kuidas selle mootoriketiga lood on?
et täna nagu tulesid reguleerides kuulsin ma mingit häält mida ma ei ole ennem kuulnud - siuke just nagu laagrist oleks õli väljas ja siuke sahin või mühin oli... Samas on mul sumpsil sukk vahetamata ja seetõttu on stereo "kõvemini mängima" hakanud ja kapoti alla pole ka tükk aega asja olud et ei teagi kaua see hääl sealt on kostnud ei oska öelda. Hääl tuli siis sealt poolt kul jookseb ka rihm.
Kas mul nüüd suur mure kohe või kannatab sellega ikka mingi aeg veel sõita (eeldusel, et turbot punasele tsoonile ei aja)? :red:
Kas mul nüüd suur mure kohe või kannatab sellega ikka mingi aeg veel sõita (eeldusel, et turbot punasele tsoonile ei aja)? :red:
ketid purunevad tavaliselt,nagu hammasrihmgi käivitamisel
mis Sa ikka jahud,kuulame koos ja vaatame,kes kellele õlut välja teeb
mis Sa ikka jahud,kuulame koos ja vaatame,kes kellele õlut välja teeb
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
1.10 istud Cyberi kõrvalistmel juba äkki:o vura homme läbi,et pärast kahetsema ei peaks,et venitasid.kurdame siis teineteisele oma saabide kurba saatust
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Algselt postitas: Trionic
...kurdame siis teineteisele oma saabide kurba saatust
Soooh herr Trionic!? Juba teise reduktsiooniklapi oled saanud viimastel päevadel käima, mis siis nüüd jälle juhtus?
See teine sai asendatud sellega,millelt matti võtsime koos,aga tulemus on poolik(ps.kolvi pesa pidavat olema väga kõva kihiga kaetud).Tuli andis märku jälle.Homme 7.00 panen kellad külge ja sõidan,siis paistab,kas pump,klapp,või andur:mad:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Fu...
Ma pean nädalavahetusel 600 km maha sõitma...
Kolvi pesa oli väga kõva materjaliga kaetud küll aga kolb hakkas ju peale suht jämeda liivapaberiga vägistamist ometi liikuma!!! Ja praeguseni kaob õlituli enne mootori käivitumist ära.
Ma pean nädalavahetusel 600 km maha sõitma...
Kolvi pesa oli väga kõva materjaliga kaetud küll aga kolb hakkas ju peale suht jämeda liivapaberiga vägistamist ometi liikuma!!! Ja praeguseni kaob õlituli enne mootori käivitumist ära.
mu kolb oli totaalselt tumepruun,samuti pesa.Seesama vaiguteema ikka,nagu mainisin ja seda võtab liivapaber hästi,samas suureneb tolerants pindade vahel,tuleks mõõta väärtusi ja meetmeid vajadusel edasise halva ära hoidmiseks kasutusele võtta.:poke::(
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kle trionic .
kas ngl käigukasti õli ka kuskilt väljalasta ja sisselasta saab?
ja mis sinna käib?
edit: tänks. yhel 9k sel punni polnudki. seepärast kysin.
kas ngl käigukasti õli ka kuskilt väljalasta ja sisselasta saab?
ja mis sinna käib?
edit: tänks. yhel 9k sel punni polnudki. seepärast kysin.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
mineraal mootoriõli 10w30-40. mõlema operatsiooni jaoks on punnid olemas
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Külgpinnad on ju ainult suunavad, põhitöö peaks jääma kolvipõhja kanda. Seda me oluliselt ei puutunud (ehk).Algselt postitas: Trionic
mu kolb oli totaalselt tumepruun,samuti pesa.Seesama vaiguteema ikka,nagu mainisin ja seda võtab liivapaber hästi,samas suureneb tolerants pindade vahel,tuleks mõõta väärtusi ja meetmeid vajadusel edasise halva ära hoidmiseks kasutusele võtta.:poke::(
Peab lahtise kaane peal selgeks tegema,mis kanalis midagi toimub.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Mehed,ärge uskuge õlirõhu tuld!:head:
VT on jälle õhtal omadega-seekord jäi saldoks 7000 mitte eriti tagasihoidlikku kilomeetrit.Kurat,ma ei saa aru,millega me Vanajumala ära oleme pahandanud,et kordamööda mõlemad-VT ja G-"infarkte ja insulte"saavad?
