Oskab keegi arvata, mis viga võiks olla?
Nimelt seatud kliima puhuma 21 kraadist õhku, kuid paremkurvis hakkab puhuma külma õhku, peale kurvist väljumist paari sekundi jooksul hakkab taas õige temperatuuriga õhku tulema.
Kliima puhub paremkurvis külma?
suvel ise tundsin oma masinas, et kurvitades läks masinas jahedamaks. arvan, et see võis olla külmade-soojade õhuvoolude liikumine lihtsalt.. põrandalt tuli külm üles..
Kas põhjus ei või olla väga lihtne - autos ei ole temperatuur ühtlane ja paremkurvis liigub lihtsalt jahe õhk juhi poole. Ehk alustuseks peab kindlaks tegema, kas kliima puhub jahedamat õhku või läheb olemine lihtsalt jahedamaks.
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Tuleb auto saunaks kütta, puhur välja ja kurvi lennata. Kui siis ka sellist asja tunned, saad kliima välistada. Tõenäoliselt liigub kurvis põrdandal olev külm õhk mööda ust üles. Inerts mõjub ju õhule ka, nagu siin enne juba mainiti;)
Algselt postitas: Cyber
8 - Left blend door loose
19 - heater circulation pump open/short
Ehk siis see 8 on ikka väga sedamoodi, et üks klapp laperdab niisama seal.
Jah, aga huvitav, et muul ajal töötab kõik kenasti, muidu peaks klapp jäämagi sellesse asendisse nagu ta kurvis loksub. Loodan, et ma nüüd seda ära ei sõnunud.
Aga SAAB'i puhul pole vist mõtet loogikast lähtuda