(Lahendatud)probleem Ng käikudega

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Sops
Postitusi: 27
Liitunud: N Jaan 21, 2010 21:59
Asukoht:
Auto:

#1

L Aug 28, 2010 1:00

Täna siis otsustasid lahkuda 1 ja 2 käik.5-ga on pusimist olnud auto soetamisest saati.Mida ette võtta?
Paulus
Postitusi: 35
Liitunud: L Jaan 30, 2010 19:13
Asukoht:
Auto: Saab 900 ng couple 2,0 136kw 1996; audi a6 c6 q 2,7 140kw 2009

#2

L Aug 28, 2010 1:54

Enne käigukasti näppimist kontrolli ka käigukangi hoovastik on korras.
Sops
Postitusi: 27
Liitunud: N Jaan 21, 2010 21:59
Asukoht:
Auto:

#3

L Aug 28, 2010 2:35

On olnud paar korralikku kolakat põhja alla,kas äkki on mootoripadjad äkitsi viga saanud?Kasti pole mõtteski torkima minna.
Sops
Postitusi: 27
Liitunud: N Jaan 21, 2010 21:59
Asukoht:
Auto:

#4

L Aug 28, 2010 2:43

Kust võiks aimu saada hoovastiku korrasoleku kohta,selline tunne kui lülitan 3-da käigu sisse tundub just kui oleks neutraalis.(väga lodev)
37Viggen
Postitusi: 74
Liitunud: E Jaan 11, 2010 21:29
Asukoht:
Auto:

#5

L Aug 28, 2010 8:41

Algselt postitas: Sops
Kust võiks aimu saada hoovastiku korrasoleku kohta,selline tunne kui lülitan 3-da käigu sisse tundub just kui oleks neutraalis.(väga lodev)

Keskkonsool lahti, 3 sisse, varras mis läheb kasti poole, paistab väike avaus - sealt torks sisse, mis fikseerib käigukangi. Kapoti all, kasti peal, kus läheb hoob(varras) sisse, selle kohal, ca 3cm peal väike auk, seal võib väike kork peal olla, sinna teine torks sisse kui 3-s sees. Kui ei lähe siis tuleks käiguvalitsejat nii regada, et asi korda saaks. Eelnevates teemades kasti-probleemi kohta väga vajalik inf hr. IVOMETSA poolt, illustreeriv pilt ka juures, mida võiks käiguvalitsejaga teha.:facts:
Aga kui sul peaks käigukang olema kinni kiilunud - nagu minul juhtus siis...;)
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#6

L Aug 28, 2010 8:46

neti teel pandud diagnoos viitab hoovastiku mootori poolses otsas oleva väikese plastmassist rõnga või katkiminemisele, või ära tulemisele.
see rõngas hoiab hoovastiku varrast mingis keskmises asendis. ja kui puruneb, siis hakkabki kang salongis vabamalt liikuma ehk ei ole konkreetne ja 1ja 2 ja 5 ja R käigu lülitamisega tekivad jamad.

see junnn asub mootoriruumis , hoovastiku küljes, seal mingi kummist tolmukatte all.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Sops
Postitusi: 27
Liitunud: N Jaan 21, 2010 21:59
Asukoht:
Auto:

#7

E Aug 30, 2010 22:01

Vaatasin sinna mootoriruumis olevasse hoovastiku kummikatte alla,kuid midagi junni seal ei märganud-ei katki olevat ega tükka ka ei näind.Hoob liigub 1 ja 3 käigu valikul muutumatult ühte ja samasse asendisse.Miski on kusagilt järgi andnud aga mis? Kusagil olevat miski joonis kus detailselt näidatud mis ja kus asub.

Väga tänan.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#8

E Aug 30, 2010 22:53

aga kui sa hoovastikku liigutad kapotialt ja mitte edasi tagasi vaid kuidagi üles-alla ja küljepeale , siis seal kummi all peaks ta suhteliselt keskel olema. ja seal peaks mingi plastik rõngas seda seal keskel hoidma, mitte et ta sinna kuskile äärte vastu käiks.

ah, ma ei oska kirjutada...;)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Sops
Postitusi: 27
Liitunud: N Jaan 21, 2010 21:59
Asukoht:
Auto:

#9

E Aug 30, 2010 22:59

Kui selle tolmukatte maha lükkasin,siis miskit plastikust rõngast ega piirajat seal ei näinud-saan aru ju küll milleks see vajalik peaks olema ja minu meelest ongi mingi säärane asi sealt puudu aga müstiline,et vaid isolatsioon seal äärtes tunda.
Sops
Postitusi: 27
Liitunud: N Jaan 21, 2010 21:59
Asukoht:
Auto:

#10

E Aug 30, 2010 23:01

See kogu kupatus käitub kuidagi vadelalt seal just kui miski element jätab hoova fikseerimata
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#11

E Aug 30, 2010 23:02

ühesõnaga seal mingi suurem ava ca 25 mm, ja kuhu sisse see plastik jubin käib, et ta selle hoovastiku seal keskel hoiab. kui seda pole, siis hoovastik tolgendab seal vastu ääri ja käike lülitada korralikult ei saa.
kui pealinnast oled, siis see peaks olema anti juures kohe saadaval kah, vist mingi 24 kr maksab ;)

leidsin sahtlipõhjast ühe vana ja katkise.
sellel 2 haru vaid terved, mis teda seal paigal peavad hoidma. 2 haruga ta muidugi paigal ei püsi, kokku vist 6 peavad olema.

