2.0 110kw mootor kiirendades kergelt jõnksutab ja bensiini võtab palju.Vahepeal läks mootori tuli ka põlema, see ütles et küte segu rikas.Präeguseks olen vahetanud küünlad ja õhu filtri lamda ka kontrollitud paremaks pole läinud.
Äkki keegi oskab aidata?
Kiirendades katkub ja võtab palju küttet.
-
- Postitusi: 239
- Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
- Asukoht:
- Auto:
DI-kassett äkki? Peaksid selle ära kontrollima.
-
- Postitusi: 328
- Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
- Asukoht:
- Auto:
vakuumvoolikud äkki? sümptomid sarnased, kulu näitas mu eelmine 9-5 16 l/sajale, must suits oli ja jõnksustamine. Jahtudes käitus korralikkult, sõites üle 3kpööret algas jama
Kas on kuidagi võimalik di-d kontrollida.
Musta suitsu mull ei tule ja jõnksutamine hakkab oluliselt varem.Segu siibri juures on küll üks lahtine toru kuhu võiks vaakumi voolik külge käija/samas näpuga katsudes sel nagu vaakumit ei old).
Kas MAF läheb neil lihtsalt mustaks ja hakkab valetam(vanadel toyotatel tavaline viga)?
Musta suitsu mull ei tule ja jõnksutamine hakkab oluliselt varem.Segu siibri juures on küll üks lahtine toru kuhu võiks vaakumi voolik külge käija/samas näpuga katsudes sel nagu vaakumit ei old).
Kas MAF läheb neil lihtsalt mustaks ja hakkab valetam(vanadel toyotatel tavaline viga)?
-
- Postitusi: 239
- Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
- Asukoht:
- Auto:
DI'd saab kontrollida ainult teise DI'ga vist (võimalik, et TECH2 ka näitab aga pole kindel). Pead leidma kellegi kes aitab sul DI'd kontrollida (teise SAAB'i pealt).
9-5-l ei tohi ühtki lahtist toru olla.Algselt postitas: ats16v
Musta suitsu mull ei tule ja jõnksutamine hakkab oluliselt varem.Segu siibri juures on küll üks lahtine toru kuhu võiks vaakumi voolik külge käija/samas näpuga katsudes sel nagu vaakumit ei old).
See, et sa sealt näpuga katsusid ei anna midagi.
Vaata kõik vaakumvoolikud kriitilise pilguga üle.
99% tõenäosusega on viga seal:wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Leitsin siis sellele lahtisele torule segusiibri juures vastuse.Peenem voolik mis läheb tulemüüri küljes oleva klapi külge.Sammuti oli üks plasti toru kolmik katki mis tuleb turbo vaakumi poolepealt ja läheb rõhu reg klapi külge.Õhu lugeja oli ka valepidi.Minek läks oluliselt paremaks ja küte kulu langes aga ikka käiguvahetuse aja tõmbaks nagu hinge kinni.