Audacer Teenindus
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
sai ka külastatud ja autole vana tavoti asemele uued mahlad nobedasti sisse.
Muidugi mootoriõlivahetus oli võidetud Saabide Talverallilt, samas käigukastis oli paras tumedat värvi saast, mis ka vahetusse läks.
Hommikul helistasin ette ja öeldi, et tule ja teeme ära, ja nii kui kohale jõudsin, sai peagi tõstukile masin aetud. supper!
Samas nalja sai ikka kah: hr iisak mainis nagu muuseas, et kui tasuta õlivahetusse tuled, siis tuleks tulla ikka oma autoga, mitte ei võta sõbra käest autot ja lased tasuta õlivahetuse teha ja siis kasseerid sõbra käest 500 kr.
:thumb:
aga Kiitus poistele!
Muidugi mootoriõlivahetus oli võidetud Saabide Talverallilt, samas käigukastis oli paras tumedat värvi saast, mis ka vahetusse läks.
Hommikul helistasin ette ja öeldi, et tule ja teeme ära, ja nii kui kohale jõudsin, sai peagi tõstukile masin aetud. supper!
Samas nalja sai ikka kah: hr iisak mainis nagu muuseas, et kui tasuta õlivahetusse tuled, siis tuleks tulla ikka oma autoga, mitte ei võta sõbra käest autot ja lased tasuta õlivahetuse teha ja siis kasseerid sõbra käest 500 kr.
:thumb:
aga Kiitus poistele!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Noh ... tegijatel ikka juhtub. Loodetavasti saate foorumiväliselt kaubale ja siin ei lähe suureks sõimuks ja mustamiseks ... :)
Algselt postitas: cilpkonn
OT: Saab E39 oli väike iroonia või sedasi... meil nagu Saabifoorum või miskit sellist, milleks siin arutada, et E39 seeria viiesele said vedrud valepidi või ristipidi alla?
Ära iroonitse siis, sama ka enricole, saab ka viisakamalt.
Arvan, et kõik on õiges kohas ja täiesti teemas. Vastaseljuhul peaks tõstatama küsimuse, et milleks panna ka näiteks naljarubriiki mitte saabiga seonduvaid postitusi jne....
Lihtsalt tõmbame duure maha, ei pea juuksekarva lõhki ajama ja tähti närima. Väga palju selle foorumi teemadest koosnevad mingisugustest tähenärimistest ja vaidlemistest, kas läheb teemasse jne.... No kui ikka tõesti väga mööda on siis loomulikult tuleb teha märkus aga see, mis siin toimub on absurd...
Vahel tarvilikku infot otsides ja mõnda pikka teemat lugedes, ei jaksa isegi lõpuni lugeda, kuna on sellist "müra" täis ja loobun. (kas see ei peaks mitte vastupidi olema?)
Konstruktiivne kriitika ei ole alati halb.... pigem vastupidi
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Algselt postitas: enrico
ei bmw e39 ehk siis 5 seeria !
pidavat olema ka kõva bemmi mees nagu kuulsin:eureka:
aga jah peale seda postitust jõudis mõnelt foorumikaaslaselt ka tagasiside et need ei ole ainukesed asjad, kasutaja jätan endatead!
3 küsimust sulle Enrico:
Millal sa käisid E39-l vedrusid meie juures vahetamas?
Kui ilmnesid probleemid siis miks sa meie poole ei pöördunud?
Miks sa oma esimese posti ära kustutasid?
Mina juba tean õigeid vastuseid aga oleks ilus kui sa teistele need ka lahti kirjutad.
Ma ootan homme õhtuni sinupoolseid selgitusi. Siis kirjutan ise siia kuidas asjad tegelikult olid.
Ilusaid jõule sulle!
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kuna vastust ei ole Enricolt tulnud siis ma vastan ise.
Väidetavalt tahtsid sa kõnealust E39-t osta.
Koos müüjaga läksite te Valdeku juurde Carmasters OÜ-sse ostueelset tegema.
Valdek tuvastas lisaks muudele puudustele mida ma siinkohal ei hakka üles lugema ka "valesti" paigaldatud esivedrud. Autoomanik kes on mu väga hea tuttav informeeris mind koheselt kuna paar kuud tagasi sai sellel autol meie juures esiamorte vahetatud.
Peale Valdekuga konsulteerimist palusin auto Kadakasse tagasi tuua, et ilmnenud viga kõrvaldada.
Selgitaks natuke ka probleemi olemust.
E39-l ei ole amordi küljes vedrukanduril sellist fikseerivat kohta nagu näiteks 9-5-l. Ehk siis vedru saab panna 360`kraadi erinevatesse kohtadesse. Meie ainuke viga oli see, et amorte vahetades sai tagasi kokku pandud vanade asendite järgi ilma TIS-ist(BMW remondi- programm) kontrollimata. Ehk siis vedrud olid juba eelnevalt valesti autol all. Lihtsalt öeldes oli vedru amordi suhtes 90`keeratud. Ehkki sellest ei muutunud midagi halvemuse poole(ei muutu vedru pikkus, tööpiirkond, sillageomeetria) siis JOKK-ides olid need tõesti valesti all.
