9-3 vs 900 püsikiirusehoidja

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
realrainer
Postitusi: 87
Liitunud: E Veebr 23, 2009 1:21
Asukoht: Püssi
Auto: 900 5-door turbo, 9000 Aero

#1

T Aug 09, 2011 22:10

1998 a. 9-3´l puudub püsikas. Ebays oli näha 1997 900 püsikaga hooba, kas nad on identsed? Mida veel vahetada tuleb, peale hoova?:notworthy:
Kasutaja avatar
Motorhead
Postitusi: 613
Liitunud: N Aug 10, 2006 12:23
Asukoht: Tallinn
Auto:

#2

T Aug 09, 2011 22:15

Hoob peaks ka minul olemas olema.
Sul on vaja lisaks kapoti alla plokki ja pedaalide juurde lüliteid.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#3

K Aug 10, 2011 9:03

Mul on mingi mälestus, et 9-3 puhul oli vaja vaid kangi vahetada ja muu oli olemas (natuke tech-iga majandamist ka), aga 900 puhul oli see palju suurem ooper igasugu lisavidinate pärast. Ja kangid ei olnud samad neil autodel... vist.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Mikk195
Postitusi: 102
Liitunud: K Mai 02, 2007 13:22
Asukoht:
Auto:

#4

K Aug 10, 2011 17:52

Oleneb autost, aga ei pruugi piisata vaid kangist. Kui omale paigaldasin, oli vaja ka neid jubinaid, mida Motorhead mainis.

Lisan ka pildi juppidest, mis vajalikud. Ehk siis numbrid 1 ja 8. Number 8 juurde peavad kuuluma ka 2 ja 3.
Muidugi on lisaks vaja siis ka kangi.



Lisatud failid
KastanR
Postitusi: 28
Liitunud: N Nov 05, 2015 21:21
Asukoht:
Auto:

#5

R Nov 06, 2015 14:55

Kas piisab ainult eelpool mainitud plokist, uuest kangist ja kahest lülitist pedaalide juurde? Juhtmestik olemas? Ja kui keegi pakub, oleks huvitatud :)
Pereira
Postitusi: 136
Liitunud: T Mai 22, 2007 18:37
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 3.0 V6 Griffin MY2001

#6

R Nov 06, 2015 15:05

Kui omala ajal uurisin, siis mäletan, et määrav oli kas on turboga või turbota masin. Ehk siis mootorijuhtimine erinev. Kuna mul oli turbota, siis oli see üsna kallis lõbu. Turboga kordades odavam (kujundlikult öeldes tõesti ainult kangi vaja).
KastanR
Postitusi: 28
Liitunud: N Nov 05, 2015 21:21
Asukoht:
Auto:

#7

R Nov 06, 2015 15:22

Turbota, 9-3 2.0 96kw
oswald
Postitusi: 376
Liitunud: L Veebr 28, 2009 12:28
Asukoht:
Auto: 9-5 1.9tid 2007 ATM

#8

R Nov 06, 2015 15:26

Olen üsna kindel, et suunatule/püsika juhtimise kang on sama ng900->9-5 2009 "eelviimase mudelini" (vahepeal olid mul nii 900 kui 9-5). Pistik peaks olema paremal pool mootorirumis tülemüüri juures. Kui seal on midagi, siis on juhtmestik olemas. Minu 900 mingit tech2 soove ei ilmutanud, tundis kohe ära.

Kogu püsika komplekt jäi mul alles, aga sinnakanti satun alles jõulude ajal, seega aktiivselt ma seda pakkuda ei saa.

