1. leht 1-st

Keevitustööd Saabidele ja Klassiku õõtsakinnituste taastamine

Postitatud: T Juun 12, 2007 12:58
Postitas vulkanus
Tegin oma ürgaegse info ringi .
Pakun ka endiselt hobi korras ja hooajaliselt keevitustöid enamasti ikka Saabidele .Oodatud endiselt ka klassikud oma õõtsakinnitustega ja muu roosteprobleemidega .
Teostan ainult keevitamist ja pinnad katan krundiga .Edasine töö tuleb mujalt tellida.

Lembit Palm
56562458
lembit@palmdisain.eu

Klassiku õõtsakinnituste taastamine

Postitatud: K Jaan 30, 2008 16:03
Postitas vulkanus
Teadmiseks kõikidele klassikuomanikele, et kontrollige varakult oma õõtsakinnitusi ,kuna viimasel ajal on tulnud masinaid mille olukord on nii hull,et taastamine on muutumas suht mõtetuks.
Esmane mulje võib ju tunduda, et on kõik korras kuid vaadake ikka lähemalt, liiga hilja avastades läheb taastamine väga keerukaks ja ka kulukaks .
Veel teadmiseks, et küsisin Almelost viimasel korral, et kuidas nende õõtsaplekkide tootmisega on, siis hetkel toodab neid vaid 1 firma soomes ja võib antud detaili tootmise igal hetkel ära lõpetada kuna nõudlus pidi väike olema???????? (huvitav kuidas siis nii, nagu soomes neid klassikuid vähe oleks)
Seega, kui teate, et niikuinii peate keevitamise ette võtma millalgi, siis võiksite juba varakult õõtsaplekid ära osta ,nii põhja, kui küljeplekk.
Eeldatavasi tuleks osta kaassõitja poolsed plekid, juhi poolne ei mädane eriti kuna saab pidevalt õli kaela kuid on ka erandeid.

terv. Vulkanus

Klassiku õõtsakinnituste taastamine

Postitatud: K Jaan 30, 2008 16:17
Postitas KT100
Palju maksavad ja kust tellida?

Klassiku õõtsakinnituste taastamine

Postitatud: K Jaan 30, 2008 16:47
Postitas vulkanus
Tellida saab sellisest firmast nagu Almelo suur sõjamäe 20 ja võiblla saab ka ben autotarvest järvel kuid seal on kindlasti kallim
Hind on varieeruv, kui ostad põhjatükk ja küljetükk koos siis on hind odavam 650 eeku, kui eraldi tükid siis pea 200 eeku kallim.

Klassiku õõtsakinnituste taastamine

Postitatud: K Jaan 30, 2008 17:18
Postitas LPT
Mina sain omal ajal Volta Autost.

Klassiku õõtsakinnituste taastamine

Postitatud: K Jaan 30, 2008 19:31
Postitas part
kas tohiks paluda terve kõnealuse õõtsaremondiplekkide seti pilti ja ühtlasi ei teeks paha ka teada kas need sobivad tõestatult nii 99 kui iga klassiku (so siis algusest kuni 1993/4) lappimiseks ?

Klassiku õõtsakinnituste taastamine

Postitatud: K Jaan 30, 2008 21:46
Postitas vulkanus
Klassikul küll, kuid mitte 99 sellel on hoopis teine ehitus ja ka õõts on teistsugune (ks 99 jaoks plekke tehakse pole küsinud need plekid olen ise teinud tavaliset)
Pildi võin teha homme sest vaevalt ma seda netist leian .

võibolla saab tõesti ka voltast ei ole kursis kuid tulevad ikka kõik ühest kohast

Klassiku õõtsakinnituste taastamine

Postitatud: N Jaan 31, 2008 20:44
Postitas mart96
Soomes neid plekitükke minu teada küll ei tehtud/tehta.
Ikka vana kuulus taani firma klokkerholm valmistas(b) neid ja eks nende asjadega hakkab raskem olema, mida aasta edasi.
Eestis kauples nendega Veng(ja kõik teised ka muidugi)-algselt arvan on nad kõik sealt Klokkerholmist. Praegu just vaatasin Vengi lehte ja nimekirjas enam pole-pildil(lisatud) aga on küll.
Eelmisel aastal üks soomlane otsis ka neid ja ühe tüki pidi tehasetellimusest ootama, aga muidu sai Motonetist.

