vähempakkumine ketivahetuseks 900 NG 2,0T
-
- Postitusi: 47
- Liitunud: R Sept 02, 2005 12:43
- Asukoht:
- Auto:
kuulutan siis välja vähempakkumise 900NG 2,0T 95/96 ketivahetuseks, kel selles kogemusi.
eelarve selleks nimelt piiratud ning siit foorumist on läbi jooksnud tegelasi, kes ka kodus garaažis seda edukalt teinud.
nii et andke siis kiiresti teada :wise:
tel: 50 640 96 Tauno
eelarve selleks nimelt piiratud ning siit foorumist on läbi jooksnud tegelasi, kes ka kodus garaažis seda edukalt teinud.
nii et andke siis kiiresti teada :wise:
tel: 50 640 96 Tauno
Kettide vahetus ca. 13 kilo.Lihtsalt silmaklapid peas vahetad ainult ketisatsi ja ülejäänud poolvigasest sodist vaatad mööda. Kuuri all teeks 10 kiloga vast ära.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Niinii, hinnad vist langenud just lugesin 8000 kroonisest ketivahetusest ng puhul.
Aga mul oleks täiesti täiesti asjatundmatu küsimus. Ilma muid pudinaid vahetamata, kas ei saa ketti mootorit maha võtmata vahetada, no et saad keti ühe lüli kätte ja maha ning siis kerid uue peale:eureka: Tõsiselt vabandan kui väga idioot küsimus:red:, pole õrna aimugi tolle vahetamisest, aga meibi ise kunagi ette võtan.
Aga mul oleks täiesti täiesti asjatundmatu küsimus. Ilma muid pudinaid vahetamata, kas ei saa ketti mootorit maha võtmata vahetada, no et saad keti ühe lüli kätte ja maha ning siis kerid uue peale:eureka: Tõsiselt vabandan kui väga idioot küsimus:red:, pole õrna aimugi tolle vahetamisest, aga meibi ise kunagi ette võtan.
Algselt postitas: vallikas
Niinii, hinnad vist langenud just lugesin 8000 kroonisest ketivahetusest ng puhul.
Aga mul oleks täiesti täiesti asjatundmatu küsimus. Ilma muid pudinaid vahetamata, kas ei saa ketti mootorit maha võtmata vahetada, no et saad keti ühe lüli kätte ja maha ning siis kerid uue peale:eureka: Tõsiselt vabandan kui väga idioot küsimus:red:, pole õrna aimugi tolle vahetamisest, aga meibi ise kunagi ette võtan.
9-5`l teadupärast kaks ketti reeglina ja loomulikult on ainult ainult peaketi vahtus (mis on teoreetiliselt võimalik, ketil ka lukk) absoluutselt ebaratsionaalne ja ei anna tulemust
tavaliselt on kulunud pea kõik, millest kett üle käib. hind on soodne tõepoolest hetkel kui oskad küsida:)
selles hinnas sisladub kõikide kettida(2) ja sinnajuurde kuuluva(pingutid,hammasrattad,tallad) vahetus+ õlipumbatihend,vv,esim.simmer jne
hind võib suureneda muude vahetust vajavate osade jne tõttu .mis oleks antud töö käigus mõttekas teha..samas pole see kliendile kohustus, vaid pigem soovitus ja praktika näitab seda, et lisatöid ja vahetust vajavaid osi tuleb pea alati teele ette
aeg on asuda vahtusaegu broneerima, kuna uuest aastast soodustus kaob 98%lise kindlusega:wise:
Algselt postitas: vallikas
Tõenäosuse on lahe, ma küsin Merle auto teemas küsitu uuesti, kui suur on tõenäosus, et kui NG-l kett (vahetamata), siis mis läbisõidust mootor keti pärast sodiks jookseb, on mõned konkreetsed näited?