Elektrooniline vs trossiga süsteem ei oska kommenteerida, pole huvi tundnud. Endale arusaam on selline, et motronic on trossiga ja trionic elektrooniline, samas see ei pruugi üldsegi mitte tõde olla. (EPG ütleb, et b204 ja b234 mootori juures on kaabel)

EDIt: 96KW peaks trossiga olema.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

R Nov 06, 2015 15:41

T5 ja Motronicu puhul on trossiga. T7 ja õlipressid on ilma trossita.:P
mätu
Postitusi: 53
Liitunud: N Veebr 07, 2008 17:28
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 Aero

#10

R Nov 06, 2015 16:30

Mul sama asi, et sooviks püsikat külge panna, kang on ühendatud, kuid andurid ja kapotialune plokk/andur on puudu või siis ei tea täpselt milline see on.

Lisatud failid
Always on the wheels!
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 517
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: SAAB 90 1984

#11

R Nov 06, 2015 20:21

Vale püstaku juures vaatad. Tee nüüd pilt kaassõitja poolsest püstakust kah ;)
ebuprofen
Postitusi: 464
Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
Asukoht: Iru
Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
Kontakt:

#12

R Nov 06, 2015 21:05

jah, kaassõitja poolt peab olema üks karbike trossiga, nagu siin, piduri ja siduri pedaalide lüliteid ka vaja.

http://farm3.static.flickr.com/2091/1817806918_737c059feb_o.jpg

ja ainult kangi vahetus oli vist 2003-2007 9-3del ja Techiga oli vaja aktiveerida.
mätu
Postitusi: 53
Liitunud: N Veebr 07, 2008 17:28
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 Aero

#13

R Nov 06, 2015 23:46

Kahjuks teisel pool sellist karbikest ei ole.


Lisatud failid
Always on the wheels!
ebuprofen
Postitusi: 464
Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
Asukoht: Iru
Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
Kontakt:

#14

L Nov 07, 2015 9:22

sul selline tunne, et isegi kaablit pole, mis ühendub selle plokiga.
minu 98 9-3l oli vähemalt kaabel ka, et oli vaja ainult plokki sisse panna ja ühendada (ja kõik teised vajalikud jupid), aga sinul tundub et isegi valmidust ei ole, aga võin eksida.
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 490
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#15

L Nov 07, 2015 9:49

tegemist T7-ga, ehk siis ei ole vaja mingit karbikest.
kui kang on küljes ja ei tööta, siis tuleb üle vaadata pedaalide lüliti(d). kui neid ei ole, siis külge panna ja kui on, siis korda teha.
mätu
Postitusi: 53
Liitunud: N Veebr 07, 2008 17:28
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 Aero

#16

E Nov 09, 2015 9:41

Eelmine omanik oli kangi külge pannud, kuid andureid ta ei jõudnud paigalda. Sel juhul kui kellelgi on pakkuda andureid, siis pakkumised oodatud. Kas ühendamine on klick and go?
Always on the wheels!
oswald
Postitusi: 376
Liitunud: L Veebr 28, 2009 12:28
Asukoht:
Auto: 9-5 1.9tid 2007 ATM

#17

E Nov 09, 2015 10:01

Uus lüliti maksis Vikingis viimati ~13 tugrikut, seega pole kasutatult ostes võit eriti suur..
mätu
Postitusi: 53
Liitunud: N Veebr 07, 2008 17:28
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 Aero

#18

E Nov 09, 2015 11:17

Tänud vastuste eest, uurin VMist lülitit.
Always on the wheels!
viper85
Postitusi: 106
Liitunud: T Nov 05, 2013 21:01
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-3OG, MB S213, BMW E39 Touring, Porsche 944S

#19

E Jaan 04, 2016 19:05

9-3 1998a 85kw TiD oli ainult hooba (lüliti, kang) vaja. Midagi aktiveerima ei pidanud.
KastanR
Postitusi: 28
Liitunud: N Nov 05, 2015 21:21
Asukoht:
Auto:

#20

N Jaan 07, 2016 8:35

Kui mul 98 aasta 2.0 96kw, kas siis sellele on võimalik püsikiiruse hoidja panna? Saan aru, et vaja läheb kangi, mootoriruumis blokki, pedaalilüliteid ning pärast kedagi, kes tech2 oskab käsitleda?
Vasta