difri lukk
Quaife teeb :
Saab - 900 '95-98 (F25) 57.309.160 1,445.00
Saab - 9-3 turbo (F35) 57.309.180 1,445.00
Hinnad siis dollarites(keskmine nr on part. no ; viimane hind, juurde läheb transa ~100 dollariga võid arvestada)
www.quaife.org
Saab - 900 '95-98 (F25) 57.309.160 1,445.00
Saab - 9-3 turbo (F35) 57.309.180 1,445.00
Hinnad siis dollarites(keskmine nr on part. no ; viimane hind, juurde läheb transa ~100 dollariga võid arvestada)
www.quaife.org
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14293
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Classicu vanemate tonniste jaoks on veel olemas Phantom Grip LSD, 350 taala maksab.
et kas see tasuks ära? on mingit kogemust? ise olen saaanud ainult lukustatud diffritega vene sõjaväe masinatega metsas ja soos sõita, aga see on midagi hoopis muud. olen ka impala kõrval istmel tundnud, kuidas mõlemad rattad veavad autol külje pisut ette ja siis tulistab hetkega sajani...:head:
aga esisilla puhul on vist ikka tunne teine...
aga esisilla puhul on vist ikka tunne teine...
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14293
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Tähendab jah, mu link näitas tõesti tune up kiti peale. Samas kui esilehelt produkte vaadata siis tundub see olema suht universaalne jupp, mis paigutatakse tavadifrisse. Eks vaadakse ise sealt materjale. Seal on paigaldusõpetus ka olemas.
Tarmo Sulger pani quaife oma Golf IV'le Tema lugu saab lugeda tqhq foorumist.Isiklikult jäärada ja RRi sõitnuna võin ütelda, et Mazda 323'l oli asfaldi peal eriti suur vahe - tänavavedrudega ja ilma lsd'ta oli igas järsemas kurvis sisemine ratas õhus ja vilises ja kiirus langes, lsd'ga sai sõita nagu tankiga - rooliga annad suuna kätte, gaasi põhja ja läheb. Kruusa peal oli vahe natuke väiksem, aga ka tuntav..
Kui mul üleliigsed 20k oleks, siis mina paigaldaks(laseks paigaldada) küll. Aga quaife kõrvale võtaks konkureerivaid hinnapakkumisi rootsi saabi tuunijate käest - kuna nii 92, 95, 96, 99, OG 900 ja NG 900'st on ka ralliversioone tehtud ( nii E, kui ka A rühma omasid) ja 900'ga siiamaani minu andmetel asfaldisprinte sõidetakse, siis kindlasti on rootsi pool olemas
vastav knowhow jmt..
Noor Tsirna, kes üleelmine hooaeg siinsamas eestis sõitis noorterallit OG 900 turboga, igastahes lsd'd ei omanud.
Kui mul üleliigsed 20k oleks, siis mina paigaldaks(laseks paigaldada) küll. Aga quaife kõrvale võtaks konkureerivaid hinnapakkumisi rootsi saabi tuunijate käest - kuna nii 92, 95, 96, 99, OG 900 ja NG 900'st on ka ralliversioone tehtud ( nii E, kui ka A rühma omasid) ja 900'ga siiamaani minu andmetel asfaldisprinte sõidetakse, siis kindlasti on rootsi pool olemas
vastav knowhow jmt..
Noor Tsirna, kes üleelmine hooaeg siinsamas eestis sõitis noorterallit OG 900 turboga, igastahes lsd'd ei omanud.