Tervist,
tekkis küsimus targematele. Kui puksid, sarniirid on läbi - kas on reaalne, et ainuüksi nendest võib rooli tulla julm vibratsioon ning auto kisub vasakule?
lihtsalt uurin, et kas pean juba raudselt ette arvestama mingi roolilati jama ja/või uute velgedaga?
probleem veel selline, et kui väga aeglasel kiirusel sõidan ja roolist lahti lasen siis see jõnksutab väikeste intervallidega vasakule poole...
9-5 julm vibratsioon roolis
Kõige loogilisem ja lihtsam-vaata rehvid üle,kas ei ole veerepinnal muhku.
sõitsin eelmine kevad äärekivisse ja ratas oli silmaga näha kohe julmalt kõver. tuli aga välja, et midagi kõver ei olnud ning sillapingis saadi asjad paika... nüüd 8 kuud hiljem hakkas asi käest kiskuma. sillad on ka korralikult läbi ja neid lähen homme kontrollima aga mind huvitaski just, et kas viga võib olla ka mujal. rehviasja uurin
-
- Postitusi: 32
- Liitunud: R Aug 29, 2008 13:52
- Asukoht:
- Auto:
Tervitus,
Vaata igaks juhuks rehve seestpoolt ja rõhku. Minul ükskord juhtus niisugune lugu kui sõitsin laenatud honda-civicuga.Alguses kõik ok. siis käisin tanklas ja avastasin,et esirehvid tühjavõitu lasin juurde ja siis hakkas pihta,väiksel kiirusel viskas hirmsasti, 40-50 sõites vägahull polnud. Alguses ka ei saanud aru, vaatasime siis sõbraga koos nii, et üks istus ja keeras rooli täiesti välja ja aeglaselt auto liikus ja avastasime rehvi siseküljel suure "pirni". Rehvid lihtsalt nii kehvad ja vanad, et kui rõhku juurde panin siis lõi "pirnid "välja. Lasime siis veidi tühjemaks ja sõitsime esimesse rehvivahetusse kust sai ostetud "uued-vanad ".Peale seda viskamine ja vibra kadus. Muidugi võib olla ka midagi muud ja kallist viga aga äkki on abi.
Vaata igaks juhuks rehve seestpoolt ja rõhku. Minul ükskord juhtus niisugune lugu kui sõitsin laenatud honda-civicuga.Alguses kõik ok. siis käisin tanklas ja avastasin,et esirehvid tühjavõitu lasin juurde ja siis hakkas pihta,väiksel kiirusel viskas hirmsasti, 40-50 sõites vägahull polnud. Alguses ka ei saanud aru, vaatasime siis sõbraga koos nii, et üks istus ja keeras rooli täiesti välja ja aeglaselt auto liikus ja avastasime rehvi siseküljel suure "pirni". Rehvid lihtsalt nii kehvad ja vanad, et kui rõhku juurde panin siis lõi "pirnid "välja. Lasime siis veidi tühjemaks ja sõitsime esimesse rehvivahetusse kust sai ostetud "uued-vanad ".Peale seda viskamine ja vibra kadus. Muidugi võib olla ka midagi muud ja kallist viga aga äkki on abi.
saabil ees pukse partis palju,isegi roolilatil peaks olema,igatahes minuarust nõrk koht,endaomal, olid arvatavasti roolilati puksid,sest estakaadi peal rooli liigutades liikus terve latt...muidugi võib ka ratta viga olla,talv ju
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
loksuta vaata,seal ei tohiks midagi liikuda kui alt vaatad,ainult roolimehanism,ülejäänud ikka jääb oma kohale kui kõik korras...muidugi kui ise pole suuremasi remontija siis uuringutele ,rooli keerates näeb palju,keera ka seda
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
mul läks siin rehv katki mingine aeg paar kuud tagasi ja kui uue panin ei olnud küll mingit vibrat tunda enda mäletamismööda. on ju võimalik, et suure lumega läbi hangede sõites sain kuidagi tasakaalustusraskustest lahti ning nüüd ratas balansist väljas?!
