K: vasak tagumine ratas kinni, ABS ja BRAKE põlevad

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
ass_masta_kawfi
Postitusi: 12
Liitunud: T Jaan 23, 2007 1:25
Asukoht:
Auto:

#1

E Nov 24, 2008 13:57

Laupäeval käivitasin autot, panin käsipiduri peale, jätsin soojendama.
Kui auto lumest puhtaks sain ja hakkasin liikuma (käsipidur väljas muidigi), pidurile korra vajutades süttisid BRAKE ja ABS tuled, auto hakkas imemoel liikuma. Tulin välja, vaatan - vasak tagumine ratas on täitsa kinni, ei liigu/pöörle üldse.

Milles asi on, kas käepäraste vahenditega saab hakkama või vaja teenindusse viia?

Tänud
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14294
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

E Nov 24, 2008 14:03

Oota kuni ilm soojaks läheb ja asi lahti sulab...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
ass_masta_kawfi
Postitusi: 12
Liitunud: T Jaan 23, 2007 1:25
Asukoht:
Auto:

#3

E Nov 24, 2008 14:09

väljas on vaevalt miinuskraadid, kas asi on tõesti ilmas?
S&S
Postitusi: 53
Liitunud: E Juun 02, 2008 15:48
Asukoht:
Auto:

#4

E Nov 24, 2008 14:40

Mul põlesid eile öhtul kõik!Abs.veojõu kontroll jne. Näitas,et kõik vajab teenindust.Aga täna hommikul ajas end ilusti lume hunnikust välja ja ei mingit probleemi.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#5

E Nov 24, 2008 23:20

Krt jah, neid igasugu service jama ei tasuks kohe vast uskuda, aga mine sa tea. Igatahes mul viskab brake light failure ette vahepeal, samas kõik nagu funkab. No service for You this time my friend.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

T Nov 25, 2008 8:15

Kas külmus tross,või selle läbiviik rummust,või külmus klotsiregulaator,või eraldusid klotsikatted,või,või... . Viruta suure vasaraga piki rattatelge paar korda-see vabastab tihtipeale mehanismi pingest.
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#7

T Nov 25, 2008 8:28

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Krt jah, neid igasugu service jama ei tasuks kohe vast uskuda, aga mine sa tea. Igatahes mul viskab brake light failure ette vahepeal, samas kõik nagu funkab. No service for You this time my friend.


Järelikult piduritule pirn liigub pesas. Just endal läbitud tee
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Fabrik
Postitusi: 281
Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.

#8

E Dets 01, 2008 0:39

Vabandust, et võõrasse teemasse sisse trügin, aga suht sama probleem. Tulin õhtul koju ja kole kärsakas tagumise vasaku ratta juures, viskasin lund peale suts - tohutu aur. Enne sõitu minekut veel naine tagurdas välja ja kiuksus, ma ütlesin, et võta kässar maha, ta ütles süüdlaslikult, et polegi peal. Kas nüüd remondikohani- ehk Nõmmelt Troosti võin sõita või tuleb treila tellida. Ülehomme vaja Riiga põrutada, kes aitaks kiirelt? Tuled armatuuris ei sära. Auto ng 900.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#9

E Dets 01, 2008 0:51

Ma usun, et sul on käsipiduri hoob piduri juurest kinni jäänud. Kas sul on käsipidur trumliga või ketas??? Igatahes tavaliselt on aidanud kas koputamine vastu trumlit või siis pidurisadulal oleva hoova liigutamisega. Aga hiljem ei tohi siis käsipidurit näppida. Kui sedaviisi probleem laheneb ja käsipidurit vaja pole, siis võid oma sõidu rahuga lõpuni viia. Võimalus ka hiljem remontida.
Fabrik
Postitusi: 281
Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.

#10

E Dets 01, 2008 0:54

Ng l mu teada kässar eraldi trummlis. Sõidupidur kettaga.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#11

E Dets 01, 2008 1:08

Siis ma usun, et lihtsalt hoob kinni jäänud. Lahti peaks kõige lihtsamini saama nii, et eemaldad ratta ja annad paar mütsu vastu trumlit. Aga jumala eest mitte haamriga otse pihta lüüa. Parem puuhalg vahele või midagi mis leevendab. Seda peab tegelt tundega tegema, muidu on pilpad järel. Aga toimib, tõestatud fakt.

Või on käsipiduri tross kinni hoopis? Trossil on see plastkõri ümber, see kipib ära lagunema ja siis jääb ta metallkõri sisse kinni. Vaata trosse kas need liiguvad kui keegi käsipiduri hooba tõmbab. Muidugi rattapoolne ots jookseb vist trumlisse, siis ei näe kas tross liigub.
Fabrik
Postitusi: 281
Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.

