Soodne õlivahetuse pakkumine Pilot Motorsilt märtsikuus - ainult 690.-
Sisaldab mootoriõli 5 liitrit Shell 5W-40, õlifiltrit ja tööd.
* Pakkumine ei kehti 3.0 TiD mootoriga 9-5'le.
Aeg palume broneerida telefonil 6 55 95 90
Lugupidamisega,
Kalvi Nõmme
Teenindusjuht
OÜ Pilot Motors
Õli pole nali
-
- Postitusi: 9
- Liitunud: T Veebr 02, 2010 21:13
- Asukoht:
- Auto:
Alfa Romeo ametlik esindus Eestis
Pilot Motors OÜ
Tammsaare tee 47
11316 Tallinn
+372 655 9590
teenindus/ät/pilotmotors/punkt/ee
http://pilotmotors.ee/
Pilot Motors OÜ
Tammsaare tee 47
11316 Tallinn
+372 655 9590
teenindus/ät/pilotmotors/punkt/ee
http://pilotmotors.ee/
Õlifiltri eemaldamine võib võtta tunde isegi spets abinõuga.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 9
- Liitunud: T Veebr 02, 2010 21:13
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: Trionic
Õlifiltri eemaldamine võib võtta tunde isegi spets abinõuga.
Hr. Trionic'ul on õigus.
Meil kahjuks puudub spetsiaaltööriist õlifiltri korpuse eemaldamiseks ja seetõttu ei saa seda kampaaniat 3.0 TiD mootorile pakkuda.
Lugupidamisega,
Kalvi Nõmme
Teenindusjuht
OÜ Pilot Motors
Alfa Romeo ametlik esindus Eestis
Pilot Motors OÜ
Tammsaare tee 47
11316 Tallinn
+372 655 9590
teenindus/ät/pilotmotors/punkt/ee
http://pilotmotors.ee/
Pilot Motors OÜ
Tammsaare tee 47
11316 Tallinn
+372 655 9590
teenindus/ät/pilotmotors/punkt/ee
http://pilotmotors.ee/
lähen küll mingil määral teemast välja (selles osas vabandust) aga mingil määral on küsimus Shelli õlist.
teadjamad äkki kommenteerivad seda anomaaliat või siis on viga kuskil mujal.
nimelt viimati PT-ga hoolduses käies sai mingil põhjusel kasutatud Shelli õli 5W-30 (varem mobilit) ja nüüd enne uut hooldust pidin lisama juba 1L juurde ja oleks võinud veits enamgi lisada.varem pole sellist asja täheldanud.samas keegi kuskil vihjas,et see Shelli õli puhul normaalne?!
kas ongi nii?
teadjamad äkki kommenteerivad seda anomaaliat või siis on viga kuskil mujal.
nimelt viimati PT-ga hoolduses käies sai mingil põhjusel kasutatud Shelli õli 5W-30 (varem mobilit) ja nüüd enne uut hooldust pidin lisama juba 1L juurde ja oleks võinud veits enamgi lisada.varem pole sellist asja täheldanud.samas keegi kuskil vihjas,et see Shelli õli puhul normaalne?!
kas ongi nii?
Väidetavalt pidigi õli margi vahetamisel tekkima väike kulu, mis sama margi edaspidisel kasutamisel uuest normi läheb. ( a noh see selline naised saunas rääkisid jutt ) Samas mõnda õli kulubki rohkem.
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
Minule see õli väga meeldis, st. Prelude mootorile. Võis olla mingi 10-40w, arvan. Ostes oli 300k sõitnud ja neelas õli üle liitri 1000dele. Lekkeid polnud, sai vahetatud klappisääre tihendid, ei midagi. Siis kasutasin Teboil Silverit, mis oli seal ka enne olnud. Shell muutis asja kordades paremaks, ja lihtsalt! Mingi hetk ei olnud teda saada ja proovisin "Britishit", olin alguses tagasi! "Vahetevahel on ka õlide vahedel olevatel vahedel vahed vahel"
tulles selle 3,0 juurde tagasi siis õlifiltri lahti võtmiseks kulub 3-5 min ma ei saa sellest jutust aru . selleks on olemas kinnijooksev kolme haaratsiga võti mis minu arust maksis 95 kr kuna tuli osta kuna oli sama jutt ei saa ega oska õlifiltrikorpust maha võtta . ise vahetanud 3 korda ja pole mingeid immitsusi korpuse ega mutri vahelt .
:conf:
:conf: