kuidas selle mootoriketiga lood on?

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#1

K Sept 21, 2005 22:58

et täna nagu tulesid reguleerides kuulsin ma mingit häält mida ma ei ole ennem kuulnud - siuke just nagu laagrist oleks õli väljas ja siuke sahin või mühin oli... Samas on mul sumpsil sukk vahetamata ja seetõttu on stereo "kõvemini mängima" hakanud ja kapoti alla pole ka tükk aega asja olud et ei teagi kaua see hääl sealt on kostnud ei oska öelda. Hääl tuli siis sealt poolt kul jookseb ka rihm.

Kas mul nüüd suur mure kohe või kannatab sellega ikka mingi aeg veel sõita (eeldusel, et turbot punasele tsoonile ei aja)? :red:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

K Sept 21, 2005 23:06

ketid purunevad tavaliselt,nagu hammasrihmgi käivitamisel
mis Sa ikka jahud,kuulame koos ja vaatame,kes kellele õlut välja teeb
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#3

K Sept 21, 2005 23:13

no vaatame siis homme, ma püüan sulle helistada päeval ja siis lepiks mingi aja kokku, aga kui enne aega ei leia siis 1.10 saab metsas ka kuulda, mis häält sealt kostab. õlu väljategemisel pole siiani mul probleeme olnud ;)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#4

K Sept 21, 2005 23:17

1.10 istud Cyberi kõrvalistmel juba äkki:o vura homme läbi,et pärast kahetsema ei peaks,et venitasid.kurdame siis teineteisele oma saabide kurba saatust
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#5

K Sept 21, 2005 23:22

Algselt postitas: Trionic
...kurdame siis teineteisele oma saabide kurba saatust

Soooh herr Trionic!? Juba teise reduktsiooniklapi oled saanud viimastel päevadel käima, mis siis nüüd jälle juhtus?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

K Sept 21, 2005 23:30

See teine sai asendatud sellega,millelt matti võtsime koos,aga tulemus on poolik(ps.kolvi pesa pidavat olema väga kõva kihiga kaetud).Tuli andis märku jälle.Homme 7.00 panen kellad külge ja sõidan,siis paistab,kas pump,klapp,või andur:mad:
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#7

K Sept 21, 2005 23:35

Fu...
Ma pean nädalavahetusel 600 km maha sõitma...
Kolvi pesa oli väga kõva materjaliga kaetud küll aga kolb hakkas ju peale suht jämeda liivapaberiga vägistamist ometi liikuma!!! Ja praeguseni kaob õlituli enne mootori käivitumist ära.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

K Sept 21, 2005 23:40

mu kolb oli totaalselt tumepruun,samuti pesa.Seesama vaiguteema ikka,nagu mainisin ja seda võtab liivapaber hästi,samas suureneb tolerants pindade vahel,tuleks mõõta väärtusi ja meetmeid vajadusel edasise halva ära hoidmiseks kasutusele võtta.:poke::(
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#9

K Sept 21, 2005 23:42

kle trionic .
kas ngl käigukasti õli ka kuskilt väljalasta ja sisselasta saab?
ja mis sinna käib?

edit: tänks. yhel 9k sel punni polnudki. seepärast kysin.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

K Sept 21, 2005 23:45

mineraal mootoriõli 10w30-40. mõlema operatsiooni jaoks on punnid olemas
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#11

K Sept 21, 2005 23:58

Algselt postitas: Trionic
mu kolb oli totaalselt tumepruun,samuti pesa.Seesama vaiguteema ikka,nagu mainisin ja seda võtab liivapaber hästi,samas suureneb tolerants pindade vahel,tuleks mõõta väärtusi ja meetmeid vajadusel edasise halva ära hoidmiseks kasutusele võtta.:poke::(
Külgpinnad on ju ainult suunavad, põhitöö peaks jääma kolvipõhja kanda. Seda me oluliselt ei puutunud (ehk).
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#12

N Sept 22, 2005 6:45

Peab lahtise kaane peal selgeks tegema,mis kanalis midagi toimub.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#13