Tänaseks on autol uus omanik ja see ei ole mitte Enrico.
Seega jääb mulle täiesti arusaamatuks Enrico postituse mõte. Milleks on vaja suvalistel isikutel pa...a ventilaatorisse loopida? Muutusid su jõulud sellest ilusamaks?
Jätkuvalt ootan Enrico poolset selgitust juhtumile.
Teistele suutsin ehk pilti natuke selgemaks muuta ma loodan.
Väidetavalt tahtsid sa kõnealust E39-t osta.
Koos müüjaga läksite te Valdeku juurde Carmasters OÜ-sse ostueelset tegema.
Valdek tuvastas lisaks muudele puudustele mida ma siinkohal ei hakka üles lugema ka "valesti" paigaldatud esivedrud. Autoomanik kes on mu väga hea tuttav informeeris mind koheselt kuna paar kuud tagasi sai sellel autol meie juures esiamorte vahetatud.
Peale Valdekuga konsulteerimist palusin auto Kadakasse tagasi tuua, et ilmnenud viga kõrvaldada.
Selgitaks natuke ka probleemi olemust.
E39-l ei ole amordi küljes vedrukanduril sellist fikseerivat kohta nagu näiteks 9-5-l. Ehk siis vedru saab panna 360`kraadi erinevatesse kohtadesse. Meie ainuke viga oli see, et amorte vahetades sai tagasi kokku pandud vanade asendite järgi ilma TIS-ist(BMW remondi- programm) kontrollimata. Ehk siis vedrud olid juba eelnevalt valesti autol all. Lihtsalt öeldes oli vedru amordi suhtes 90`keeratud. Ehkki sellest ei muutunud midagi halvemuse poole(ei muutu vedru pikkus, tööpiirkond, sillageomeetria) siis JOKK-ides olid need tõesti valesti all.
Tänaseks on autol uus omanik ja see ei ole mitte Enrico.
Seega jääb mulle täiesti arusaamatuks Enrico postituse mõte. Milleks on vaja suvalistel isikutel pa...a ventilaatorisse loopida? Muutusid su jõulud sellest ilusamaks?
Jätkuvalt ootan Enrico poolset selgitust juhtumile.
Teistele suutsin ehk pilti natuke selgemaks muuta ma loodan.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
IMO peaks enrico üldse enne millegi ütlemist kommenteerima tema kohta käivat teemat - Kasutaja Enrico - pisisuli?
terv, teager
terv, teager
Aga minul on hoopis teistsugune küsimus. Nimelt kas härrastel Audaceris ka kohapeal korralikku mootoriõli ja filtreid on? Samuti kuidas on lood mõne torujupiga (katalüsaatori asemele)? Või peaks vahetuse sooviga eelnevalt ostetud olema? Jube tahtmine on millalgi lähitulevikus Teid külastada.
Algselt postitas: cilpkonn
OT: Saab E39 oli väike iroonia või sedasi... meil nagu Saabifoorum või miskit sellist, milleks siin arutada, et E39 seeria viiesele said vedrud valepidi või ristipidi alla?
Räägitakse külle,et ärge kasutage "quote`t"-raiskab serveriruumi.Samas antud p...aloopimises "pisisuli enrico" poolt oleks herr cilpkonn "quote" abil säilitanud algse postituse(mis küll tegelikult lõplikult kadunud ei ole).
lihtsalt teemasse haakuv OT.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Järgmine nädal Audaceris 9-5 nädal:eureka:
Suur hooldus 3800.-
Sisaldab:
Mootoriõli ja -filter
ATM-kasti õli(4käiguline ATM)*
Õhufilter
Salongifilter
Küünlad(BCPR6ES)**
Krytox
Hooldustööd
Veermiku kontroll
Pidurite kontroll
Lekete kontroll
Seisupiduri kontroll ja reguleerimine
Piduriõli veesisalduse test
Jahutusvedeliku T`test
Aku test
Valgustusseadmete kontroll
Uste kontroll ja määrimine
Veateadete lugemine
Pakkumine kehtib 15-19.02`10
Broneeri aeg juba täna:facts:
*5käigulise ATM hinnalisa 360.-
**PFR6H-10 hinnalisa 700.-
Suur hooldus 3800.-
Sisaldab:
Mootoriõli ja -filter
ATM-kasti õli(4käiguline ATM)*
Õhufilter
Salongifilter
Küünlad(BCPR6ES)**
Krytox
Hooldustööd
Veermiku kontroll
Pidurite kontroll
Lekete kontroll
Seisupiduri kontroll ja reguleerimine
Piduriõli veesisalduse test
Jahutusvedeliku T`test
Aku test
Valgustusseadmete kontroll
Uste kontroll ja määrimine
Veateadete lugemine
Pakkumine kehtib 15-19.02`10
Broneeri aeg juba täna:facts:
*5käigulise ATM hinnalisa 360.-
**PFR6H-10 hinnalisa 700.-
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
-
- Postitusi: 239
- Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
- Asukoht:
- Auto:
Hädas konkreetselt ei ole aga diagnostikas ei ole auto minu käes veel kordagi käinud. Seega pakuks huvi küll.
