BLACK FRIDAY 2018 - soodustused/pakkumised

Firmade sooduspakkumised Saabiomanikele
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 804
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#26

N Juul 02, 2020 19:39

Lugupeetud ESK liikmed ja foorumi kasutajad. Ärme pisiasjade pärast omavahel kakle vaid jääme viisakateks. Ei ole ma Maptun Parts tegevuse kohta midagi räiget väljendanud kuigi ehk vöikski. Kui aga firmale ei ole piisav tellimus summa mille väärtuses ka Rootsis paljud samas hinnas /väärtuses söidukit omavad siis töesti on targem auto "tuunimise" asemel juba sobiv tehasesöiduk osta. Minu töötasu vöimaldaks ka 560 HP BMW M6 ga Kiltsi lennuväljale OMC söitu tegema minna kuid valisin huvitavama tegevuse neid SAAB e veidi kiiremaks sättides.
KUTUSEVOOLIKUT ostes suhtlesin klienditeenindajaga ja härra väitis , et RXP 340 lph pumba juures soovitatud lisadetail (paigaldussari suure tootlikusega kutusepumbale) voolik talub etanooli . Kuid reaalselt selgus , et voolik seespoolt talub etanooli aga pundub kui voolik etanooli sisse uputada. - seega kontoris ei teata mida kusagilt tarnija käest tellitakse ja oma klientidele pakutakse.
Möned ärimehed panevadki bisnessi pöörlema möttega miljunääriks ruttu saada kuid teine ettevötja teeb jätkusuutliku äri aastakumneid töötajatele head palka makstes ja ise ka normaalselt toime tulles.
Varuosad tellisin MaptunParts Rootsi laost kuid MaptunPartsil on ka Soomes esindaja kes teatud pandivaruosadega ( turbod , plokikaaned ) tegeleb ja vajadusel ka kliente nöustab.
Kuna eelmise tellimuse puhul sain klienditeenindajalt järgipäritud detaili kasutusomadustega petta ja viimase tellimuse puhul mitmeid mingeid laialivalguvaid seletusi e-kirjades miks nad tellimust täita ei suuda siis midagi head selle firma kohta minul öelda pole. Ligi 1000 eur maksva ja nagu Emexi risuhunnikust väljatömmatud summutikomplekti koha pealt olen veel vähe selle firma toimetamise kohta halvasti öelnud.
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 804
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#27

R Juul 17, 2020 0:01

Maptun Parts klienditeenindus on mingi "banaanivabariigi" tasemel. Reklamatsioonile küll vastati e-kirja teel aga pakuti kompensatsiooniks 500 sek/ca48 eur mölkipekstud ja mitmest kohast värvikahjustusi saanud detaili eest. Huvitav millal ja mismoodi nad kompenseeriks kasvöi selle summuti täieliku uuesti värvimise , mölki välja saada kroomterasest vist ei önnestu. 02.06.2020 sai räägitud klienditeenindajaga telefonitsi ja kokku lepitud selle sidurikorvi (Spec) mida nad tarnida ei suuda tellimise tühistamine ja detaili+transpordiraha tagastamine. Tänase päeva seisuga ma seda lubatud tagasimakset ei näe. Tundub hädise firmaga tegu vist olevat kel rahavood ummikus ja pankrott varsti käes.
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#28

R Juul 17, 2020 9:02

Väga kummaline lugu Maptuns-iga, olen ka sealt üht-teist tellinud ja alati asjad suht kiiresti kätte saanud ning kvaliteediprobleeme pole ka olnud.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
caarel
Postitusi: 313
Liitunud: N Veebr 22, 2007 15:50
Asukoht:
Auto:

#29

R Juul 17, 2020 14:17

Siiani tellinud Maptun'st ca 10 korda ja kõik on alati 2 päeavaga kohale tulnud. Mu jubinad on olnud ka lihtsamate killast, al'a mõni klapp või torujupp.