Lisatud failid

Klassiku õõtsakinnituste taastamine

Postitatud: R Veebr 01, 2008 11:48
Postitas vulkanus
Mulle igatahes nii öeldi ,et tootmine piiratud ja too vajaminev jupp toodi mingist soome tegialt
Nimede mälu mul pole, seega täpselt öelda ei saa, jupil endal aga kõik kirjad soomekeelsed, niiet võib ju uskuda.Aga vahet ju pole, kui saada veel on, siis tuleb krabada.:D

PS. pildil, tegemist siis kõige esimeste, alumiste juppidega, seal antud siis kaks varianti, kas kukku keevitatuna või eraldi.
Muideks kokkukeevitatud variant ei sobi hästi, mõõtudega on mööda pandud ja valesti kokku keevitatud:gun:. Seega tuleb detail uuesti lahti lõigata, aga on ka odavam ja ega lahtilõikamine tükki küljest ära ei võta .

Klassiku õõtsakinnituste taastamine

Postitatud: E Jaan 24, 2011 13:55
Postitas vulkanus
Vaatasin, et teema on suht viimasesse otsa langenud, tõstaks veidi ette poole .
Endiselt saavad saabiomanikud minult keevitusabi ja nagu ennemgi siin välja öeldud, mida varem keevitama tulla seda parem;)

NB sumpsiabi pakub, aga üks tore mees Mähel. Teeb väljalaske kasvõi otsast lõpuni uue.
tel.5021001

Klassiku õõtsakinnituste taastamine

Postitatud: T Mai 10, 2011 18:13
Postitas vulkanus
Kevad käes, aeg õõtsakinnitused korda teha.
Ei taha ähvardada kuid võibolla tegutsen Tallinnas veel viimast aastat siis viib elutee jäädavalt Kuusalusse.
Seega suvi ees ja kui kellelgi vaja asi ette võtta suve jooksul ,siis andke varakult teada ,saan plaane teha.

Terv
Lembit Palm

Klassiku õõtsakinnituste taastamine

Postitatud: T Mai 10, 2011 19:06
Postitas Trionic
Kevad käes, aeg õõtsakinnitused korda teha.
Ei taha ähvardada kuid võibolla tegutsen Tallinnas veel viimast aastat siis viib elutee jäädavalt Kuusalusse.
Seega suvi ees ja kui kellelgi vaja asi ette võtta suve jooksul ,siis andke varakult teada ,saan plaane teha.

Terv
Lembit Palm


Seisab õues üks 90,millel oleks vaja seda teha.Palju küsid?

Klassiku õõtsakinnituste taastamine

Postitatud: N Mai 12, 2011 11:57
Postitas vulkanus
Kuna endalgi 90 siis tavaliselt seal lood just parimad ei ole ja tihti on läbi ka juhipoolne õõtsakinnitus, seega lambist pakun ,et jääb hind kuskil 200 eur +- 10 eur kokku, mõlemad pooled.
Aga täpselt ütlen, kui asja näen.
Aega kulub asja peale kuskil -
5 päeva

Klassiku õõtsakinnituste taastamine

Postitatud: L Okt 15, 2011 1:20
Postitas jürto
Hästi teed poiss, hästi teed.

Tänud mõlemalt Põhjaka SAAB tüüpi romult.

Re: Keevitustööd Saabidele ja Klassiku õõtsakinnituste taastamine

Postitatud: N Sept 13, 2018 12:50
Postitas vulkanus
Tegin väikese algteema muudatuse ja tõstan jälle rohkem nähtavaks.