NG900 rool jõnksutab

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Molaf
Postitusi: 7
Liitunud: T Jaan 12, 2010 11:33
Asukoht:
Auto:

#1

P Apr 04, 2010 23:29

Olen oma Saabiga hädas nagu mustlane mädas.

Mure siis järgmine, et kui sõita kasvõi 5km/h ja keerata, siis rool ei liigu mitte ühtlaselt, vaid jõnksutab. Ehk käibki nõnda - jõnks, jõnks, jõnks. (Selline jõnksumine käib esimesed pool pööret rooliga, kui juba pool pööret on rooliga tehtud, siis edasi liigub inimlikumalt)

Kui rattad on välja keeratud ja käed roolist lahti lasta, (see hetk, kui auto keerab rattad ise uuesti otseks) ka siis rool tõksub lihtsalt. (Jällegist tuleb see tõksumine esile siis, kui rool peaks liikuma veel pool pööret, enne kui rattad otseks saavad)

Tundub, et tõksumine tuleb esile rohkem just siis, kui paremale poole keerata.

Hiljuti sai ära vahetatud ka roolilatt, seega see peaks korras olema ja roolivõimul on õli ka ilusti olemas.

Mingi aeg enne seda jõnksumist oli kuulda keerates veidrat kõrisevat ja kolisevat häält ja kui käisin sillastendis uurimas, et mis asi see koliseb, siis öeldi, et amordilaagrid.

Nemad väitsid muidugi, et üks on rohkem läbi ja teine on vähem. Asja pirn oli aga selles, et üks laager sai loetud päevad enne seda just ära vahetatud, seega ei tundunud see nende väide normaalne, et mõlemad läbi on.

Ent see, mis oli vahetamata ja mis oli ka nende arvates rohkem läbi, see sai lahti võetud ja käes keerates liikus see laager küll ilusti, seega ei hakanud seda ära vahetama - Või võib seal olla miskit sellist, et käes on "korralik ja ilusti liikuv", kuid kui pinge on peal, siis on on metsas?

Milles võib siis asi olla? On tõenäoline, et amordi laager on läbi või võib miskit muud olla?
hjuumen
Postitusi: 45
Liitunud: P Dets 24, 2006 20:50
Asukoht:
Auto:

#2

E Apr 05, 2010 0:48

Veovõlli ots? Kõrin-kolin nagu viitaks sellele. Differ? Selle katkimineku sümptomite kohta ma ei tea küll midagi öelda.
Kas probleem tekkis äkki, või läks aegamisi hullemaks?
Molaf
Postitusi: 7
Liitunud: T Jaan 12, 2010 11:33
Asukoht:
Auto:

#3

E Apr 05, 2010 8:34

Algselt postitas: hjuumen
Veovõlli ots? Kõrin-kolin nagu viitaks sellele. Differ? Selle katkimineku sümptomite kohta ma ei tea küll midagi öelda.
Kas probleem tekkis äkki, või läks aegamisi hullemaks?

Veovõlli otsad tundusid korras olevat ja kui panna tagurpidi käik ja rattad välja keerata, siis mingit kolinat pole.

See kõrin-kolin oli nagu selline küllalt pehme krudin ja see tekkis ka rooli kohapeal keerates.

Ja tundus, et probleem tekkis järsku, vähemalt see rooli jõnksumine. Kuid nüüd loetud päevadega on ta hullemaks läinud. Eelnevalt jõnksus ta ainult siis, kui rool end norm asendisse tagasi keeras, kuid nüüd tõksub ka siis, kui keerata.
Molaf
Postitusi: 7
Liitunud: T Jaan 12, 2010 11:33
Asukoht:
Auto:

#4

T Apr 06, 2010 16:05

Sain kokkuvõttes targemaks.

Kõrinat tegi tõesti veovõlli ots ja rooli jõnksumine oli tingitud amordi laagrist.
Vasta