Soov omal manuaalkastis õli vahetada, sest tase on natuke madal ja ei hakka niisama peale valama. Küll aga on probleem nüüd selles, et mis õli sinna siis sisse kallata.
Kas ainult mingi Saabi originaal SAAB 0063 MTF või võib ka midagi muud?
Autodata pakub 10w30
Liqui molly pakub sellise nimekirja:
MoS2 Leichtlauf 10W-40
Nova Super 10W-40
Formula Super 10W-40
Hochleistungs-Getriebeöl (GL-3+) SAE 75W-80
NG 900 manuaalkasti õli
EDIT: Samas Carring soovitas ATFi panna.
Saada see Carring palun puu taha sellise lausega.:gun:
Mootoriõli käib NG manuaalkasti. Soovitavalt 10W30 ja mineraal.
Kogus 1,8 liitrit.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
EDIT: Samas Carring soovitas ATFi panna.
Saada see Carring palun puu taha sellise lausega.:gun:
Mootoriõli käib NG manuaalkasti. Soovitavalt 10W30 ja mineraal.
Kogus 1,8 liitrit.
Selge MOTOREXil on selline asi tootevalikus olemas Top Speed 10w30.
Carringi kompetentsus, õigemini selle puudumine (kahjuks) on teada tuntud, seepärast saigi siit üle küsitud. Tänud!
Veereme lahedalt! www.vabajooks.ee
Õliteema jätkuks.
Fuchs-i kataloog pakub NG 900 se manuaalkäigukasti valamiseks poolsünt 10w40 õli. 1.8 liitrit on seal samuti kirjas.
Ehk keegi targem oskab komenteerida, Iisak mis arvad? On sellist õli sinna kallata paha mõte?
Fuchs-i kataloog pakub NG 900 se manuaalkäigukasti valamiseks poolsünt 10w40 õli. 1.8 liitrit on seal samuti kirjas.
Ehk keegi targem oskab komenteerida, Iisak mis arvad? On sellist õli sinna kallata paha mõte?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
peale cabrio kasti surma ei mingeid mootoriõlisid enam käigukastidesse, eriti veel mineraalseid.
peamine põhjendus on see, et :
kastis on hüpoidülekanne ja rulllaagrid, kus temperatuuri tõustes lõtkusid hõõrduvate metallide vahel mingeid ei ole , seega õlikile peab olema eriti tugev.
isegi mõtet, kas mineraal- või sünt mootoriõli kasti enam ei ole; mõlemil omad plussid ja miinused aga nad pole selle jaoks.
kui mootoriõli kasutamise peamiseks põhjenduseks kastis on väiksem viskoossus ja seeläbi kergem käikude lülitamine, siis tänapäeval on ka vedelamaid kastiõlisid täiesti saadaval 40 lõpuiga isegi.
On muidugi mingid spetsiaalsed põllumajandusõlid traktoritele ja muudele mehhanismidele, kus tõepoolest üks õli läheb kõikjale; nii mootorisse, käigukasti, sildadesse kui ka hüdraulikaasse aga see ei sobi sõiduautodesse.
Seega kasti kõige lihtsam valik API GL-5.
peamine põhjendus on see, et :
kastis on hüpoidülekanne ja rulllaagrid, kus temperatuuri tõustes lõtkusid hõõrduvate metallide vahel mingeid ei ole , seega õlikile peab olema eriti tugev.
isegi mõtet, kas mineraal- või sünt mootoriõli kasti enam ei ole; mõlemil omad plussid ja miinused aga nad pole selle jaoks.
kui mootoriõli kasutamise peamiseks põhjenduseks kastis on väiksem viskoossus ja seeläbi kergem käikude lülitamine, siis tänapäeval on ka vedelamaid kastiõlisid täiesti saadaval 40 lõpuiga isegi.
On muidugi mingid spetsiaalsed põllumajandusõlid traktoritele ja muudele mehhanismidele, kus tõepoolest üks õli läheb kõikjale; nii mootorisse, käigukasti, sildadesse kui ka hüdraulikaasse aga see ei sobi sõiduautodesse.
Seega kasti kõige lihtsam valik API GL-5.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Pole küll minu mure, kuid ära tüütab see mootoriõli leierdamine. Käigukasti ainult täissünt ja vastavalt saadavusele kas 8748733 või MTF0063. Sobib ka klassikule.
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=8951#pid107609
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=8546#pid103554
http://www.genuinesaab.com/psi/files/93-95man-oil.htm
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=8951#pid107609
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=8546#pid103554
http://www.genuinesaab.com/psi/files/93-95man-oil.htm