Niisiis esimese suure külmaga selline probleem ja ei saa kuidagi liikuma, sest kässer peal. pidurikang liigub lõdvalt. pidur võttis kõige ülemisest asendist. Tross vist sopaga kinni külmnud. On kellelgi näpunäiteid, kuidas lahti saaks?
Autoks Saab 95
käspiduritross kinni külmunud
-
- Postitusi: 328
- Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
- Asukoht:
- Auto:
mhm tavaliselt külma ilmaga käsipidurit ei panda
proovi soojendada, kui gaasipõleti olemas, olen näinud kuidas seda tehti veokitele, aga ohtlik asi
proovi soojendada, kui gaasipõleti olemas, olen näinud kuidas seda tehti veokitele, aga ohtlik asi
auto on väljas jah. hommikul töötas auto mingi tund aega - tolku ei miskit. tagurpidi sain kuidagi liikuma aga ederpidi vedas auto esiratastega ja tagarattad olid blokis. peaksin vist autotreileri hankima sel juhul või sula ootama jääma. Keegi arkpea ütles et kuum vesi trumlitele/kõrile aitaks, aga ma ei usu, et sel erilist tulemust oleks.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Algselt postitas: 95SELaunch
mhm tavaliselt külma ilmaga käsipidurit ei panda
Kus selline asi on kirjas (manual)?:wtf:
9000-l võib ilma rattast mahavõtmisega ligipääseda ja tõmmata trossi tagasi.
Ja esimesel võimaluse vahetus.
__In Boost We Trust__
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7623
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
9-5 puhul kipuvad puruks murenema trossi otsas olevad nn. kummilutid ja sealt pääseb niiskus sisse mis külmaga ära külmub. (just sealt kus tross kõrist välja tuleb)
abiks oleks esmalt lahtisulatamine ja kuvatamine, siis trossi määrimine , näiteks grafiitõliga, ja liikumasaamine ja siis nende kummilutade asendamine, või pehme teibiga paika panemine ja kinniteipimine.
abiks oleks esmalt lahtisulatamine ja kuvatamine, siis trossi määrimine , näiteks grafiitõliga, ja liikumasaamine ja siis nende kummilutade asendamine, või pehme teibiga paika panemine ja kinniteipimine.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Algselt postitas: woltzman
Keegi arkpea ütles et kuum vesi trumlitele/kõrile aitaks, aga ma ei usu, et sel erilist tulemust oleks.
:P
Lukkude peale ka vett võib panna külma ilmaga:thumb:
__In Boost We Trust__
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7623
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kõhuli auto alla ja proovid näpadega trossist kinni hakata ja trossi tahapoole tõmmata.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 328
- Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
- Asukoht:
- Auto:
bukseerida garaazi vms on siis ka võimatu?
ei saa jah pukseerida. naeruväärne oleks selleks treiler ka tellida. ja nüüd on külma vähemalt nädal aega. variant on muidugi autole tent peale tõmmata ja siis tendialust soojendada aga ka see on lihtsalt proovimise peale minek. tuleb vist rattad külmaga maha keerata ja trossi otsad valla päästa.
Ja siis hakkate kogu käsipiduri mehhanismi remontima.Algselt postitas: Jupats
Mina sain lahti nii, et sõitsin selle blokkis rattaga nii kaua, kuni enamvähem puhta asfaltini jõudsin. Siis läks lahti. Kui aga mõlemad rattad blokkis, siis keerulisem.
Kas te kujutate ette ka,mis juhtub, kui plokkis ratastega puhta asfaldi peale jõuate?
Ei tasu ikka rumalusi ka inimestele õpetada:fight:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Mis juhtub?
EDIT: käsipidur vist ikka nii tugevalt kinni ei hoia, et asfaldil ka ratas blokis oleks. Klots pidurdab edasi, aga ratas käib ringi, pidur läheb tuliseks, pikka maad ei sõida. Muud vast ei juhtu midagi.
Minu NG kässaripidurdus jõud pole suur ja sõitsin hommikul lumel lohja kuni kusagil hakkas rohkem haakima ja tõmbas klotsi trummelist lahti. Kas nüüd peaksin kartma, et tross on purunenud?