#12

E Dets 01, 2008 1:20

Selge Tänud. Üritan kopsida.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#13

E Dets 01, 2008 1:35

Ok siit on ehk pisut ka abi kui soov päris ise mütata.

http://www.saabcentral.com/forums/showthread.php?t=73025&highlight=adjust+handbrake+cables

http://www.geocities.com/ng900set/BrakesR/rear_rotor.html
http://www.geocities.com/ng900set/BrakesH/handbrake.html

Koputamisega on see lugu, et seal on vedru sees mis hooba tagasi lükkab, kui aga see hoob on piisavalt roostes juba või klotsitolmu täis siis ta kipub kinni jääma, mõnda aega klopsimine aitab aga siis tuleb ikkagi lahti võtta, sest hiljem enam ei aita. Muidugi kui just hetkel klotsi raha pole siis piisab selle hoova liigendi puhastamisest. Saab selleks kasutada näiteks nitrolahustit ja Brake Cleanerit ja Carburettor Cleanerit jne, ühesõnaga mitte rasvast vahendit mis aurustub hiljem ära. Klotsi tolm on ka soovitatav eemaldada. Selleks on hea suruõhk, aga MITTE SEDA TOLMU SISSE HINGATA.
eeroz
Postitusi: 265
Liitunud: N Juun 14, 2007 23:09
Asukoht:
Auto:

#14

E Dets 01, 2008 1:44

Algselt postitas: Fabrik
Vabandust, et võõrasse teemasse sisse trügin, aga suht sama probleem. Tulin õhtul koju ja kole kärsakas tagumise vasaku ratta juures, viskasin lund peale suts - tohutu aur. Enne sõitu minekut veel naine tagurdas välja ja kiuksus, ma ütlesin, et võta kässar maha, ta ütles süüdlaslikult, et polegi peal. Kas nüüd remondikohani- ehk Nõmmelt Troosti võin sõita või tuleb treila tellida. Ülehomme vaja Riiga põrutada, kes aitaks kiirelt? Tuled armatuuris ei sära. Auto ng 900.


Lumi/vesi kuumale kettale = kõverad kettad :P
Fabrik
Postitusi: 281
Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.

#15

E Dets 01, 2008 2:20

Tänud SNT proovin homme lahti kopsida ja siis ikkagi Kadakasse kärutada masina, eks siis spetsid vaatavad, mis ja kus. Endal pole kahjuks aega pusida. Aga linkidest sai pildi ette, et kuidas asjad toimivad.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#16

E Dets 01, 2008 2:21

Jep, profid teevad kiiresti asja korda:)
Platinum
Postitusi: 265
Liitunud: P Juun 08, 2008 19:28
Asukoht:
Auto:

#17

E Dets 01, 2008 9:07

Ei hakka uut teemat tegema, oletan et mul on sarnane probleem nagu eelmistel. Igatahes eile maanteel sõites hakkas rool järsku käes rappuma...jõnksutas vasakule-paremale...vasakule veidi rohkem. Jäin seisma, vaatasin rattad üle, lahti midagi polnud ja laager ka puruks ei olnud. Sõitsin edasi ja veidi aja pärast sama jama. Siis parkisin tanklasse ära ja võtsin vasaku esimese ratta alt...arvasin, et pidurid kuidagi peale jäänud...ketas oli muidugi suht kuum võrreldes parempoolsega. Võtsin käigu välja ja kässari maha, ratas käis suht vabalt ringi... Panin ratta alla ja pärast sõites jälle rappus. Siis vajutasin veidi tugevamalt pidurit ja asi normaliseerus. Mis aga seda jama põhjustada võis? Võis nii olla, et pidur läks kuidagi õrnalt peale ja hakkas ratast blokeerima?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#18

E Dets 01, 2008 9:24

Algselt postitas: Platinum
Ei hakka uut teemat tegema, oletan et mul on sarnane probleem nagu eelmistel. Igatahes eile maanteel sõites hakkas rool järsku käes rappuma...jõnksutas vasakule-paremale...vasakule veidi rohkem. Jäin seisma, vaatasin rattad üle, lahti midagi polnud ja laager ka puruks ei olnud. Sõitsin edasi ja veidi aja pärast sama jama. Siis parkisin tanklasse ära ja võtsin vasaku esimese ratta alt...arvasin, et pidurid kuidagi peale jäänud...ketas oli muidugi suht kuum võrreldes parempoolsega. Võtsin käigu välja ja kässari maha, ratas käis suht vabalt ringi... Panin ratta alla ja pärast sõites jälle rappus. Siis vajutasin veidi tugevamalt pidurit ja asi normaliseerus. Mis aga seda jama põhjustada võis? Võis nii olla, et pidur läks kuidagi õrnalt peale ja hakkas ratast blokeerima?


kle, aga kuhu kylge su õõtshoovad kinnituvad? --- ei kuskile!? :red:
krt, ole ettevaatlik!! ei, vägaettevaatlik!!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#19

E Dets 01, 2008 9:31

Kas õõtsade lahtine olek mõjutab ketta hõõrdumist vastu klotse? Puhtalt sportlikust huvist küsin kuna 900 koha pealt olen loll (tegelt enamuse mudelite pealt :P)
Platinum
Postitusi: 265
Liitunud: P Juun 08, 2008 19:28
Asukoht:
Auto:

#20

N Dets 04, 2008 13:19

Nonii. Mu kuldne kaunitar jättiski mu tee äärde :) Veovõlliots perses...kummi vahelt oli liiva ja paska vahele jäänud ja lõpuks tuli paar kuuli ka vist välja ja...:drink:
Vasta