vähempakkumine ketivahetuseks 900 NG 2,0T

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
HTKotermann
Postitusi: 47
Liitunud: R Sept 02, 2005 12:43
Asukoht:
Auto:

#1

E Mär 17, 2008 15:14

kuulutan siis välja vähempakkumise 900NG 2,0T 95/96 ketivahetuseks, kel selles kogemusi.

eelarve selleks nimelt piiratud ning siit foorumist on läbi jooksnud tegelasi, kes ka kodus garaažis seda edukalt teinud.

nii et andke siis kiiresti teada :wise:

tel: 50 640 96 Tauno
Fabrik
Postitusi: 281
Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.

#2

E Mär 17, 2008 15:24

Mul just vahetati Troostis. Nati pealt 20 kilo. Soovitan soojalt.
madisklm
Postitusi: 25
Liitunud: K Mai 23, 2007 23:11
Asukoht:
Auto:

#3

E Mär 17, 2008 15:50

See on ikka väga suur väljaminek ja eriti arvestades seda, et asja hind on kaks kolmandikku auto hinnast.
mortenx
Postitusi: 301
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#4

E Mär 17, 2008 15:58

kuna üldse ketivahetuse peale mõtlema hakkama peaks?
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#5

E Mär 17, 2008 16:09

Algselt postitas: mortenx
kuna üldse ketivahetuse peale mõtlema hakkama peaks?


siis kui nad häälitsema hakkavad
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

E Mär 17, 2008 18:37

Kettide vahetus ca. 13 kilo.Lihtsalt silmaklapid peas vahetad ainult ketisatsi ja ülejäänud poolvigasest sodist vaatad mööda. Kuuri all teeks 10 kiloga vast ära.
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#7

L Nov 15, 2008 22:01

Niinii, hinnad vist langenud just lugesin 8000 kroonisest ketivahetusest ng puhul.

Aga mul oleks täiesti täiesti asjatundmatu küsimus. Ilma muid pudinaid vahetamata, kas ei saa ketti mootorit maha võtmata vahetada, no et saad keti ühe lüli kätte ja maha ning siis kerid uue peale:eureka: Tõsiselt vabandan kui väga idioot küsimus:red:, pole õrna aimugi tolle vahetamisest, aga meibi ise kunagi ette võtan.
4tec
Postitusi: 29
Liitunud: P Okt 08, 2006 17:25
Asukoht:
Auto:

#8

L Nov 15, 2008 23:35

:beer: mis siis viga oleks kui saaks vahetada nagu jalgrattaketti-pinguti peaks selle idee igatahes ära nullima. lisaks kardan et ei õnnesut ketti tagasi kokku liimida.
mad1
Postitusi: 601
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#9

L Nov 15, 2008 23:39

Algselt postitas: vallikas
Niinii, hinnad vist langenud just lugesin 8000 kroonisest ketivahetusest ng puhul.

Aga mul oleks täiesti täiesti asjatundmatu küsimus. Ilma muid pudinaid vahetamata, kas ei saa ketti mootorit maha võtmata vahetada, no et saad keti ühe lüli kätte ja maha ning siis kerid uue peale:eureka: Tõsiselt vabandan kui väga idioot küsimus:red:, pole õrna aimugi tolle vahetamisest, aga meibi ise kunagi ette võtan.


9-5`l teadupärast kaks ketti reeglina ja loomulikult on ainult ainult peaketi vahtus (mis on teoreetiliselt võimalik, ketil ka lukk) absoluutselt ebaratsionaalne ja ei anna tulemust

tavaliselt on kulunud pea kõik, millest kett üle käib. hind on soodne tõepoolest hetkel kui oskad küsida:)

selles hinnas sisladub kõikide kettida(2) ja sinnajuurde kuuluva(pingutid,hammasrattad,tallad) vahetus+ õlipumbatihend,vv,esim.simmer jne

hind võib suureneda muude vahetust vajavate osade jne tõttu .mis oleks antud töö käigus mõttekas teha..samas pole see kliendile kohustus, vaid pigem soovitus ja praktika näitab seda, et lisatöid ja vahetust vajavaid osi tuleb pea alati teele ette

aeg on asuda vahtusaegu broneerima, kuna uuest aastast soodustus kaob 98%lise kindlusega:wise:
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#10

L Nov 15, 2008 23:43

Tõenäosuse on lahe, ma küsin Merle auto teemas küsitu uuesti, kui suur on tõenäosus, et kui NG-l kett (vahetamata), siis mis läbisõidust mootor keti pärast sodiks jookseb, on mõned konkreetsed näited?
mad1
Postitusi: 601
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#11

L Nov 15, 2008 23:48

Algselt postitas: vallikas
Tõenäosuse on lahe, ma küsin Merle auto teemas küsitu uuesti, kui suur on tõenäosus, et kui NG-l kett (vahetamata), siis mis läbisõidust mootor keti pärast sodiks jookseb, on mõned konkreetsed näited?


