Kuna plokikaanetihend ootab juba pikemat aega oma vahetust siis oli plaanis see tegemine lõpuks ise ette võtta. Netiavarustest mingi abistava juhendi leidmisel oli paras ikaldus, ainuke võimalus Haynes manual tellida kuskilt kaugelt, paarilauselised õpetused on üpris kasutud sellise
keerukama töö puhul, neid ikka leiab.
Samas kavatsen paar targemat pead veel appi võtta, aga eks Saabil omad kiiksud mida peaks kindlasti teadma.
Sümptomid ka:
Peale vähest sõitmist tekib korralik rõhk jahutussüsteemi (suur voolik radikast plokki paisub). Eelmise omaniku käes oli keema läinud korra ka. Mingi aja tagant väheneb jahutusvedelikku ning vahepeal nägin õlivardal šokolaadipiima(hetkel küll mitte). Summutist valget suitsu ei tule.
Soovikski teada kogemusi inimestelt kes on seda ise teinud ning kas on vaja selleks ka mingeid eriskummalisi tööriistu (kaanelihvimine muidugi spetsialisti käes).
Võimalik ka, et olen selle vahetuse tegemise osas liiga optimistlik...mitu päeva tööd teha ja kõik ***** keerata
oleks halvim variant.
Autoks siis ikka NG900 2.0 t.
Plokikaanetihendi vahetus (nõu)
Ei midagi isiklikku aga milliseid vastuseid sa siia ootad?
On tehtud seda tööd.
Korduvalt.
Ei midagi keerulist.
Kui enne teinud oled.
On vaja eritööriistu.
Isegi mitu.
Suvalisest poest neid ei saa.
On mõnigad nipid mida peaks teadma.
Isegi mitu.
Kui sa ootad hoopis, et keegi kogenumatest paneb siia kirja töökäigu siis on see pehmelt öeldes liiga optimistlik.
Selle aja jooksul mis nt mina oma kasina trükkimisoskusega kulutaksin kogu protsessi kirjeldamiseks A-st Z-ni jõuaksin vähemalt 2 tihendivahetust ära teha.
Kordan veelkord,et keegi vääriti ei mõistaks-ei midagi isiklikku:beer:
On tehtud seda tööd.
Korduvalt.
Ei midagi keerulist.
Kui enne teinud oled.
On vaja eritööriistu.
Isegi mitu.
Suvalisest poest neid ei saa.
On mõnigad nipid mida peaks teadma.
Isegi mitu.
Kui sa ootad hoopis, et keegi kogenumatest paneb siia kirja töökäigu siis on see pehmelt öeldes liiga optimistlik.
Selle aja jooksul mis nt mina oma kasina trükkimisoskusega kulutaksin kogu protsessi kirjeldamiseks A-st Z-ni jõuaksin vähemalt 2 tihendivahetust ära teha.
Kordan veelkord,et keegi vääriti ei mõistaks-ei midagi isiklikku:beer:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kas on ka mingi rusikareegel mis km järel seda tuleks teha? Tahaks enne teha kui läheb (185000 hetkel ees 9-3 '99 2.0i), aga samas olen väga reegli "töötavat asja ei parandata" pooldaja.
P.S Mina auto juures selliseid asju kahjuks või õnneks ise kunagi ei tee - pärast peaks ju ennast süüdistama - eestlane ikkagi.
P.S Mina auto juures selliseid asju kahjuks või õnneks ise kunagi ei tee - pärast peaks ju ennast süüdistama - eestlane ikkagi.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kui midagi teha tahad mis kahju ei tee ja võib isegi kasuks olla, siis võiksid pingutada plokikaane poldid üle.
aga ikka külma mootori puhul.
vaheteleval olen mõnel autol proovinud neid pingutada ja mõnel on ikka päris korralikult saanud juurde keerata.
aga ikka külma mootori puhul.
vaheteleval olen mõnel autol proovinud neid pingutada ja mõnel on ikka päris korralikult saanud juurde keerata.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Ka sellisel juhul ei tohi ju tuimalt ja suvaliselt "juurde keerata".
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989