"Murtud südamed" ehk Saab 900 2.0 R4 96 kW saaga
Algselt postitas: Eleri... Sinu viimane lause kehtib, kel pole mõistust, kes soidab liisingumasinaga ja tal suva. Aasta kahe tagant vahetab ju nigunii välja.
Kunagi sai siin inimesi 3 gruppi jaotatud:P
Vaat kus tuleb liisingumasinate kohta ütlema Mul jäi ainult kerevahetus Saabil veel tegemata aga too vahel väljasuremine ei saanudki korda ...
OT: Samas remontimise mõistlikus jääb vahel küll kahtlaseks. Oleks vaja vahetada TBirdil esiklaas (5900.- uus), roolilatt (6500.- tehases taastatu), varsti võibolla ka tasakaalustusraskus vändale ... ning ainult 3.8L mootoriga masinal hetkel küll ei tahaks sellist kulutust teha, kui ilma turbota tavamasina saab juba odavamalt. Viiks masina Kuusakoski, oled loll. Remondid ära, oled loll ... on variante?
Algselt postitas: Arno
Algselt postitas: Eleri... Sinu viimane lause kehtib, kel pole mõistust, kes soidab liisingumasinaga ja tal suva. Aasta kahe tagant vahetab ju nigunii välja.
Kunagi sai siin inimesi 3 gruppi jaotatud:P
Vaat kus tuleb liisingumasinate kohta ütlema
Loogikat võiks ikka pisut teada, Eleri väide ei sisalda ju mingit infot selle kohta, millise autoga terve mõistusega inimene sõidab. Piltlikult - kui väidan, et igal(omal jõul liikuval) autol on mootor, siis on väide peaaegu korrektne(jätaks jauramise teemal, et mõnel autol on hoopis puri vahele). Samas ei järeldu sellest otseselt ega kaudselt, et lennukil või pesumasinal mootorit pole;)
Viiks masina Kuusakoski, oled loll. Remondid ära, oled loll ... on variante?
Nagu ikka tehakse - kirjutad "väga heas korras", paned müüki ja loodad, et mõni lollike ära ostab:D Kui auto küljest veel midagi võtta on ja ise lammutama ei taha hakata, siis pakub romula võibolla paremat hinda kui kuusakoski.