saab 9-5 biopower

Vasta
rass77
Postitusi: 25
Liitunud: K Juul 07, 2010 17:08
Asukoht:
Auto:

#1

tere
mul on olnud saab 9-5 biopower nüüdseks juba peaaegu neli aastat ja spidomeetri ette olen suutnud kerida 400 tuhande kilomeetri.Sooviks teada kui suur on selle 2,0 l mootori reserv ja millistele asjadele tähelepanu pöörata.Õlisid olen vahetanud 10-15 tuhande tagant.Veepumba olen välja vahetanud.
Kasutaja avatar
foxer
Postitusi: 442
Liitunud: N Sept 07, 2006 13:54
Asukoht:
Auto:

#2

Kui palju Saabe jõuab üldse 400K-ni Eestis? Kui palju neist on olnud 9-5? Kui palju just Biopowerit neelavad? Ma pakun, et üks... sinu oma :headbang:
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#3

Vabandan ette teema solkimise pärast, aga pakun, et 400K-ni jõuab Eestis ikka päris palju Saabe. Suurem osa muidugi omaniku teadmata.
Kasutaja avatar
turuplats
Postitusi: 387
Liitunud: R Sept 17, 2010 21:43
Asukoht: Tartu
Auto: 2 x Saab 9-5 1.9
Kontakt:

#4

just, ilma omaniku teadmata :drive:
iphonede ja ipadide remont
rass77
Postitusi: 25
Liitunud: K Juul 07, 2010 17:08
Asukoht:
Auto:

#5

seda küll et suurema osa ajast on auto ikkagi bensuga sõitnud ...
mlcads
Postitusi: 197
Liitunud: N Jaan 15, 2009 14:35
Asukoht:
Auto:

#6

seda küll, et meil bioetanooli juba paar aastat müügis ei ole, ja ette oled keritud odomeetri, mitte spidomeetri. Aga muidu päris OK tulemus, räägi palju kordi oled turbot vahetanud? Ja kuidas olid lood esi- ja tagavedrustusega? Mootor töötab OK?
rass77
Postitusi: 25
Liitunud: K Juul 07, 2010 17:08
Asukoht:
Auto:

#7

turbot ma vahetanud ei ole ja vedrustusega pole ka tänaseks päevaks probleeme(võibolla sellepärast et suurema osa kilomeetritest on sõidetud sirgetel maanteedel) esimesed stabikavardad ja piduriketaste ring vahetanud.
Turbo teebki mind murelikuks-kuna ma olen kuulnud et turbo eluiga on 250 tuh-i ja siit foorumist loen, et mootoritel vahetatakse kette välja.Preagu töötabki kõik hästi- ehk kordan küsimust kui suur 2,0 -sel mootori ressurss on?
Jorma
Postitusi: 66
Liitunud: P Juun 27, 2010 0:11
Asukoht:
Auto:

#8

Paranda siis, kui hakkab midagi tunda andma, korras asja pole vaja ju parandada. Lase vaadata spetsialistil üle, kui piinab.
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1890
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#9

Kui on kinni peetud hooldusvälpadest ja natukenegi enam, siis võiks lugeda turbo ja mootori elueaks nii 500k kilomeetrit. Eriti kui sõidetakse trassi. Seda minu pakutud numbrit mõjutavad loomulikult mustmiljon asja. Näiteks plokisoojenudus talvel võib eeskujuliku hoolduse juures ressurssi tõsta ka 600k kilomeetrini väga vabalt. Retsides juhtub vastupidi :eureka:
Thor
Postitusi: 529
Liitunud: K Nov 05, 2008 10:32
Asukoht:
Auto:

#10

Minuarust on täiesti võimatu sõita 400tuh. km. ilma kette ja ehk isegi turbot vahetamata :freak:
rass77
Postitusi: 25
Liitunud: K Juul 07, 2010 17:08
Asukoht:
Auto:

#11

tänud
yllar
Postitusi: 583
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#12

Minul ees 451K sellest minu sõidetud 200k, pole vahetanud kette ega turbot.
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#13

Minu rumal loogika ütleb, et turbo sureb pigem kehva õli/õlivahetus välbaga ja ketid kõrgete pööretega nt käiguga pidurdamine ... no ned balansi võllide ketid ja hammakad ei allu kõrgete pöörete füüsikale ... aga võibolla ka mitte :beer:
artjom90
Postitusi: 1
Liitunud: L Apr 01, 2017 11:43
Asukoht:
Auto:

#14

mul on saab 95 biopower 2.3 turbo , 2006 aasta . toimetab väga hästi , s6idan ER85-ga - soommes seda myya , 90 senti liiter .

Lisatud failid
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#15

Mu 2004 Hirsch jõuab varsti 400K-ni. Sees on kolmas kett, teised kolvid, teine käigukast, teine radiaator ja teine sidur.

Eelmine omanik ja mina oleme sellega sõitnud sihipäraselt, esimese omaniku kohta ei oska öelda. Õli kulub 10K peale kolmveerand liitrit.


Kui palju Saabe jõuab üldse 400K-ni Eestis? Kui palju neist on olnud 9-5? Kui palju just Biopowerit neelavad? Ma pakun, et üks... sinu oma :headbang:
rass77
Postitusi: 25
Liitunud: K Juul 07, 2010 17:08
Asukoht:
Auto:

#16

Tänaseks olen sõitnud oma Saabiga juba 670000 km , nüüdseks olen vahetanud turbo ja ketid .
yllar
Postitusi: 583
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#17

Sõidetud nüüdseks 580 tuhat, korra vahetatud ketid, turbot vahetanud pole, 3 DI kassetti kulunud, kõik kasutatud . Õli vahetatud maksimaalselt 10 tuhande tagant. Juba on hirm et ei saagi uut autot.
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#18

Minuarust on täiesti võimatu sõita 400tuh. km. ilma kette ja ehk isegi turbot vahetamata :freak:
+1
300k km on garretti lagi, tavaliselt 200k-250k km
Kett kuskil samapalju.
Hea ja õigeaegne õlivahetus pikkendab eluiga.
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#19

mul on saab 95 biopower 2.3 turbo , 2006 aasta . toimetab väga hästi , s6idan ER85-ga - soommes seda myya , 90 senti liiter .
Ja mida tahtsid sellega öelda? Ls ka mainiksid ja palju ise oled sellega läbinud.

Sa ei ole ainukene kes etanooliga paugutab. Arvan, et RE85 on isegi parem, sellesaga ei tule knokke.
__In Boost We Trust__
Vasta