Asukoht:
Auto:

#3

N Veebr 07, 2008 11:18

Ei ole konditsioneeri..
trummar
Postitusi: 7
Liitunud: K Mär 29, 2006 19:33
Asukoht:
Auto:

#4

N Veebr 07, 2008 13:31

Minu autol, (momendil mitte Saab) olid põhjapunnid kadunud ja sealt tuli ikka korralikult vett sisse.
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#5

N Veebr 07, 2008 13:49

tasub vaadata kas kanalid kah puhtad, need kapoti ja akna vahel, et vihm ikka ilusti maha jõuab. mõnel masinal(mitte saabil) võib vesi sedapsi ka ventsüsteemi ja sealt autosse jõuda.
andreas1982
Postitusi: 157
Liitunud: E Juun 04, 2007 15:07
Asukoht:
Auto:

#6

R Veebr 08, 2008 10:30

Ega siin jah mingit kindlat kohta polegi vist, tuleb hakata nokkima ja leiutama.
AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#7

T Sept 04, 2012 22:39

Viimastel päevadel on palju sadanud. Vaatasin täna esimeste põrandamattide alla ja kaunis märg on seal põrand. Mõlemal pool. Katuseluugi drenaaži võib vast välistada kui lagi on seest täiesti kuiv? Mis siis üle jääb? Põhjaalused punnid ja mis veel?

Kui järele mõelda siis see auto on juba aastaid seest niiskevõitu olnud. Märjema ilmaga lähevad aknad kergesti uduseks ja kondentsi tekib.

EDIT: kui ma paar nädalat hiljem viitsisin lõpuks vaibad üles tõmmata (päris lihtsalt käis, tänud Iisakule julgustamast), siis poroloonid seal all olid nii vett täis, et ei olnud võimalik neid tõsta, ilma, et rebeneks :red:. Juhi poolel oli eriti hull, paljastus mitmeid kohti, kust sai näpud läbi värvi, roostepuru ja bituumeni välja lükata. Suurima augu diameetriks kujunes lõpuks ~15 cm. Lasin lapid alla keevitada ja pintseldasin bituumenmastiksiga üle, nii väljast kui seest. Eks paistab, kas aknad püsivad nüüd puhtamad talvel.
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2280
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#8

K Sept 05, 2012 10:39

Mul jäi ka aken autol ööseks lahti, täiesti alla oli lastud...ja öösel kallas terve öö. Juhtus see umbes paar nädalat tagasi või nii ja siis oli kõrvalistuja matt vee sees. ja istmest me ei räägigi.
Aga nüüdseks on juba enam-vähem ära kuivanud. Võimalusel jätsin masina garaaži uksed-aknad pärani ja päeval seisab esimesed aknad 1-2 cm alla lastud.
Aga tegelt on auto seest mul samamoodi koguaeg niiske olnud. Arvan, et see filter, mis välisõhu ees, on kohutavas olukorras aga see selline suur jurakas, ümmargune...
AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#9

R Sept 28, 2012 12:24

Lappisin aukliku autopõhja ära (vt. 2 posti ülespoole) ja arvasin, et nüüd on korras. Aga täna hommikul, peale öist suuremat vihma, oli kaardilugejapoolses põrandaporoloonis jälle vähemalt liiter vett sees. (Tõsi, ma avastasin selle alles peale 1 km sõitu mööda märga asfalti.)

Jahutusvedelik on normis, mootoriruumis tulemüüri küljes rippuva kummist äravoolu tegin eile värskelt kuivast leheprügist puhtaks. Juhi poolel on matialune kuiv.

Tundub, et vesi tuleb põrandale poroloonist, mis asub vahetult salongiradikat ümbritseva plastkobaka all. Ja niriseb mööda pigi- (või plast?)matti põrandale. Tähistasin märja porolooni alaserva valge joonega:

Pilt

Trionic soovitas üle vaadata salongiradika (?) drenaažitorud, mõlemal pool radikat. Kas ilma kondita autol ikka on need olemas? Ma ei näe neid seal ja ei tunne ka, kui pistan käe valge joone kohalt porolooni ja veekindla mati vahelt sisse. Kangutan kojamehed küljest ja vaatan, mis seal välise katteplasti all toimub. Kas seal on veel mõni ääravool peale kummilutu, mis läbi tulemüüri läheb?
AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#10

P Sept 30, 2012 18:52

Kuigi lagi on kuiv, kontrollisin igaks juhuks katuseluugi äravoolud üle. Kõik 4 töötavad. Siis võtsin kojamehed ja nendealuse plasti maha. Lehti ja peenemat pudi muidugi leidus aga ei midagi hullu. Kõik kolm äravooluauku funktsioneerivad. Kruvisin lahti ka salongifiltri korpuse aga panin sama targalt tagasi.Korpuse alune poroloontihend oli küll üsna plastmassiseks tõmmanud aga see ei tohiks midagi lugeda sest äravoolud on vabad ja salongifiltri korpus istub ümber ~4mm kõrguse "krae", mis peaks keskmisele vihmale vastava veekoguse küll kinni hoidma. Salongifiltri elemendi nokkisin aasta eest välja, jätsin alles vaid võrgu, mis peab lehed kinni ja isegi kasepudi, või vähemalt osa sellest. Ühesõnaga põhjust pole seni leidnud :(.

Proua Amanda Austraaliast on täpselt samasugusest probleemist (õigemini tagajärjest) oluliselt selgema foto teinud aga see ripub sisselogimist nõudvas foorumis. Loodan, et ta ei pahanda, kui ma selle ilma paroolita üles riputan.

Pilt
http://www.saablink.net/forum/car-problems-ng900-old-9-3-only/49385.htm

Edit oktoobri lõpus: Peale salongifiltrit katva plasti aluse puhastamist augustis on seis paranenud. Matialune poroloon on kuiv! Salongiradika alune poroloon veel (?) pisut niiske aga kokkuvõttes on salong siiski palju kuivem ja aknad selgemad kui enne. NG ei ole enam kõige ähmasemate akendega auto parklas :thumb:.
AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#11

R Dets 07, 2012 16:20

Update NG osas - nüüdseks, peale miinuskraadidega nädalat, võib öelda, et põhja lappimine ja poroloonide kuivatamine on autost niiskuse minema peletanud :). Kui niiske ilmaga ja külma autoga lühikesi otsi sõita või lumiste riietega tihedalt sisse-välja käia, saab klaasid uduseks ikka aga see läheb ruttu üle. Maha jahtunud autosse ronides ei pea enam seestpoolt jääd kraapima! :thumb:
Vasta