Aut. kasti küsimus

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#1

N Mai 05, 2005 12:58

Kas 900NG Turbo aut. kast erineb millegi poolest ilma turbota masina omast?
s.o. siis 2,0 Turbo vs 2,0
cordulio
Postitusi: 38
Liitunud: E Nov 08, 2004 17:49
Asukoht:
Auto:

#2

N Mai 05, 2005 14:49

eelmisest mootori teemas loeb välja et turboga autol on kiirem kast!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#3

N Mai 05, 2005 15:58

Turbiin(hüdrotrafo) ja differ on erinevad.
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#4

R Mai 06, 2005 1:13

ülekanded on siis samad?
pikk selle Aisin-Warneri eluiga on? 250 000 või kestab nagu ZF? :freak:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

R Mai 06, 2005 6:22

Ülekanded ongi erinevad,selleks ka erinevad difrid-turbiinid.Töökindlad on mõlemad,nii ZF,kui Borg-Warner(nüüd vist lihtsalt GM tähisega)
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#6

R Mai 06, 2005 8:41

Trionic, kas ülalpool viidatud Borg-Warneri kast on sama , mida kasutati ople vectratel ? - Kusagilt kõrva jäänud, et BW kasti remondikomplekt (just vectra kasti puhul) on üks kallimaid remondikomplekte üldse.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

R Mai 06, 2005 8:55

Rem.komplektid on kõigil kastidel julma hinnaga:tihendisats 3 kilo,koos ketastega7-10 kilo,õlipump 6-10 kilo,turbiin 15-20 kilo ja 100tuhat muud ülikallist vidinat,mida satsides pole.Tegelikult on ainuüksi tonnise ZF-l kümmekond modifikatsiooni marginaalsete erinevustega.
NG ja edasiste mudelite aut.kastidega pole vajadust olnud kokku puutuda.
Tundub,et väga töökindlad,kui korralist hooldust teha.
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#8

R Mai 06, 2005 9:11

Hmm. Näiteks mu kunagise meeriklase 4L-T60(TH440 edasiarendus) (v miski taoline) kasti remondikomplekt 2500 krooni maksis: tihendid, kettad, vedrud ja jumal teab mis pudinad veel . pumpa ja turbiini siiski kaasas ei olnud
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

R Mai 06, 2005 22:10

Ameerikast ostes on ka saksa kasti rem.kompl. 5-10x odavam,seal ei lasta
kaupmeestel sedasi kundedele pähe istuda.Ise otsisin 5.a.tagasi oma Trek`ile
esiamortkahvlit(Manitou Six DeLux),mis meie poodides maksis 5,5-7,5 kilo.
Netis leidsin usast müügiketi,kes pakkus seda sama kahvlit 100(loe saja)taalaga
ja 2.a.garantiiga(meil 1.a.).Tuttav tõi käeotsas ära,kusjuures asi asus algselt
vaikse ookeani ääres ja saadeti postiga NY-sse ja ikka oli hind sada taala.
Millest me siin täitsa vabas EESTI VABARIIGIS üldse räägime:wall:
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#10

P Mai 08, 2005 21:08

Jah aga jänkistanis on kulunud nüüdseks juba aastasadu tarbimisühiskonna perfektse toimimise arendamiseks meie 10 aasta vastu. Meil on ca 1,5 milj nina, kellest kulutamiskõlbulikke (eriti veel ameerikaga võrreldes) on näpuotsaga. Järelikult seda ühte leitud oinast tuleb lüpsta täiega.

Jutt kisub sinna et "bez butõlki ne kak".

Algselt postitas: Trionic
Ameerikast ostes on ka saksa kasti rem.kompl. 5-10x odavam,seal ei lasta kaupmeestel sedasi kundedele pähe istuda.
Millest me siin täitsa vabas EESTI VABARIIGIS üldse räägime:wall:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#11

E Mai 09, 2005 6:35

to qdwin: ega meie naabrite juures olukord eriti parem ole(elatustase neil
loomulikult oluliselt kõrgem,aga....).Rootsis-ostad saksas toodetud ja seal
projekteeritud vidina,või tellid selle sinna rootsi usast ja ikka tuleb hinnavahe
KORDADES jänkide kasuks.Ja rootsi riik oli juba siis olemas,kui ameerikat kärbsedki veel avastanud polnud
Vasta