Termostaadiks Wahler 88 C ja sai ka uus jahutusvedelik - Automaailma roheline. Enne olid samad margid kasutuses.
Kas sattus praak termostaat või on veel miski võimalus?
Jahutusvedelik püsib normis, mootor läheb ikka lõpuks soojaks ja seier püsib asendis
Peale termostaadi vahetust soojeneb mootor aeglasemalt
Kui kõik mõõtmistingimused olid mõlemal puhul täpselt samad, siis minu loogika ei ütle küll muud kui et praak termostaat. Aga äkki ikkagi oli vähe jahedam hommik ja nahavahel külmapoiss või midagi kolmandat? Vaevalt et sa päris stopperi ja termomeetriga täpseid võrdlusi tegid. :)
Meie kliimas oleks sobivam 92kraadine termostaat ja see tuleb õigesti paigaldada-õhutusnippel otse üles.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
kuram, mul ka vist sama jama. Läks aeglaselt soojaks ja maanteel oli 70 kraadi, vahetasin termostaadi ära ja ikkagi liiga aeglaselt läheb soojaks ja jälle maanteel ainult 70 kraadi.
Õhutusnippel jäi ülespidi nagu peab.
krt kas tõesti vigane termostaat.... mõnus kui saab jälle vahetada
Õhutusnippel jäi ülespidi nagu peab.
krt kas tõesti vigane termostaat.... mõnus kui saab jälle vahetada
Sent from my Monte Carlo using B236