Kuna 2 päeva sai sõidetud olematu õlirõhuga(tegelikult ei tea kui kaua),siis on häving eeldatavasti pöördumatu.... Põhjus arvatavasti õlipumbas-see pole veel lahti käinud:fight:
Aga noh,päev-paar hirmu,mootor maha,pulkadeks ja äkki sõidab jälle.Meil see töö suht käpas juba:drink:
VT on jälle õhtal omadega-seekord jäi saldoks 7000 mitte eriti tagasihoidlikku kilomeetrit.Kurat,ma ei saa aru,millega me Vanajumala ära oleme pahandanud,et kordamööda mõlemad-VT ja G-"infarkte ja insulte"saavad?
Kuna 2 päeva sai sõidetud olematu õlirõhuga(tegelikult ei tea kui kaua),siis on häving eeldatavasti pöördumatu.... Põhjus arvatavasti õlipumbas-see pole veel lahti käinud:fight:
Aga noh,päev-paar hirmu,mootor maha,pulkadeks ja äkki sõidab jälle.Meil see töö suht käpas juba:drink:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Algselt postitas: ivomets
ngl polegi õlirõhu tuld!
ja kui pole, siis ei saa ka uskuda või mitteuskuda!
Tohhoo??
Õlitaseme jaoks pole ühtegi märgutuld, aga rõhu jaoks on ju
traditsiooniline punane kannukese pilt. Iseasi, kas teda uskuda või mitte :)
Kaugelt teemast väljas oleme muidugi juba...
classicul on küll, aga kas see hoiatus mitteuskumise kohta pidi tähendama, et tuluke õigel ajal ei süttinud või kuidas see neil 9000-l õieti käib??
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14293
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Algselt postitas: iisak
Mehed,ärge uskuge õlirõhu tuld!:head:
VT on jälle õhtal omadega-seekord jäi saldoks 7000 mitte eriti tagasihoidlikku kilomeetrit.
Aeg on siis ikkagi lisainstrumendid paigaldada, õlirõhu manokas ja korralik boosti seier jms.
Algselt postitas: iisak
Mehed,ärge uskuge õlirõhu tuld!:head:
VT on jälle õhtal omadega-seekord jäi saldoks 7000 mitte eriti tagasihoidlikku kilomeetrit.Kurat,ma ei saa aru,millega me Vanajumala ära oleme pahandanud,et kordamööda mõlemad-VT ja G-"infarkte ja insulte"saavad?
Kuna 2 päeva sai sõidetud olematu õlirõhuga(tegelikult ei tea kui kaua),siis on häving eeldatavasti pöördumatu.... Põhjus arvatavasti õlipumbas-see pole veel lahti käinud:fight:
Aga noh,päev-paar hirmu,mootor maha,pulkadeks ja äkki sõidab jälle.Meil see töö suht käpas juba:drink:
Kas otsime siis mitut plokki? Minu oma ootab Euroopas.
to Andres:esialgu käib mootor suurepäraselt,aga nüüd,kus tean,et rõhk on liiga madal,ei tahaks enam käivitada,vaid selgeks teha,mis õlipumbas/-võtturis toimub.
to Cyber:täpselt nii,järgmine ost on kelladeplokk-õlirõhk+temp. turbo manokas,
segukell.
to Cyber:täpselt nii,järgmine ost on kelladeplokk-õlirõhk+temp. turbo manokas,
segukell.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
nii...
käisin ja proovisin leida armatuurilt õlikannu kuju--- ja ma tõesti leidsin!! aga ta pole kunagi põlenud ja seepärast arvasin, et polegi olemas!;)
pole tuld- pole õli-pole probleemi!:thumb:
nyyd kysimus- kus andur asub?
kas väljalaskekollektori all käigukasti pool?
mingi imeliku systeemiga kuuskandiga kõrvalt lahtikäiv??
käisin ja proovisin leida armatuurilt õlikannu kuju--- ja ma tõesti leidsin!! aga ta pole kunagi põlenud ja seepärast arvasin, et polegi olemas!;)
pole tuld- pole õli-pole probleemi!:thumb:
nyyd kysimus- kus andur asub?
kas väljalaskekollektori all käigukasti pool?
mingi imeliku systeemiga kuuskandiga kõrvalt lahtikäiv??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.