Plokikaanetihendi vahetus (nõu)

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
stennu
Postitusi: 102
Liitunud: R Sept 28, 2007 23:01
Asukoht:
Auto: S5

#1

R Juun 10, 2011 16:30

Kuna plokikaanetihend ootab juba pikemat aega oma vahetust siis oli plaanis see tegemine lõpuks ise ette võtta. Netiavarustest mingi abistava juhendi leidmisel oli paras ikaldus, ainuke võimalus Haynes manual tellida kuskilt kaugelt, paarilauselised õpetused on üpris kasutud sellise
keerukama töö puhul, neid ikka leiab.
Samas kavatsen paar targemat pead veel appi võtta, aga eks Saabil omad kiiksud mida peaks kindlasti teadma.

Sümptomid ka:

Peale vähest sõitmist tekib korralik rõhk jahutussüsteemi (suur voolik radikast plokki paisub). Eelmise omaniku käes oli keema läinud korra ka. Mingi aja tagant väheneb jahutusvedelikku ning vahepeal nägin õlivardal šokolaadipiima(hetkel küll mitte). Summutist valget suitsu ei tule.

Soovikski teada kogemusi inimestelt kes on seda ise teinud ning kas on vaja selleks ka mingeid eriskummalisi tööriistu (kaanelihvimine muidugi spetsialisti käes).

Võimalik ka, et olen selle vahetuse tegemise osas liiga optimistlik...mitu päeva tööd teha ja kõik ***** keerata
oleks halvim variant.

Autoks siis ikka NG900 2.0 t.







Lisatud failid
IQ*
Komakonstaabel
Postitusi: 512
Liitunud: P Okt 24, 2010 13:45
Asukoht:
Auto:

#2

R Juun 10, 2011 20:43

Paistab, et Sulle ei vastata. Vaata seniks teemat:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=6341#pid76224
SAAB on tegusõna!
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#3

R Juun 10, 2011 21:04

Ei midagi isiklikku aga milliseid vastuseid sa siia ootad?
On tehtud seda tööd.
Korduvalt.
Ei midagi keerulist.
Kui enne teinud oled.
On vaja eritööriistu.
Isegi mitu.
Suvalisest poest neid ei saa.
On mõnigad nipid mida peaks teadma.
Isegi mitu.

Kui sa ootad hoopis, et keegi kogenumatest paneb siia kirja töökäigu siis on see pehmelt öeldes liiga optimistlik.

Selle aja jooksul mis nt mina oma kasina trükkimisoskusega kulutaksin kogu protsessi kirjeldamiseks A-st Z-ni jõuaksin vähemalt 2 tihendivahetust ära teha.

Kordan veelkord,et keegi vääriti ei mõistaks-ei midagi isiklikku:beer:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
zill
Postitusi: 432
Liitunud: R Sept 17, 2004 7:15
Asukoht:
Auto:

#4

R Juun 10, 2011 21:37

Ise tavalisel 2,0 vahetanud. Mul oli 9000.
http://www.saabnet.ee/index.php?l=plokk

Vb on abi, mine sa võta kinni ;)
Saku PEOREKKA hooldaja:)
Paulus
Postitusi: 35
Liitunud: L Jaan 30, 2010 19:13
Asukoht:
Auto: Saab 900 ng couple 2,0 136kw 1996; audi a6 c6 q 2,7 140kw 2009

#5

L Juun 11, 2011 0:00

Tõmba endale internetiavarustest SAAB WIS, seal protsessi kirjeldus ilusti olemas
faca
Postitusi: 96
Liitunud: R Mär 02, 2007 15:23
Asukoht:
Auto:

#6

K Juun 29, 2011 11:51

Kas on ka mingi rusikareegel mis km järel seda tuleks teha? Tahaks enne teha kui läheb (185000 hetkel ees 9-3 '99 2.0i), aga samas olen väga reegli "töötavat asja ei parandata" pooldaja.
P.S Mina auto juures selliseid asju kahjuks või õnneks ise kunagi ei tee - pärast peaks ju ennast süüdistama - eestlane ikkagi.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#7

K Juun 29, 2011 12:19

kui midagi teha tahad mis kahju ei tee ja võib isegi kasuks olla, siis võiksid pingutada plokikaane poldid üle.
aga ikka külma mootori puhul.

vaheteleval olen mõnel autol proovinud neid pingutada ja mõnel on ikka päris korralikult saanud juurde keerata.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

R Juul 01, 2011 8:31

Ka sellisel juhul ei tohi ju tuimalt ja suvaliselt "juurde keerata".
Vasta