Lahtised voolikud...
Üks neist peaks minema musta kopsikusse esitiivas, teise kohta ei tea. Check engine põleb või mitte? Jõudu ja minekut on normaalselt?
Ühendatud peavad need olema kindlasti - kohtu mõne NG omanikuga ja vaata järgi mismoodi need ühendatud on.
Ühendatud peavad need olema kindlasti - kohtu mõne NG omanikuga ja vaata järgi mismoodi need ühendatud on.
Pane õhku imevale voolikule tropp ette ja vaata kas minek muutub. Pole nagu õige, et kusagil vaakumil on lubatud lekkida, pealegi võib sealt mingit sodi sisse minna.
Evaporaatori klapp ja voolikud.Peavad kindlasti olema ühendatud,muidu ei tuulutata paaki ja on suur õhuleke sisselaskes.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ühenda tagasi,mitte ära topo kinni:gun:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 157
- Liitunud: E Juun 04, 2007 15:07
- Asukoht:
- Auto:
Jumala eest, kust küll sellised mehed tulevad ...
Läbi solenoidklapi,jah.Ja kindlasti õiget pidi.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kas klapp on korras?
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Saab seda kuidagi kontrollida? :)
Võtsin aku klemmid maha (pidi aju nullima) ja siis voolikud ühendama. Paaki läks 20L bensiini. Näitas, et sõita saab 180km (maanteel). Muidu 220 - 260km.
Hetkel (peale aju nullimist) on keskmine kütusekulu 10,9, ennem 15,6. Voolikud lahtiselt 7,9-8,1.
Kulud siis: linnas 60%/maanteel 40%
Võtsin aku klemmid maha (pidi aju nullima) ja siis voolikud ühendama. Paaki läks 20L bensiini. Näitas, et sõita saab 180km (maanteel). Muidu 220 - 260km.
Hetkel (peale aju nullimist) on keskmine kütusekulu 10,9, ennem 15,6. Voolikud lahtiselt 7,9-8,1.
Kulud siis: linnas 60%/maanteel 40%
Peale aku juhtmete mahavõtmist peaksid mootori ajule uuesti õpetama optimaalset mootorijuhtimist. Oli vist nii, et sooja mootoriga võtad juhtmed maha veidikeseks ajaks, nullib ära. Ja siis kiirendad rahulikult poole gaasiga kuni 5. käiguni välja. Täpsemalt ei mäleta.
55581286
Algselt postitas: roomlane
Peale aku juhtmete mahavõtmist peaksid mootori ajule uuesti õpetama optimaalset mootorijuhtimist. Oli vist nii, et sooja mootoriga võtad juhtmed maha veidikeseks ajaks, nullib ära. Ja siis kiirendad rahulikult poole gaasiga kuni 5. käiguni välja. Täpsemalt ei mäleta.
Oskab keegi kommenteerida?
Algselt postitas: Taavi_R
Oskab keegi kommenteerida?
Võid ju alati proovida, ega see halba tee :)
http://www.uksaabs.co.uk/UKS/viewtopic.php?f=3&p=242549