Küll aga sai Speedpartsist tellitud NG9-5'le tuuning. Kauba kättesaamine venis. Kõigepealt tuli pool kaupa kohale (klassiku kolle tihend) ja tuuningu aparaat tuli 3 kuud hiljem kohale. Aparaadis sees oli OG9-5 tuuningu soft. Sai siis soft speedpartsi abiga välja vahetatud ja siis selgus, et see NG9-5 asi neil ei tööta. Lülitab vaid tulukesi sisse ja välja, kuid autost infot kätte ei saa. 2 kuud jändasin. Sai teiste NG9-5 peal ka proovitud, tulemus sama. Speedpartsi palvel sai saadetud videosid ja pilte, et nad saaks aru, mismoodi auto käitub, kui jubin külge ühendada. Lõpuks tüübid enam ei vastanud. Kulus veel kuu aega, kuniks uuesti vastasid, et teevad refund. Siis ajasin ca 1,5 kuud seda refundi taga. Kogu jama kestis üle poole aasta. Enam ei julge sealt küll midagi tellida. Jäi ka mulje justkui hakkaks firma kokku kukkuma.
Kasutaja avatar
Teretali
Saabiklubi liige
Postitusi: 270
Liitunud: P Juul 03, 2016 0:56
Asukoht:
Auto:

#30

R Juul 17, 2020 14:33

Natuke soodukatest ka vehele: https://sv.bsr.se/ endiselt -20%. Piduritel üle -30%.

Kuigi ka seal see töökorraldus on veidi imelik. Peale seda kui mu pakk oli juba teele pandud, võttis samast kohast mingi teine tegelane minuga ühendust ja ütles et ta hakkab nüüd mulle saadetist kokku panema et tahab mõnda asja täpsustada. Aga vähenalt tuli asi peale tasumist kiirelt ja korralikult pakendatult.
Pilt
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 804
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#31

L Juul 18, 2020 0:25

Kui MaptunPart sist möned poldid ja mootori hoolduskomplektid(ölid,filtrid) paarisaja eur väärtuses tellida siis ehk tulebki peale tasumist järgmisel päeval pakk teele. Eelmine aasta nii oligi. Kui aga teed suurema tellimuse mis sisaldab ka detaile mida kohe laos pole ja on vaja tellida siis läheb tüüpidel pöial suhu. Kui tellimuse peale tarnitavaid detaile on mitmeid siis püütakse küll detailid ehk kuhugi riiulisse komplekteerida kuid hups , parem käsi ei tea mis vasak teeb ja kui riiulisse keegi pani pidurisadula ka valmivat summitikomplekti ootama siis teisel päeval tööl olev tüüp aga uurib järgmise kliend tellimust ja kuna riiulis sobiv pidurikomplekt olemas siis järgmise kliendini see rändabki. See aga kes pool aastat kannatlikult ootab jääkski ilma kuna alati ju mingi detail puudu ja eraldi kohaletoimetamine on KALLIS. Ja klienditeenindajad kes kliendiga e-kirja teel suhtlevad on selles firmas NEMO d. , ei mingit nime kirja alla vaid ainult - MaptunParts. Reklamatsioonile vastas Anders Olsson kuid temagi ei ole selle töönaädala ehk 5 tööpäeva jooksul suvatsenud vastata minu väitele , et 48 eur on ca 1000 eur maksva rikutudtud toote kompensatsioonina naeruväärne summa.
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 804
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#32

L Jaan 02, 2021 21:27

Aastal 2020 ei tellinud Black Friday kampaania puhul midagi SAAB ile vajaminevat nn Netikauplustest. Enamus vajalikke detaile sai ostetud ProCarService st. Telefonikönele vastab selles firmas oma eriala suhthästi tundev härrasmees Riku ja kuigi tahtsin ise nii mönegi detaili puhul "aretusi" teha vötsin löpuks varuosamüüja nöuandeid kuulda. Saadeti just see varuosa mille sobivuses Riku oli kindel. Tarne Jyväskyläst Espoosse järgmise tööpäeva jooksul nii , et teenindus korralik ja kiire.
Ja kuna Maptun Parts müügiosakonna vastutav töömees Hr. Anders Olsson suutis löpuks vajalikud "rattad" öiges suunas pöörlema panna siis möningad päevad enne järjekordse Black Friday saabumist tagastati minu krediidiarvele kätte saamata jäänud Spec sidurikomplekti maksumus ja ka ca 100 eur (10%)mittekaubanduslikuvälimusega summutikomplekti hinnast. Reaalselt mingit kompensatsiooni ma ei saanud kuna krediteerisin pea terve kalendriaasta seda MaptunParts nime all toimivat hädist ettevöttet. Kuid KORREKTSUSE möttes siiski avaldan antud informatsiooni , et lausa petistega ka tegu pole.
Vasta