Järgmine nädal on Audaceris 9000 nädal:headbang:
Kevadine hooldus.
Sisaldab materjale:
Mootoriõli+filter
Õhufilter
Sal.filter
Kütusefilter
Krytox
Vaakumvoolikud
Univ.puhastusaine
Abimaterjalid
Teostatavad tööd:
Mootoriõli, mootori õlifiltri ja mootori õhufiltri vahetus
Salongi- ja kütusefiltri vahetus
Süüteküünalde kontroll
DI-kasseti määrimine
ATM kastiõli taseme kontroll
Juhtmestiku, torude, lõdvikute, õli- ja kütusetorude kontroll
Jahutusvedeliku külmakindluse kontroll
Jahutusvedeliku paisupaagi, roolivõimendi vedeliku, pesuvedeliku anuma ja aku
vedelikutaseme kontroll
Akuklemmide puhastus ja määrimine
Veermikuosade kahjustuste esinemise, kulumise, ja kummidetailide vananemise kontroll
Mootori, käigukasti kahjustuste ja lekete esinemise kontroll
Piduriklotside ja ketaste kulumise kontroll
Seisupiduri kontroll ning reguleerimine
Rehvide rõhu kontroll
Varuratta rõhu ja seisukorra kontroll
Rattamutrite kontroll ja pingutamine ettenähtud momendiga
Sõidutulede, mõõdikute, hoiatustulede, kontrolltulede ja helisignaali kontroll ja reguleerimine
Klaasipesurite, -puhastite kontroll ja reguleerimine
Uste kontroll ja määrimine
Kapotiriivi, turvariivide ja hingede kontroll ja määrimine
Hind on 2900.-
Lisatööd:
ATM õlivahetus(sisaldab õli, filtrit ja tööd) 1050.-
Manuaalkasti õlivahetus 550.-
Broneeri aeg juba täna:facts:
Kevadine hooldus.
Sisaldab materjale:
Mootoriõli+filter
Õhufilter
Sal.filter
Kütusefilter
Krytox
Vaakumvoolikud
Univ.puhastusaine
Abimaterjalid
Teostatavad tööd:
Mootoriõli, mootori õlifiltri ja mootori õhufiltri vahetus
Salongi- ja kütusefiltri vahetus
Süüteküünalde kontroll
DI-kasseti määrimine
ATM kastiõli taseme kontroll
Juhtmestiku, torude, lõdvikute, õli- ja kütusetorude kontroll
Jahutusvedeliku külmakindluse kontroll
Jahutusvedeliku paisupaagi, roolivõimendi vedeliku, pesuvedeliku anuma ja aku
vedelikutaseme kontroll
Akuklemmide puhastus ja määrimine
Veermikuosade kahjustuste esinemise, kulumise, ja kummidetailide vananemise kontroll
Mootori, käigukasti kahjustuste ja lekete esinemise kontroll
Piduriklotside ja ketaste kulumise kontroll
Seisupiduri kontroll ning reguleerimine
Rehvide rõhu kontroll
Varuratta rõhu ja seisukorra kontroll
Rattamutrite kontroll ja pingutamine ettenähtud momendiga
Sõidutulede, mõõdikute, hoiatustulede, kontrolltulede ja helisignaali kontroll ja reguleerimine
Klaasipesurite, -puhastite kontroll ja reguleerimine
Uste kontroll ja määrimine
Kapotiriivi, turvariivide ja hingede kontroll ja määrimine
Hind on 2900.-
Lisatööd:
ATM õlivahetus(sisaldab õli, filtrit ja tööd) 1050.-
Manuaalkasti õlivahetus 550.-
Broneeri aeg juba täna:facts:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
9-5 kampaania oli; nüüd tonnise oma....
millal klaasikutele tuleb? ja sonetile??
sonetihooldusaasta näiteks 2011...
millal klaasikutele tuleb? ja sonetile??
sonetihooldusaasta näiteks 2011...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
mul tekkis just sama küsimus, mis ivometsalgi:
kas ja millal võib oodata klassikute hooldusnädalat ja küülikute oma?
siis teaks aegsasti aega planeerida, kui sihukesed asjad ka mõttes.
kas ja millal võib oodata klassikute hooldusnädalat ja küülikute oma?
siis teaks aegsasti aega planeerida, kui sihukesed asjad ka mõttes.
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Algselt postitas: iisak
1 mudel ikka korraga:wise:
Seda loomulikult, et üks mudel korraga, lihtsalt suvel võib juhtuda, et vahepeal jupp aega netti ei jõua või on välitööde kava nii tihe, et Tallinna pole mahti tulla, kui seda juba vähemalt kuu ette ei planeeri.
Kui sellisest mudelipõhisest hooldusnädalast piisavalt palju aega ette ei tea, siis võib pakutav võimalus kas teadmatuse või ajapuuduse tõttu kasutamata jääda, millest on kahju.
Ehk lühidalt jah-ei küsimus, kas Audacer plaanib ka vanematele SAABidele mudelipõhiseid hooldusnädalaid korraldada?
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P