Rihmad jooksid maha
Lihtsalt täna hommikul otsustasid rihmad maha joosta, sõitsin veel üks kilomeetri tööle ära ja siis vaatasin kapoti alla. Suur rihm (õiget nime ei tea) oli täitsa maas ja üks äär narmendas (nagu oleks rullikutevahele keeranud) ja väike rihm oli ka poolpiduselt ning narmendas sama moodi. Kas see rihmata sõitmine (~1km) võis kahjustada ka autot? Kusjuures rihmad ja rullikud olid alla aasta vanused:wall: Veel masendavam on see, et eile tulin just hooldusest:gun::gun:
Mis suur rihm ja väike rihm? Momeelest peakski seal 1 rihm olema - selle taga genekas, veepump, roolivõim ja kont.
Akutuli ei läinud põlema?
Ega see kilomeeter tõesti midagi ei teinud. Sellega ei jõua auto soojakski minna.
Üks pilt asetusest kah:
http://www.thesaabsite.com/900new/NG900beltsandpulleys.htm
Akutuli ei läinud põlema?
Ega see kilomeeter tõesti midagi ei teinud. Sellega ei jõua auto soojakski minna.
Üks pilt asetusest kah:
http://www.thesaabsite.com/900new/NG900beltsandpulleys.htm
Vot siis, sikutasin seal ühte rihma otsa ja tundus, et all on teine veel:red: Kusjuures ise veel kunagi tellisin ka selle rihma, aga nüüd ei mäleta enam, kas üks või kaks:D Särje mälu.
Aga, mul üks "geniaalne" küsimus veel varuks. Kas on võimalik, et põrutades tuleb rihm maha (kui mootoripadjad läbi)?
Aga, mul üks "geniaalne" küsimus veel varuks. Kas on võimalik, et põrutades tuleb rihm maha (kui mootoripadjad läbi)?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
see rihm on lihtsalt niiiii pikk, et aru ei saa, et tegemist 1 rihmaga.
vaata/kontrolli ylemist plastmassist rullikut.
taas soovitan kõik maha võtta ja ära määrida.
vaata/kontrolli ylemist plastmassist rullikut.
taas soovitan kõik maha võtta ja ära määrida.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Danke schon, sai juba uued rullid ja rihm tellitud. Aga ma pole autoremondis just kõva käpp ning pole ka aega ja kohta. Seega, Ivomets, mida ma peaksin laskma töömeestel seal määrida, kas uus rullik vajab ka määret? Ma ei tea isegi seda, kas seal rulliku taga mingi laager paistab või kuidas lood seal on?:freak:
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
muidu 3 rullikut. kõik pöörlevad laagrite peal.
laagritel saab katte maha võtta ja määret sisse panna.siis saab kindel olla, et peavad mingi aeg vastu;
tihti ka uutel laagritel määret peaagu pole, ettevaatust laagritel katte mahavõtmisega, sest see tuleb peale ka panna tagasi.
laagritel saab katte maha võtta ja määret sisse panna.siis saab kindel olla, et peavad mingi aeg vastu;
tihti ka uutel laagritel määret peaagu pole, ettevaatust laagritel katte mahavõtmisega, sest see tuleb peale ka panna tagasi.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
just, just-- uutes rullikutes ei ole vahel määret.
ja seda lyhema rihma asja ka ei soovita, siis jääb roolivõimu rullikule vähe rihma peale, ja kylmadega võib vilistama hakata.
ja seda lyhema rihma asja ka ei soovita, siis jääb roolivõimu rullikule vähe rihma peale, ja kylmadega võib vilistama hakata.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Endal on juhtunud selline asi(tõsi küll mitte SAAB-iga), et külmade ilmadega poevad kassid kapoti alla sooja ja kui auto käima keerad siis tõmbab kassi rihma vahelt läbi ja ongi rihm maas.Siis on tavaliselt kapotialune karvasem ka kui muidu peale seda.
Algselt postitas: Martin460
Endal on juhtunud selline asi(tõsi küll mitte SAAB-iga), et külmade ilmadega poevad kassid kapoti alla sooja ja kui auto käima keerad siis tõmbab kassi rihma vahelt läbi ja ongi rihm maas.Siis on tavaliselt kapotialune karvasem ka kui muidu peale seda.
Mul juhtus kuu aega tagasi umbes selline asi, päris rihma vahele õnneks ei sattunud, aga rabistas seal küll kõvasti kui mootori käima panin ja kräunus pärast eemal trepi peal.
Algselt postitas: MadMan
Uued rullikud ei vaja üldiselt määret, laager on kinniselt rulliku sees. NG omanikel on kasulik teada, et saab paigaldada ka lühema Audi (6PK2460 või 077903137L) rihma ja jätta keskmine rullik üldse ära. Sääst mingi 700 eeku.
http://www.auto24.ee/products/detail_product.php?id=137861
kui rihm 300-400kr maksab, siis mismoodi saab 700kr säästu?