N Sept 22, 2005 8:30

Mehed,ärge uskuge õlirõhu tuld!:head:
VT on jälle õhtal omadega-seekord jäi saldoks 7000 mitte eriti tagasihoidlikku kilomeetrit.Kurat,ma ei saa aru,millega me Vanajumala ära oleme pahandanud,et kordamööda mõlemad-VT ja G-"infarkte ja insulte"saavad?
Kuna 2 päeva sai sõidetud olematu õlirõhuga(tegelikult ei tea kui kaua),siis on häving eeldatavasti pöördumatu.... Põhjus arvatavasti õlipumbas-see pole veel lahti käinud:fight:
Aga noh,päev-paar hirmu,mootor maha,pulkadeks ja äkki sõidab jälle.Meil see töö suht käpas juba:drink:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#14

N Sept 22, 2005 9:20

ngl polegi õlirõhu tuld!
ja kui pole, siis ei saa ka uskuda või mitteuskuda!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
mddr
Postitusi: 161
Liitunud: T Jaan 04, 2005 10:41
Asukoht:
Auto:

#15

N Sept 22, 2005 9:32

Algselt postitas: ivomets
ngl polegi õlirõhu tuld!
ja kui pole, siis ei saa ka uskuda või mitteuskuda!


Tohhoo??

Õlitaseme jaoks pole ühtegi märgutuld, aga rõhu jaoks on ju
traditsiooniline punane kannukese pilt. Iseasi, kas teda uskuda või mitte :)

Kaugelt teemast väljas oleme muidugi juba...
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#16

N Sept 22, 2005 9:32

classicul on küll, aga kas see hoiatus mitteuskumise kohta pidi tähendama, et tuluke õigel ajal ei süttinud või kuidas see neil 9000-l õieti käib??
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14290
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#17

N Sept 22, 2005 10:42

Algselt postitas: iisak
Mehed,ärge uskuge õlirõhu tuld!:head:
VT on jälle õhtal omadega-seekord jäi saldoks 7000 mitte eriti tagasihoidlikku kilomeetrit.

Aeg on siis ikkagi lisainstrumendid paigaldada, õlirõhu manokas ja korralik boosti seier jms.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#18

N Sept 22, 2005 11:46

algsele teemale jälle tagasi pöördudes... asi on suhteliselt ebalahe - rihmaratas ja kett ei tee sugugi sellist häält nagu ta oleks korras :(
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#19

N Sept 22, 2005 12:09

Algselt postitas: iisak
Mehed,ärge uskuge õlirõhu tuld!:head:
VT on jälle õhtal omadega-seekord jäi saldoks 7000 mitte eriti tagasihoidlikku kilomeetrit.Kurat,ma ei saa aru,millega me Vanajumala ära oleme pahandanud,et kordamööda mõlemad-VT ja G-"infarkte ja insulte"saavad?
Kuna 2 päeva sai sõidetud olematu õlirõhuga(tegelikult ei tea kui kaua),siis on häving eeldatavasti pöördumatu.... Põhjus arvatavasti õlipumbas-see pole veel lahti käinud:fight:
Aga noh,päev-paar hirmu,mootor maha,pulkadeks ja äkki sõidab jälle.Meil see töö suht käpas juba:drink:


Kas otsime siis mitut plokki? Minu oma ootab Euroopas.
:drive:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#20

N Sept 22, 2005 16:50

to Andres:esialgu käib mootor suurepäraselt,aga nüüd,kus tean,et rõhk on liiga madal,ei tahaks enam käivitada,vaid selgeks teha,mis õlipumbas/-võtturis toimub.

to Cyber:täpselt nii,järgmine ost on kelladeplokk-õlirõhk+temp. turbo manokas,
segukell.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#21

N Sept 22, 2005 17:37

nii...
käisin ja proovisin leida armatuurilt õlikannu kuju--- ja ma tõesti leidsin!! aga ta pole kunagi põlenud ja seepärast arvasin, et polegi olemas!;)
pole tuld- pole õli-pole probleemi!:thumb:

nyyd kysimus- kus andur asub?
kas väljalaskekollektori all käigukasti pool?
mingi imeliku systeemiga kuuskandiga kõrvalt lahtikäiv??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#22

N Sept 22, 2005 20:48

nii taas teemasse :P
Homme selgub siis kas jään mingiks ajaks jalameheks või on asjad pisut paremad (saan näiteks trolliga koju sõita troostist;) )
Vasta