see on ma arvan 99 prossa inimestel hetkel eestis,kui pole sooja garaazi,rool vibrab ja muud kohad ka ,sulata üles ja proovi,ei usu et tasakaaalustus lumegaga lendab,pigem liigne lumi .jää,vaata üle
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
nonii. sai nüüd ühtteist tehtud. Saabianti vaatas üle. tuvastas sillas stabikakondid ja välimised rooliotsad, mis vahetada tuleks. vahetasin ära. käisin sillaregullis. tõsi on, kolin kadus kuid vibratsioon jäi kergelt alles. lähiajal püüan uued rehvid alla saada, siis on näha mis juhtub.
kuid imelik lugu alljärgnev.
sillastend andis alljärgneva teate mulle:
Primary Angles
Camber Left: Inital: 1,30 - final 1,06 (specifications min: -1,18 max: -0,18)
muu oli kõik ok aga just see ülalolev 'asi' on see mida paika ei suudetud keerata. keegi mulle öelda ka ei osanud mida vahetama peaks. auto kisub endiselt vasakule. mul on mõtted otsas.
kuid imelik lugu alljärgnev.
sillastend andis alljärgneva teate mulle:
Primary Angles
Camber Left: Inital: 1,30 - final 1,06 (specifications min: -1,18 max: -0,18)
muu oli kõik ok aga just see ülalolev 'asi' on see mida paika ei suudetud keerata. keegi mulle öelda ka ei osanud mida vahetama peaks. auto kisub endiselt vasakule. mul on mõtted otsas.
Midagi ei freesita kusagil:wall:
Esisillas kasutatakse Magic Chamber polte. Paigaldatakse amordi ja käändtelje kinnituspoltide asemele.
Tagasillas on spetsiaalsed liistakad mis paigaldatakse käändtelje ja rattarummu vahele.
Ja mingist tüüpveast pole juttugi.
Püüame ikka rääkida asjadest mida teame, eks:facts:
Esisillas kasutatakse Magic Chamber polte. Paigaldatakse amordi ja käändtelje kinnituspoltide asemele.
Tagasillas on spetsiaalsed liistakad mis paigaldatakse käändtelje ja rattarummu vahele.
Ja mingist tüüpveast pole juttugi.
Püüame ikka rääkida asjadest mida teame, eks:facts:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
freesime küll vajadusel eritööna- võimalik nihutada kas õõtsa, amordipüstikut padja kinnitusest jne(MC polte saab kasutada kuni 2000a)
tüüpveaga esisillas siiski ei ole tegemist. tegemist olukorraga kus normaalmeetodid enam ei aita(sillaraam kõver, kääntelg amordipüstikuga,kere ise jne)
tüüpviga on küll tagasilla kallete liigne miinus.tihti piisab keerdvedrude vahetusest,kuid reeglina ka jah seibe vaja paigaldada lisaks, mida hoiame hulgi varuks:P
tüüpveaga esisillas siiski ei ole tegemist. tegemist olukorraga kus normaalmeetodid enam ei aita(sillaraam kõver, kääntelg amordipüstikuga,kere ise jne)
tüüpviga on küll tagasilla kallete liigne miinus.tihti piisab keerdvedrude vahetusest,kuid reeglina ka jah seibe vaja paigaldada lisaks, mida hoiame hulgi varuks:P
tagasild on korras - esisillaga see jama ainult. midagi seal kõver on kuid siiani pole keegi suutnud veel tuvastada, mis. võibolla silmaga ei ütlegi ära jupphaaval kogu sild välja vahetada kõlab ka suht nirult.
eks ma esmasp hommikul püüan asjaga tegelema hakata siis.
eks ma esmasp hommikul püüan asjaga tegelema hakata siis.