Algselt postitas: tõh
kui rihm 300-400kr maksab, siis mismoodi saab 700kr säästu?
Rulliku pealt.
http://www.auto24.ee/products/detail_product.php?id=154608
Algselt postitas: suur
Algselt postitas: tõh
kui rihm 300-400kr maksab, siis mismoodi saab 700kr säästu?
Rulliku pealt.
http://www.auto24.ee/products/detail_product.php?id=154608
selge.
mul hakkas ka rihm (või hoopis mõni rullik/laager) vastikut sah-sah häält tegema. kas lisaks rihmale peab vahetama siis kõik rullikud ning kas neid müüaksegi ühekaupa? mitu neid olema peab üldse? mootorit näeb vasakult.
Kassiprobleem on muidugi hiiglama tõsine, tegelt süüdistaks kah naabri kassi, aga karvu ei olnud kapoti all:P
Aga määrimise kohapealt targem ikka, ma kaldun ka arvama, et osad uued rullikudki ebapiisava määrdega on, aga eks saab kindlaks teha, kui vanad maha võtta.
Aga määrimise kohapealt targem ikka, ma kaldun ka arvama, et osad uued rullikudki ebapiisava määrdega on, aga eks saab kindlaks teha, kui vanad maha võtta.
Algselt postitas: MadMan
Uued rullikud ei vaja üldiselt määret, laager on kinniselt rulliku sees. NG omanikel on kasulik teada, et saab paigaldada ka lühema Audi (6PK2460 või 077903137L) rihma ja jätta keskmine rullik üldse ära. Sääst 585.- eeku.
T-7 mootorid tulidki vahepeal tehasest kahe rulliga,kuid selline säästurežiim põhjustas(põhjustab) mootoriprobleeme ja nüüd kohustatakse remondi-hoolduse käigus vahetama kõigile pika rihma/kolm rulli.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Pärast rihma ja rullikute vahetust toimus nii mõndagi huvitavat:
kütusekulu suurenes umbes poole võrra, kui uskuda elektroonilisi numbreid;
kõik suuna- või ohutuled lähevad iseenesest tööle, plingivad ca 32 korda, peamiselt uksi või kapotti avades;
raadio küsib käivitumiseks koodi, mida ma loomulikult ei tea.
Rihmavahetuse ajal sai aku ka lahti ühendatud. Auto on 900 2,0 96kW 1997.
Mis võis kütusekulu põhjustada ja kuidas muudest veidrustest vabaneda?
kütusekulu suurenes umbes poole võrra, kui uskuda elektroonilisi numbreid;
kõik suuna- või ohutuled lähevad iseenesest tööle, plingivad ca 32 korda, peamiselt uksi või kapotti avades;
raadio küsib käivitumiseks koodi, mida ma loomulikult ei tea.
Rihmavahetuse ajal sai aku ka lahti ühendatud. Auto on 900 2,0 96kW 1997.
Mis võis kütusekulu põhjustada ja kuidas muudest veidrustest vabaneda?
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
plinkimine (ilma kisata). Signa on peal ja pasunat ei ole. Ohutuled hakkavad ju vilkuma kui signa aktiveerub.
Kütusekulu näitamine ilmselt ka lihtsalt lolliks läinud.
Kui raadio koodi pole, siis pead esinduse poole pöörduma, nad saavad aidata sellega.
Põhimõtteliselt oleks sul ilmselt vaja mingit kohta, kus tech2 sappa ühendataks ja asja uuritaks.
Kütusekulu näitamine ilmselt ka lihtsalt lolliks läinud.
Kui raadio koodi pole, siis pead esinduse poole pöörduma, nad saavad aidata sellega.
Põhimõtteliselt oleks sul ilmselt vaja mingit kohta, kus tech2 sappa ühendataks ja asja uuritaks.
Aitäh,
kiirustasin ja paanitsesin selle kütusenäiduga tõesti ülearu, kõik on ok. Signalisatsioon ilma pasunata on ilmselt jah aktiviseerunud, ühegi pulti ega midagi mul ei ole. Uste avamisele enam ei reageeri, nüüd ärkab ainult kapoti ja tagaluugi peale, aga see ei ole enam rihmateema.
kiirustasin ja paanitsesin selle kütusenäiduga tõesti ülearu, kõik on ok. Signalisatsioon ilma pasunata on ilmselt jah aktiviseerunud, ühegi pulti ega midagi mul ei ole. Uste avamisele enam ei reageeri, nüüd ärkab ainult kapoti ja tagaluugi peale, aga see ei ole enam rihmateema.