Diesel Particulate Filter (DPF) asub väljalaskesüsteemis ning on eesmärgiga koguda endasse tahma, et mitte lasta seda atmosfääri. Sellest tingituna, vajab see aeg-ajalt puhastamist, et täis ei tahmaks, sest täis tahmanud filter võib põhjustada mootori efektiivsuse langust ja pikemas perspektiivis võib vajada ka remonti.
DPF-i süsteemist välja programmeerimine ja selle eemaldamine on keelatud, kuid, et selle töökindlus tagada, vajab see vahetevahel läbi põletamist.
Saabide DPF-i puhastamine toimub läbi arvuti, seega pakun võimalust lasta arvutil DPF läbi kõrvetada, mis õigeaegsel tegutsemisel tagab DPF-i töökindluse.
Samuti kui juba DPF-i puhastamine toimub ja arvuti on küljes, siis on võimalik ka veakoode lugeda.
Aega võtab kogu protseduur ca. 15 minutit.
Huvi korral, kirjutada privaatsõnum. :)
Tänan, et hoiad teema puhtana!
Küsimused, mured, ettepanekud kõik läbi privaatsõnumi.
DPF filtri regenereerimine
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Pakkud teenust?
Mida tahtsid selle postitusega öelda?
DPF puhastab/läbipõletab kogunenud tahma ise, juhul kui andurid on korras ja mootor on saavutanud töö temperatuuri.
Läbipõletamist vajaksid need kes ainult linnas lühikesi otsi sõidavad.
"DPF-i süsteemist välja programmeerimine ja selle eemaldamine on keelatud..." - ja mis sellest? Eemaldad ja ei näe rohkem probleeme sellega! TÜV läbib probleemidetta ka tahmafiltritta(tahma osakeste suurust ei mõõdeta)!
Mida tahtsid selle postitusega öelda?
DPF puhastab/läbipõletab kogunenud tahma ise, juhul kui andurid on korras ja mootor on saavutanud töö temperatuuri.
Läbipõletamist vajaksid need kes ainult linnas lühikesi otsi sõidavad.
"DPF-i süsteemist välja programmeerimine ja selle eemaldamine on keelatud..." - ja mis sellest? Eemaldad ja ei näe rohkem probleeme sellega! TÜV läbib probleemidetta ka tahmafiltritta(tahma osakeste suurust ei mõõdeta)!
__In Boost We Trust__