Esivedru purunenud NG 900-l
Pole just eriti tore seiklus. Aga täna peale 5km otse hakks esiratta juures midagi väga valjult kolisema, just siis kui auto pisutki raputada sai. Jätsin auto seisma... juppe nagu järgi ei olnud. Ratas ei loksunud ega midagi. Kodus keerasin ratta alt ära. Koputasin kõik kohad läbi... ei midagi. Sarniirid, vedrud asjad kõik korras. Või kas ikka on? Pisikene "jupp" vedru oli ära murdunud.
Edasi sõitmine võib sealt midagi ära ka lõhkuda? Kas vedrud tuleb paaris ära vahetada? Ja kas need saab ise ära vahetatud?
Edasi sõitmine võib sealt midagi ära ka lõhkuda? Kas vedrud tuleb paaris ära vahetada? Ja kas need saab ise ära vahetatud?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kui saad head ja sobivad kammitsad , et vedru kokku suruda, siis saad kergemini hakkama.
muid probleeme ei tohiks tekkida.
muid probleeme ei tohiks tekkida.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Püstak alt ära, vedru kokku, tugilaagri mutter lahti, laager/padi eemaldada, vedru välja, uus vedru tõmmitsatega kokku, tagasi, tugilaager tagasi, mutter ette, vedrutõmmitsad lahti (NB! peab jälgima igasugu neid kaitse kumme, peavad õieti istuma), püstak alla tagasi, võtit, minek.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14293
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Need olid 9-3 jaoks Enam ei ole müügis, aga seal teemas on olemas lingid vedrude vahetamise õpetusele.. :thumb:Algselt postitas: ivomets
mu arust siin foorumis keegi ka pakkus madaldusvedrusi kunagi...
Tegin tehnilise jutu jaoks spliti auto teemast...
-
- Postitusi: 47
- Liitunud: R Sept 02, 2005 12:43
- Asukoht:
- Auto:
eelmisel aastal märgati mul teeninduses sama.
öeldi, et odavam variant, nagu nad tegidki, on ka teine vedru sama lühikeseks teha ;)
siiamaani pole mingit vahet märganud.
ja loodan, et see nn odavam siis hiljem kallimaks ei osutu,
nagu inglastel kõnekäänuks :eureka:
öeldi, et odavam variant, nagu nad tegidki, on ka teine vedru sama lühikeseks teha ;)
siiamaani pole mingit vahet märganud.
ja loodan, et see nn odavam siis hiljem kallimaks ei osutu,
nagu inglastel kõnekäänuks :eureka:
Algselt postitas: HTKotermann
eelmisel aastal märgati mul teeninduses sama.
öeldi, et odavam variant, nagu nad tegidki, on ka teine vedru sama lühikeseks teha ;)
Et kui üks jalg on haige siis anname teisele ka kaikaga:bs:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Voot voot .... mul suvel täpselt samasugune jupp ära murdunud. Tükk aega kratsisin kukalt, mis see seal vasakul ees koliseb ... ja ei näinud kah teda üldse kuna, kui auto seisis oli see kenasti kinni kiilunud.
Aga vahetada jah ikka mõlemad ja kärmelt. Härrased autoremondilukksepad soovitasid vähemalt teha seda enne kui amordi tuge lisaks vaja ei ole läinud.
Ja madaldusvedrude valikul ei soovita isiklikult kohe esimesi võtta nagu tegin mina Nimelt mina tahaksin küll vähe paksemaid (jäigemaid) saada, kui need mis on. Kuigi kirjas, et just minu masinale (Lesfjörsist jutt siis).
Aga vahetada jah ikka mõlemad ja kärmelt. Härrased autoremondilukksepad soovitasid vähemalt teha seda enne kui amordi tuge lisaks vaja ei ole läinud.
Ja madaldusvedrude valikul ei soovita isiklikult kohe esimesi võtta nagu tegin mina Nimelt mina tahaksin küll vähe paksemaid (jäigemaid) saada, kui need mis on. Kuigi kirjas, et just minu masinale (Lesfjörsist jutt siis).
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Muide kas vedrudel on ka jäikust tähistav märge peal? Või mille järgi nagu inimene aru peaks saama? Lihtsalt poest küsimise teel?
Nendel mida ostsin ei olnud küll minu meelest mitte midagi kirjas. Ei taibanud kohe küsida kah. Alles siis kui peale vahetust ex Kadaka Troosti jõudsin ja kurtsin, et tagumik kahtlaselt pehme ja vastu maad on ütles Trionic, et oleksin pidanud jäikust kah ennem uurima.
Nii... sain täna uued (loe: kasutatud) kätte. Nädala alguses lasen koos õlivahetusega ära teha.
Veel pisike küsimus, kümade ilmadega taga kas siis amort või vedru käuksub nagu vedruvanker. Ca 1-2km linnas sõitmist ja on kadunud. Hakkavad amordid lepingut ülesse ütlema?
Veel pisike küsimus, kümade ilmadega taga kas siis amort või vedru käuksub nagu vedruvanker. Ca 1-2km linnas sõitmist ja on kadunud. Hakkavad amordid lepingut ülesse ütlema?
NG-le veel odavam- http://www.ladu24.ee/et/ladu1/3521/5,801,0,1/21672
-
- Postitusi: 281
- Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.
Mul seisab keldris vasak terve vasak püstik mille ma kasutaja MAVi käest kaubapeale sain, ehk et kui huvi, siis võid sealt vedru saada, kuskilt tuleb ainult vedru kammitsad hankida.