Nimelt siis mõni nädal tagasi algas asi sellega, et ühel hetkel peale sõidu alustamist avastasin et keskmiseks kütusekuluks näitab SID 36L/100 - praeguseks olen suutnud nii palju kindlaks teha, et SID unustab ära arvestatud keskmise kütusekulu ja hakkab viimasel ajal iga kord sõitu alustades nullist lugema.
Täna jõudis asi nii kaugele, et käivitamisel kostus starteri asemel armatuuri vasaku ääre poolt sellist plõksivat heli - seda mõni sekund kuni starter samuti tööle läks. Kolmandal katsel sain ka masina käima.
Milles võib asi olla? Kas võib olla aku läbi?
Kesklukk ja kõik muu paistab töötavat. Samuti hakkas raadio mängima nende luhtaläinud käivituskatsete ajal. Sõitmise ajal probleeme ei esine.
OG 9-3 käivitub raskelt ja SID unustab kütusekulu ja ACC kahtlane.
-
- Postitusi: 136
- Liitunud: T Mai 22, 2007 18:37
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 3.0 V6 Griffin MY2001
Viimasel paaril korral on ka ACC käivitumisel 0 ette visanud ja alles paarikümne sekundi möödudes iseenesest tööle läinud. Sel ajal kui 0 ees kostub ventilatsiooniavadest vaikset krabisevat pahinat.
Kogu pardapinge kaob hetkeks ära(süütelukk),või jääb käivitusmomendil liiga madalaks(aku+ühendused). Kliima asub end kalibreerima,sellest ka 0 displeil. Kuna aku laseb starteril vedada,peaks olema probleem kas süütelukus,-kaablites,või vooluterminaalides.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 136
- Liitunud: T Mai 22, 2007 18:37
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 3.0 V6 Griffin MY2001
Algselt postitas: Trionic
Kogu pardapinge kaob hetkeks ära(süütelukk),või jääb käivitusmomendil liiga madalaks(aku+ühendused). Kliima asub end kalibreerima,sellest ka 0 displeil. Kuna aku laseb starteril vedada,peaks olema probleem kas süütelukus,-kaablites,või vooluterminaalides.
Tänud, viimastel päevadel on kõik jälle korralikult töötanud. Võtan aga igaks juhuks terminaalide puhastamise ette. Kas aku kaablite konditsiooni annab testeriga ise ka mõõta?
Pmst annab,aga kui tõene see info on?Pressitud klemmid,mida pole üle tinutatud,annavad alati suht suure takistuse kaabli suhtes.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 136
- Liitunud: T Mai 22, 2007 18:37
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 3.0 V6 Griffin MY2001
Algselt postitas: Trionic
Pmst annab,aga kui tõene see info on?Pressitud klemmid,mida pole üle tinutatud,annavad alati suht suure takistuse kaabli suhtes.
Siis puhastan kontaktid ära ja järgmine kord kui jukerdama hakkab -> teenindus.
meil esineb umbes sama jama, ACC näitab 0 ja mõnikord veab ka starter käivitamisel vaevaliselt. Oleme siiani olnud seisukohal et asi võib olla vanas akus, sest oleme saksast toodud autoga juba kolm aastat sõitnud sellesama aku millega ta sealt tuli.
Kas kellelgi on kogemust sarnasest nähtusest ja akuvahetamisel saadud paranemisest või pean hakkama arvestama lisaks akuvahetusele ka kontaktide puhastamisega?
Igatahes anname veel sellel sügisel teada kas akuvahetusest oli abi.
Kas kellelgi on kogemust sarnasest nähtusest ja akuvahetamisel saadud paranemisest või pean hakkama arvestama lisaks akuvahetusele ka kontaktide puhastamisega?
Igatahes anname veel sellel sügisel teada kas akuvahetusest oli abi.
-
- Postitusi: 136
- Liitunud: T Mai 22, 2007 18:37
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 3.0 V6 Griffin MY2001
Sai nüüd akut koormusetestiga kontrollitud ja tõepoolest - õhtal. Kontrolliti ka laadimispinget mis oli 14,35 - kas see on OK? Kontrollija arvas et see võib natuke kõrge olla aga Saabide kohta ei osanud öelda.
-
- Postitusi: 136
- Liitunud: T Mai 22, 2007 18:37
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 3.0 V6 Griffin MY2001
Algselt postitas: Cyber
14.2 on tavaliselt. Kas see .35 on kuidagipidi ohtlik.. ei usu....
Nonii, uus Boschi aku nüüd peal. Käivitus korras ja kõik muu samuti. Räägiti mulle ikka ka et 14,2 aga kodus aku paberit sirvides avastasin et seal kirjas 12V akude laadimispingeks sootuks 14,4.
Lõpp hea, kõik hea. :)