Lisatud failid
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Sops
Postitusi: 27
Liitunud: N Jaan 21, 2010 21:59
Asukoht:
Auto:

#12

T Aug 31, 2010 1:29

Veider,et ei näinud kulunud jäänukeid vanast jublakast.Natuke kõhe ju niiviisi putitada;)Tavaliselt kui kusagilt miski katki läheb või ära tuleb peaks jäljed jääma.
Äkki Ng nii ulmeline,et see jublakas sätitud kuhugi veidrasse kohta kuhu ligi ei pääse nii naljalt?
Sops
Postitusi: 27
Liitunud: N Jaan 21, 2010 21:59
Asukoht:
Auto:

#13

T Aug 31, 2010 22:14

Asi selge,kus viga asub "junni"ehk tugipuksi ostsin anti juurest,hinnaks oli 115eek.See puks toetab juhthooba mootori poolsest otsast.Homme,ülehomme lasen ära vahetada.
See probleem pidavat üsna tihe olema ng-del.

Ei pidanudki og hoovastikku aretama hakkama sinna vahele:D

Tänud herr. ivomets:thumb:
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#14

K Sept 01, 2010 11:38

lase parem spetsidel vahetada, seal väga õrnad need plastmass servad, mis kinni hoiavad. kerged purunema.
aga eks kooliraha 115 kr X mõned korrad pole ju ka kallis ;)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Sops
Postitusi: 27
Liitunud: N Jaan 21, 2010 21:59
Asukoht:
Auto:

#15

K Sept 01, 2010 21:43

Saab läheb homme hommikul Laki Troosti,eks nad tea paremini kuidas ja mida seal toimetada.
Tegelt huvitab kas kellelgi pole kusagil õiges mõõdus seibe mis hoovastikus .

Et siis laseks uued valmistada kuna mulle näis,et mõni oli küll seest üsna kulunud.
Kasutaja avatar
Motorhead
Postitusi: 613
Liitunud: N Aug 10, 2006 12:23
Asukoht: Tallinn
Auto:

#16

K Sept 01, 2010 22:31

Mul on hoovastik olemas.
Võin laenata, et treial saaks mõõdud võtta, kuid tahan ka tagasi saada.
Sops
Postitusi: 27
Liitunud: N Jaan 21, 2010 21:59
Asukoht:
Auto:

#17

K Sept 01, 2010 23:14

Väga meeldiv.Helistan siis ja lepime kokku kuidas ja millal näidise saan.
Tel. nr. mul vast telefonis olemas.

Tänud ette!
mortenx
Postitusi: 301
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#18

K Sept 08, 2010 10:14

mul ka probleem käigukangiga, käigukangi lukk on vist ära kulund igatahes võtit peab väga raskelt keerama , nagu midagi oleks ees ...

kuidas üldse ära saaks selle käigukangiluku võtta?
Sops
Postitusi: 27
Liitunud: N Jaan 21, 2010 21:59
Asukoht:
Auto:

#19

N Veebr 24, 2011 1:12

Pean julgustama minna "SaabiAnti" juurde kuna nemad siiski tegijad s.t. supper kogemustega!!! Hoovastiku remondil ikka oskavad ja teavad mida teha.Enamikus saabi remontnikuid keda foorumis reklaamitakse ei jaga(saa-taha) see juures midagi.Võin julgelt soovitada.
Mul oli siin olukord kus soovisin käigukast hoovastiku korda seada:troostis öeldi kohe ala 5000 eek.Sammusin "Saabianti" juurde ja mu arve oli a 600-700 eek.Oh imet ma sõidan:)
coraal
Postitusi: 36
Liitunud: P Nov 07, 2010 15:43
Asukoht:
Auto:

#20

E Mär 07, 2011 18:58

Ei hakka uut teemat tegema ja uurin siin. Nimelt mul tahab 5-es käik "topelt sidurit(lased pedaali korra üles ja siis saab alles 5-da sisse)". Kas see jama võib sünkrost tulla? Jama ainult 5-da käiguga. Kui kallis selle vahetus olla võib?
Masuudipress :D
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#21

T Mär 08, 2011 7:49

Võib olla sünkrost,kuid kahtlane.Alusta siiski hoovastiku-kangi asendite kontrollist.
Vasta