EDIT: käsipidur vist ikka nii tugevalt kinni ei hoia, et asfaldil ka ratas blokis oleks. Klots pidurdab edasi, aga ratas käib ringi, pidur läheb tuliseks, pikka maad ei sõida. Muud vast ei juhtu midagi.
Minu NG kässaripidurdus jõud pole suur ja sõitsin hommikul lumel lohja kuni kusagil hakkas rohkem haakima ja tõmbas klotsi trummelist lahti. Kas nüüd peaksin kartma, et tross on purunenud?
sain lõpuks niipalju korda, et võimalik on autoga liikuda! ronisin tagant auto alla ja tõmbasin mõlema käega kummastki trossist. Tundus, et nagu üldse ei anna järgi.(õige natuke nagises, aga tross ei liikunud tegelikult) Klotsid tulid vist trumlist veidi eemale. Kui kusagil remontida saan ja aega siis teen hoolduse ära. Eks näis mis jääb ja mis tuleb välja vahetada.
Kui külmaga kinni, siis olen kangi tugevalt üles-alla venitanud. Nii umbes paarkümmend korda.
Mis seal piduritrossiga toimub, ei kujuta ette, aga nii nõksutades ta lõpuks järgi andma hakkab.
Alguses tunda, et kang ei võta enam "nii ülevalt", seejärel juba haagib ühe madalamalt.
See häda oli nimelt klassiku ja '88 tonnisega. Praegusel masinal probleemi pole. Võibolla sellest, et kasutan kässarit ka muidu väga tihti.
Nii võib teha ilmselt ainult hädajuhul, kui muu tõesti ei aita (kang-tross saavad üsna kõva vatti), seepärast hea lahendusena seda soovitada ei julgeks.
Mis seal piduritrossiga toimub, ei kujuta ette, aga nii nõksutades ta lõpuks järgi andma hakkab.
Alguses tunda, et kang ei võta enam "nii ülevalt", seejärel juba haagib ühe madalamalt.
See häda oli nimelt klassiku ja '88 tonnisega. Praegusel masinal probleemi pole. Võibolla sellest, et kasutan kässarit ka muidu väga tihti.
Nii võib teha ilmselt ainult hädajuhul, kui muu tõesti ei aita (kang-tross saavad üsna kõva vatti), seepärast hea lahendusena seda soovitada ei julgeks.
Algselt postitas: Jupats
Ei ütlegi, et see hea lahendus on aga viimases hädas aitab. Viimane kord jäi Vormsi praami järjekorras kinni. No mida kurat sa siis teed?
Et lahti tuleks siis sõidetakse tagurpidi...mitte edaspidi.
Toimib väga hästi...korduvalt proovitud erinevate markidega.
-
- Postitusi: 562
- Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
- Asukoht: Tudulinna
- Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.
9-5 puhul ei anna see üles alla nõksutamine küll mitte midagi. Kuna lühike ja pikk tross on eraldi siis liigutad ainult lühikest (ülemist ) trossi ja kui pikk tross jääs ei ole sellest mingit abi. Ja kui juba vahetuseks naguinii läheb siis näpitsad kätte ja tõmmata trossist tagasi (ratta juurest) Näpitsatega tagasi tõmbamine rikub trossi peal oleva plast katte ära. UUs tross maksab Trioniku juures 700 ja kopikaid peale(sõber hiljuti tellis) ja minul kulus vahetuse peale 1,5 tundi see koos igasuguste hoobade määrimise ja klotside puhastamise ja randi maha treimisega. Õliga ei soovita küll trossi määrida kuna suvel korjab õli omale korraliku tolmu kihi peale ja siis on tross jälle kinni. Edu.
Trosside vahetus on selle häda puhul suht lühiajalise efektiga.Nagu Ivomets seletas,pääseb vesi trooside otses olevatest purunenud kummiluttidest kõri ja trossi vahele.Ka uuel trossil laguneb lutt paari aastaga.Tuleks vist aretada mingid paremad lutid ja üritada kuivatatud kõri-trossi vahele mingit vett tõrjuvat paksu määret ajada.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989