9-5`on ketiiga ca 100-150tuhat..tihedamini on segamini jooksnud küll balans.osakonna kett..see ei tee veel hea õnne tõttu mootorit kõlbmatuks:) tekib vibratsioon jne..
reeglina esineb ka otsakaane leke samas ja selle likvideerimine eeldab mootori mahavõtmist ja oleks ülimalt ebaratsionaalne jätta ketiosakond tähelepanuta..töö ju sama sisuliselt
mad1
Postitusi: 601
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#12

L Nov 15, 2008 23:51

Algselt postitas: vallikas
Tõenäosuse on lahe, ma küsin Merle auto teemas küsitu uuesti, kui suur on tõenäosus, et kui NG-l kett (vahetamata), siis mis läbisõidust mootor keti pärast sodiks jookseb, on mõned konkreetsed näited?


hiromantiaga ei ole just sina peal:P alustame sellest, et reaalne läbisõit nagunii teadmata, sest naiivne on loota odomeetri näidule..ainus asi ,mis on kindel, on see, et kett vajab vahtetust kuna kett lihtsalt koliseb ja ragiseb:notworthy:
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#13

P Nov 16, 2008 3:24

Algselt postitas: mad1
Algselt postitas: vallikas
Niinii, hinnad vist langenud just lugesin 8000 kroonisest ketivahetusest ng puhul.


9-5`l teadupärast kaks ketti reeglina ja loomulikult on ainult ainult peaketi vahtus (mis on teoreetiliselt võimalik, ketil ka lukk) absoluutselt ebaratsionaalne ja ei anna tulemust

tavaliselt on kulunud pea kõik, millest kett üle käib. hind on soodne tõepoolest hetkel kui oskad küsida:)

selles hinnas sisladub kõikide kettida(2) ja sinnajuurde kuuluva(pingutid,hammasrattad,tallad) vahetus+ õlipumbatihend,vv,esim.simmer jne


Kas sellest järeldub, et ng900 ketid saab Troostis ca 8k eest vahetatud, kui ilusti küsida või mõtlesid eespool mainutud 20k? 8k eest laseks küll ära teha, 2/3 auto hinnast tekitab ka minus küsimuse, kas asi ennast ikka õigustab.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#14

P Nov 16, 2008 8:50

NG`l saab ka mootorit eemaldamata keti(d) vahetatud,kuid aega läheb oluliselt rohkem ja vaja on 4 kätt ja 2 pead.
mad1
Postitusi: 601
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#15

P Nov 16, 2008 18:06

Algselt postitas: Trionic
NG`l saab ka mootorit eemaldamata keti(d) vahetatud,kuid aega läheb oluliselt rohkem ja vaja on 4 kätt ja 2 pead.


lahtiseletatult siis tuleb korrutada kahega normist võibolla veidi pisem aeg ja saame sisuliselt sama kui just mitte suurema hinna;)
Sil
Postitusi: 208
Liitunud: R Apr 13, 2007 12:41
Asukoht:
Auto:

#16

P Nov 16, 2008 20:51

Algselt postitas: mad1
Algselt postitas: vallikas
Tõenäosuse on lahe, ma küsin Merle auto teemas küsitu uuesti, kui suur on tõenäosus, et kui NG-l kett (vahetamata), siis mis läbisõidust mootor keti pärast sodiks jookseb, on mõned konkreetsed näited?


9-5`on ketiiga ca 100-150tuhat..tihedamini on segamini jooksnud küll balans.osakonna kett..see ei tee veel hea õnne tõttu mootorit kõlbmatuks:) tekib vibratsioon jne..
reeglina esineb ka otsakaane leke samas ja selle likvideerimine eeldab mootori mahavõtmist ja oleks ülimalt ebaratsionaalne jätta ketiosakond tähelepanuta..töö ju sama sisuliselt


mis see balans.osak. kett endast kujutab ? on see samuti suur töö ? ja see võib põhjustada vibra ?
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#17

P Nov 16, 2008 21:00

Asub puha samas kohas, täpselt sama töö
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 1965
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#18

P Dets 14, 2008 0:03

kas ketivahetusel kliima jääb täis või peab seda ka hiljem täitma?
indrek
Postitusi: 183
Liitunud: T Mär 02, 2004 11:18
Asukoht:
Auto:

#19

P Dets 14, 2008 1:46

Kui palju 98kW (2.0i) mootoriketi vahetus võib maksma minna? Minu arusaamist mööda sellel mootoril balanssvõlle pole, kuid õlilekkivaid jagaja tihendeid küll.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#20

P Dets 14, 2008 8:30

Algselt postitas: ill
kas ketivahetusel kliima jääb täis või peab seda ka hiljem täitma?

Konditsioneer jääb gaasi täis,kliimaseade ei puutu üldse teemasse.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#21

P Dets 14, 2008 8:39

Algselt postitas: indrek
Kui palju 98kW (2.0i) mootoriketi vahetus võib maksma minna? Minu arusaamist mööda sellel mootoril balanssvõlle pole, kuid õlilekkivaid jagaja tihendeid küll.

Jagaja simmer ei puuduta ketiteemat,isegi kaudselt mitte. No pakun,et ketivahetuse võiksime mahutada sinna 8 kiloeegu kanti.
Vähem-rohkem,sõltub,palju vedelikke vahetada ja lisatöid soovid.
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 1965
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#22

P Dets 14, 2008 21:59

Välismaa foorumid kirjutavad, et väikese kolina korral oleks mõistlik kontrollida, mitu milli pinguti peal on ja kui see on alla 11 mm, siis eemaldada läbi õlivanni pigem balance chain. Kui saabub vaikus, siis järgmise korrani. On selles jutus iva?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#23

P Dets 14, 2008 22:17

Milleks teha sellist tööd,millega midagi ära ei remondita? Pointless.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#24

P Dets 14, 2008 22:21

Algselt postitas: ill
eemaldada läbi õlivanni pigem balance chain.

Huvitav,kuidas see võimalik on?:wtf:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 1965
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#25

P Dets 14, 2008 22:23

Sõnastus kehv, õlivann alt ära ja siis kett läbi lõigata ja välja tirida.
Vasta