tere
mul on olnud saab 9-5 biopower nüüdseks juba peaaegu neli aastat ja spidomeetri ette olen suutnud kerida 400 tuhande kilomeetri.Sooviks teada kui suur on selle 2,0 l mootori reserv ja millistele asjadele tähelepanu pöörata.Õlisid olen vahetanud 10-15 tuhande tagant.Veepumba olen välja vahetanud.
saab 9-5 biopower
Kui palju Saabe jõuab üldse 400K-ni Eestis? Kui palju neist on olnud 9-5? Kui palju just Biopowerit neelavad? Ma pakun, et üks... sinu oma
seda küll, et meil bioetanooli juba paar aastat müügis ei ole, ja ette oled keritud odomeetri, mitte spidomeetri. Aga muidu päris OK tulemus, räägi palju kordi oled turbot vahetanud? Ja kuidas olid lood esi- ja tagavedrustusega? Mootor töötab OK?
turbot ma vahetanud ei ole ja vedrustusega pole ka tänaseks päevaks probleeme(võibolla sellepärast et suurema osa kilomeetritest on sõidetud sirgetel maanteedel) esimesed stabikavardad ja piduriketaste ring vahetanud.
Turbo teebki mind murelikuks-kuna ma olen kuulnud et turbo eluiga on 250 tuh-i ja siit foorumist loen, et mootoritel vahetatakse kette välja.Preagu töötabki kõik hästi- ehk kordan küsimust kui suur 2,0 -sel mootori ressurss on?
Turbo teebki mind murelikuks-kuna ma olen kuulnud et turbo eluiga on 250 tuh-i ja siit foorumist loen, et mootoritel vahetatakse kette välja.Preagu töötabki kõik hästi- ehk kordan küsimust kui suur 2,0 -sel mootori ressurss on?
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1890
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Kui on kinni peetud hooldusvälpadest ja natukenegi enam, siis võiks lugeda turbo ja mootori elueaks nii 500k kilomeetrit. Eriti kui sõidetakse trassi. Seda minu pakutud numbrit mõjutavad loomulikult mustmiljon asja. Näiteks plokisoojenudus talvel võib eeskujuliku hoolduse juures ressurssi tõsta ka 600k kilomeetrini väga vabalt. Retsides juhtub vastupidi
Minul ees 451K sellest minu sõidetud 200k, pole vahetanud kette ega turbot.
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Minu rumal loogika ütleb, et turbo sureb pigem kehva õli/õlivahetus välbaga ja ketid kõrgete pööretega nt käiguga pidurdamine ... no ned balansi võllide ketid ja hammakad ei allu kõrgete pöörete füüsikale ... aga võibolla ka mitte
-
- Postitusi: 362
- Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9³ Aero 154KW
- Kontakt:
Mu 2004 Hirsch jõuab varsti 400K-ni. Sees on kolmas kett, teised kolvid, teine käigukast, teine radiaator ja teine sidur.
Eelmine omanik ja mina oleme sellega sõitnud sihipäraselt, esimese omaniku kohta ei oska öelda. Õli kulub 10K peale kolmveerand liitrit.
Eelmine omanik ja mina oleme sellega sõitnud sihipäraselt, esimese omaniku kohta ei oska öelda. Õli kulub 10K peale kolmveerand liitrit.
Kui palju Saabe jõuab üldse 400K-ni Eestis? Kui palju neist on olnud 9-5? Kui palju just Biopowerit neelavad? Ma pakun, et üks... sinu oma
Sõidetud nüüdseks 580 tuhat, korra vahetatud ketid, turbot vahetanud pole, 3 DI kassetti kulunud, kõik kasutatud . Õli vahetatud maksimaalselt 10 tuhande tagant. Juba on hirm et ei saagi uut autot.
- D116
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
+1Minuarust on täiesti võimatu sõita 400tuh. km. ilma kette ja ehk isegi turbot vahetamata
300k km on garretti lagi, tavaliselt 200k-250k km
Kett kuskil samapalju.
Hea ja õigeaegne õlivahetus pikkendab eluiga.
__In Boost We Trust__
- D116
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Ja mida tahtsid sellega öelda? Ls ka mainiksid ja palju ise oled sellega läbinud.mul on saab 95 biopower 2.3 turbo , 2006 aasta . toimetab väga hästi , s6idan ER85-ga - soommes seda myya , 90 senti liiter .
Sa ei ole ainukene kes etanooliga paugutab. Arvan, et RE85 on isegi parem, sellesaga ei tule knokke.
__In Boost We Trust__