Salongi ventilaator töötab kõige kiirema kiirusega koguaeg

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
s900
Postitusi: 11
Liitunud: E Jaan 18, 2010 19:52
Asukoht:
Auto:

#1

N Veebr 04, 2010 23:16

Probleem tekkis üks õhtu koju sõites, kui salongi ventilaator lihtsalt uurgab tühja... Vendi võib kasvõi välja lülitada, aga ikka laseb täiega edasi. Võtsin pistiku kliima juhtpuldi järelt ära, aga ikka urab samamoodi.:gun:
Autoks siis kliimaga NG ja aastaks 96
(üritus toimub kui süüde sees on)

Äkki on kellegil veel sellist probleemi olnud, ehk siis tean kust lammutamist alustada.
Igaljuhul igasugused võimalikud vea varjandid oodat:conf:ud.
Köst coast customs
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#2

N Veebr 04, 2010 23:37

Saabiga pole täheldanud sellist viga, kuid kunagi sai Opelil vett kliima juhtimise aju (oli vist selline asi). Aitas ainult kaitsme eemaldamine, kuna mul huugas salongi ventikas ka siis, kui süüde oli väljas.
Muidugi ma ei tea, kas 900-l on midagi sellist, Opelil asus see kusagil sellises kohas, kust õhuvõtu avadest teatud tingimustel sissevoolanud vesi tüki ära rikkus.
Jupp ise oli selline suure massiivse jahutusradikaga 10x10 cm kobakas kusagil armatuuri all.
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#3

R Veebr 05, 2010 1:05

A ma juba tean millest räägite, mul oli sama jama kui tonnisel kliima eemaldasin. Ventikas ei töötand alguses üldse. Kiirusregulaatori järgi ühendamisel toimis aga korralikult.
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#4

R Veebr 05, 2010 12:53

Mul just oli mure vetilaatoriga (9k), ka töötas esialgu täiega, pärat aeglasemaks läks. Probleemiks oli kulunud rootor. Et ventilaator lõpetaks tööd tuli ka ainult süüde välja keerata, kliima OFF ei aitanud.
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=13313#pid156463
__In Boost We Trust__
oswald
Postitusi: 376
Liitunud: L Veebr 28, 2009 12:28
Asukoht:
Auto: 9-5 1.9tid 2007 ATM

#5

E Aug 08, 2011 13:57

Hakkas enda aparaatigi selline mure vaevama:(
Viimasena lingitud teemast lugesin välja, et viga peitus puhuri mootoris?

ehk siis vajalik see jupp - ladu24 ?

ja tegelikult peaks SEE ju sama olema?
Thor
Postitusi: 529
Liitunud: K Nov 05, 2008 10:32
Asukoht:
Auto:

#6

E Aug 08, 2011 15:40

Tegelikult peaks vist ikka reostaadi ära vahetama:conf:
oswald
Postitusi: 376
Liitunud: L Veebr 28, 2009 12:28
Asukoht:
Auto: 9-5 1.9tid 2007 ATM

#7

T Aug 30, 2011 12:29

Talve lähenedes peab probleemi kindlalt lahendama. Seega - lähtuma peab järgnevast juhendist? Juhend

Kas keegi teab, kustkohast seda Eestis saada või kõlbaks ka kasutatud?

Edit: og9-3 kasutab sama juppi, eeldatavasti on kasutatuna vaadata "uuema" masina pealt..
coraal
Postitusi: 36
Liitunud: P Nov 07, 2010 15:43
Asukoht:
Auto:

#8

T Aug 30, 2011 13:06

Seda regulaatorit saab ka taastada. Vaata LINK
Masuudipress :D
Vasta