9-5`on ketiiga ca 100-150tuhat..tihedamini on segamini jooksnud küll balans.osakonna kett..see ei tee veel hea õnne tõttu mootorit kõlbmatuks:) tekib vibratsioon jne..
reeglina esineb ka otsakaane leke samas ja selle likvideerimine eeldab mootori mahavõtmist ja oleks ülimalt ebaratsionaalne jätta ketiosakond tähelepanuta..töö ju sama sisuliselt
Algselt postitas: vallikas
Tõenäosuse on lahe, ma küsin Merle auto teemas küsitu uuesti, kui suur on tõenäosus, et kui NG-l kett (vahetamata), siis mis läbisõidust mootor keti pärast sodiks jookseb, on mõned konkreetsed näited?
hiromantiaga ei ole just sina peal:P alustame sellest, et reaalne läbisõit nagunii teadmata, sest naiivne on loota odomeetri näidule..ainus asi ,mis on kindel, on see, et kett vajab vahtetust kuna kett lihtsalt koliseb ja ragiseb:notworthy:
Algselt postitas: mad1
Algselt postitas: vallikas
Niinii, hinnad vist langenud just lugesin 8000 kroonisest ketivahetusest ng puhul.
9-5`l teadupärast kaks ketti reeglina ja loomulikult on ainult ainult peaketi vahtus (mis on teoreetiliselt võimalik, ketil ka lukk) absoluutselt ebaratsionaalne ja ei anna tulemust
tavaliselt on kulunud pea kõik, millest kett üle käib. hind on soodne tõepoolest hetkel kui oskad küsida:)
selles hinnas sisladub kõikide kettida(2) ja sinnajuurde kuuluva(pingutid,hammasrattad,tallad) vahetus+ õlipumbatihend,vv,esim.simmer jne
Kas sellest järeldub, et ng900 ketid saab Troostis ca 8k eest vahetatud, kui ilusti küsida või mõtlesid eespool mainutud 20k? 8k eest laseks küll ära teha, 2/3 auto hinnast tekitab ka minus küsimuse, kas asi ennast ikka õigustab.
NG`l saab ka mootorit eemaldamata keti(d) vahetatud,kuid aega läheb oluliselt rohkem ja vaja on 4 kätt ja 2 pead.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Trionic
NG`l saab ka mootorit eemaldamata keti(d) vahetatud,kuid aega läheb oluliselt rohkem ja vaja on 4 kätt ja 2 pead.
lahtiseletatult siis tuleb korrutada kahega normist võibolla veidi pisem aeg ja saame sisuliselt sama kui just mitte suurema hinna;)
Algselt postitas: mad1
Algselt postitas: vallikas
Tõenäosuse on lahe, ma küsin Merle auto teemas küsitu uuesti, kui suur on tõenäosus, et kui NG-l kett (vahetamata), siis mis läbisõidust mootor keti pärast sodiks jookseb, on mõned konkreetsed näited?
9-5`on ketiiga ca 100-150tuhat..tihedamini on segamini jooksnud küll balans.osakonna kett..see ei tee veel hea õnne tõttu mootorit kõlbmatuks:) tekib vibratsioon jne..
reeglina esineb ka otsakaane leke samas ja selle likvideerimine eeldab mootori mahavõtmist ja oleks ülimalt ebaratsionaalne jätta ketiosakond tähelepanuta..töö ju sama sisuliselt
mis see balans.osak. kett endast kujutab ? on see samuti suur töö ? ja see võib põhjustada vibra ?
Algselt postitas: ill
kas ketivahetusel kliima jääb täis või peab seda ka hiljem täitma?
Konditsioneer jääb gaasi täis,kliimaseade ei puutu üldse teemasse.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: indrek
Kui palju 98kW (2.0i) mootoriketi vahetus võib maksma minna? Minu arusaamist mööda sellel mootoril balanssvõlle pole, kuid õlilekkivaid jagaja tihendeid küll.
Jagaja simmer ei puuduta ketiteemat,isegi kaudselt mitte. No pakun,et ketivahetuse võiksime mahutada sinna 8 kiloeegu kanti.
Vähem-rohkem,sõltub,palju vedelikke vahetada ja lisatöid soovid.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Välismaa foorumid kirjutavad, et väikese kolina korral oleks mõistlik kontrollida, mitu milli pinguti peal on ja kui see on alla 11 mm, siis eemaldada läbi õlivanni pigem balance chain. Kui saabub vaikus, siis järgmise korrani. On selles jutus iva?
Milleks teha sellist tööd,millega midagi ära ei remondita? Pointless.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989